< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Broj posjetitelja na ovom čudu:


AUSTIN CITY LIMITS TICKETS




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

budaleee su još uvijek tu; zajedno i nakon 2 godine...


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je moj ljubimac
Zove se Sejko
Image Hosted by ImageShack.us

Još budala s blogovima:

Burekđinica
Markan
Micko
Anjica
Petar
Plavuša
Jozo
:I;S:A;C:
Buzi
"konkurencija"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I wonder if I'll see you again...





DOBRI PRIJATELJI

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio
Stojim pokraj sebe i s gađenjem
Slušam kako te obrađujem
Pričam ti o vezama, o nama,
Bitangama i princezama

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje
Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio
I nikoga ne muči pitanje smiješno
Dok se rastajemo u idili
Kako ćemo samo ostati nešto
Što nikada nismo bili

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje
Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk


Ja sam ja
volim licemjerje, lazi, sve oblike zla i okultnog. Radujem se svakoj nesreci drugima, mrzim ljude, propitkujem granice smrti, nadam se najgorem.

četvrtak, 31.05.2007.

Krivichno odgovoran...

U klub starih prdonja i NIMALO skrachenih je ushao danas, 31.05., novi chlan. Tim povodom mu zhelimo hektolitre piva u ruci (ili okolnoj bachvi), kitu cvijecha za onu pravu i njegovu slatku malu.




Cari amici,
sretan ti rodendan!





Od danas pijesh legalno. Proshla su vremena kad su za nasha sranja morali starci ichi odgovarati u policiju. U ime tvoje, i u chast svih netom punoljetnim postalih ljudi, u petak pijemo na zadnjoj nam PMZici!

Ajoj, ajoj, cijeli viski che biti samo tvoj party (men' ide vodka thumbup)



| komentari (148) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.