** Budan.blog.hr ** Alternativa, zen filozofija, duhovne teme, haiku, poezija, umjetnost, vizije, mudrosti, razmišljanja, priče

09.04.2013., utorak

Priča

Baku Margaritu isceliteljku i čuvarku tradicija Maja odgajila je prababa koja je bila isceliteljka i čudotvorka. Bavi se i poznaje prakse traženja vizije, igre Sunca, Zemlje i Lune. Pripada Savetu mudrih starosedalačkog naroda i posvećana je širenju znanja i zdravlja u zamenu za radost koju dobija radeći, a da bi opstala nastavlja da obradjuje Zemlju.

Kad putuje avionom i stjuardese joj daju novu plastičnu čašu ona se drži prve i kaže: „Ne devojko, ovo će zaustaviti Majku Zemlju“. Mudrost i moć to je nešto što se jasno opaža.“ Njeni rituali kao na primer vikanje Zemlji ime tek rodjenog kako bi ga Zemlja prepoznala i čuvala svoj plod predstavljaju eksploziju energije koja čini dobro svima koju su tada prisutni. A kada te gleda u oči i kaže da smo sveti nešto se duboko u tebi pokrene.

Ona nam priča: „Imam 71 godinu, rodila sam se na selu u državi Halisko (Jalisco, Meksiko) i živim u planinama. Udovica sam, imam dve ćerke i dva unuka, ali imam hiljade sa kojima sam mogla da naučim šta znači ljubav bez vezivanja. Potičemo od Majke Zemlje i Oca Sunca. Došla sam u Fira de la Terru da bih vas podsetila šta je to što postoji u svakome od nas.“

GDE ODLAZIMO POSLE OVOG ŽIVOTA?

O ćero moja, pa kako gde, u uživanciju. Smrt ne postoji, smrt je jednostavno ostavljanja fizičkog tela, ako to želiš.

KAKO TO AKO ŽELIŠ?

Možeš ga odneti. Moja prababa je bila ćićimeka, odrasla sam sa njom do svoje 14 godine, bila je to jedna čudesna isceliteljka. Naučila sam puno od nje.

U VAMA SE VIDI TA MUDROST.

Moć kosmosa, zemlje i velikog duha je za sve nas, dovoljno je samo uzeti. Mi iscelitelji poštujemo i volimo četiri elementa (vatra, voda, vazduh i zemlja) i zovemo ih starci. Jednom sam bila u Španiji kad sam čuvala vatru pa smo počeli da pričamo.

SA KIM STE POČELI DA PRIČATE?
Sa vatrom.
-Ja sam u tebi - rekla mi je.
-Ja to znam - odgovorila sam.
-Kad odlučiš da umreš vraćaš se duhu, što ne poneseš svoje telo.
-Kako to da učinim? Pitala sam

INTERESANTAN RAZGOVOR

-Celo tvoje telo je puno vatre, ali takodje i duha – rekla mi je. Zauzimamo 100% tebe. Vazduh predstavja tvoj način razmišljanja i uzdiže se ako su tvoje misli lagane. Vode imaš više od 80% koju predstavljaju sentimenti i oni ispare. Zemlja je preostalih 20%. Pa šta ti smeta da ga poneseš?

A ČEMU VAM SLUŽI TELO?

Pa da uživam, jer tako se održavaju pet čula, a pri tom se više ne pati od vezivanja. Upravo je sada, ovde sa nama duh moga muža i moje ćerke.

ZDRAVO

Najsvežiji mrtvačić u mojoj familiji je moj svekar koji je otšao sa više od 90 godina. Tri meseca pre nego što je umro odlučio se za odredjeni dan. Rekao nam je: „ ako zaboravim podsetite me “. Došao je dan i mi smo ga podsetili. Okupao se, obukao je sve novo i rekao nam je: „ idem da se odmorim“. Ispružio se na krevet i umro. To isto su uradili moja prababa moji roditelji, moje tetke...

A VI BAKO, KAKO ŽELITE DA UMRETE?

Kao moj učitelj Marintez Paredez, jedan moćan Maja. Otišao je u planinu, a prethodno nam je poručio. „ Kad padne mrak dodjite po moje telo“. Čulo se kako peva celog dana i kad su otišli da ga traže na zemlji su bile samo stope. Tako želim da umrem pevajući i igrajući. A znaš li šta je uradio moj otac?

ŠTA JE URADIO?

Nedelju dana pre nego što je umro otišao je da obidje sve što je bilo deo njegove prošlosti. Obišao je ljude i mesta koja je voleo. Sebe je tako obdario mogućnošću da se oprosti. Smrt nije smrt, ona je strah od promene. Evo upravo mi ćerka kaže: govori o meni, pa ću evo sada da govorim o njoj.

VAŠA ĆERKA JE ISTO ODLUČILA DA UMRE?

Da, ima puno mladih koji ne mogu da se realizuju a niko neće da živi bez smisla.

ŠTA JE TO ŠTO JE VREDNO?

Kada gledaš u oči i dozvoliš drugom da udje u tebe, a ti udješ u drugog i postanete jedno. Takav odnos je ljubav. Treba da razumemo da smo sveta bića, da je Zemlja naša Majka i Sunce naš otac. Do skora, Hucholes nisu prihvatale nikakva dokumenta o posedovanju zemlje. „Kako ja mogu da posedujem Zemlju? “

OVDE SE ZEMLJA EKSPLOATIŠE I NE VREDNUJE!

Sreća je tako jednostavna. Sastoji se iz toga da poštujemo to što jesmo, a mi smo Zemlja, Kosmos i Veliki duh. I kada govorimo o majci Zemlji takodje govorimo o ženi koja treba da preuzme svoju ulogu da obrazuje, vaspitava.

KOJA JE ULOGA ŽENE?

Da nauči muškarca da voli! Kada to nauče drugačije će se ophoditi prema ženi i prema Majci Zemlji. Treba da posmatramo svoje telo kao sveto i da znamo da je seks sveti čin, to je način da nam bude sladak i ispuni nas smislom. Život se radja iz ovog čina ljubavi. Ako ovo banalizuješ, šta ti ostaje? Vratiti moć svetosti seksualnosti promenio bi naš odnos prema životu. Kada se um ujedini sa srcem sve je moguće. Želim još nešto da kažem celom svetu.

Da mogu da koriste moć Velikog Duha u bilo kom trenutku. Kada razumeš ko si tvoje misli postaju stvarnost. Kada ja nešto želim, tražim to od sebe same. I funkcioniše.
Ima puno vernika koji se mole Bogu, a Bog im ne usliši. Ali jedno je prosjačiti, a drugo dovesti sebe u red, znati šta želiš. Mnogi vernici su postali zavisni, a duh je potpuno slobodan. To treba prihvatiti. Naučili su nas da obožavamo ....umesto da obožavamo sebe i obožavamo se izmedju sebe.

Treba da koristimo našu senku, da budemo laganiji, da se sinhronizujemo sa svojim kapacitetima, da razumemo. I onda je lako isceljivati, imati telepatiju, komunicirati sa drugima, biljkama, životinjama. Ako odlučiš da živiš sve svoje sposotbnosti i da činiš dobro – život je pravo uživanje.

OD KADA TO ZNATE?

Malo pre nego što je moja ćerka umrla rekla mi je: mama, ponesi svoju svetu lulu, ti moraš da deliš svoju mudrost. Putovaćeš puno. Nemoj da se plašiš, ja ću da te pratim.
Sa ogromnim divljenjem gledala sam kako se ona inkorporirala u Kosmos. Iskusila sam da smrt ne postoji . Horizont je tako širok a moja precepcija je izgubila granice i zato sada mogu da vidim i čujem. Veruješ li ti meni ?

DA

Moji preci ostavljaju starima da budu čuvri znanja. Doći će dan u kome će se ponovo sve otvoreno deliti u kružocima, mislim da je to vreme već došlo.

NEK MIR ZAVLADA NA ZEMLJI!

Oznake: Književnost


- 08:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (11)
Studeni 2015 (10)
Listopad 2015 (20)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (17)
Srpanj 2015 (24)
Lipanj 2015 (25)
Svibanj 2015 (25)
Travanj 2015 (25)
Ožujak 2015 (26)
Veljača 2015 (20)
Siječanj 2015 (27)
Prosinac 2014 (29)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (28)
Rujan 2014 (21)
Kolovoz 2014 (26)
Srpanj 2014 (28)
Lipanj 2014 (23)
Svibanj 2014 (26)
Travanj 2014 (26)
Ožujak 2014 (26)
Veljača 2014 (23)
Siječanj 2014 (25)
Prosinac 2013 (26)
Studeni 2013 (26)
Listopad 2013 (26)
Rujan 2013 (29)
Kolovoz 2013 (25)
Srpanj 2013 (17)
Lipanj 2013 (22)
Svibanj 2013 (28)
Travanj 2013 (26)
Ožujak 2013 (27)
Veljača 2013 (27)
Siječanj 2013 (26)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (27)
Listopad 2012 (28)
Rujan 2012 (27)
Kolovoz 2012 (23)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (22)
Svibanj 2012 (24)
Travanj 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna poruka:

Poštovani Blogeri!

Objavljeni postovi:

Hvala svim znanim prijateljima i neznanim posjetiocima na komentarima na mom blogu!