< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (12)
Ožujak 2008 (30)
Veljača 2008 (33)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

opIS bLOgA

blABLAblaBlabLA...

BlOgoVI Na kOJe ponEkaD SvrAtiM

MIrNa
TIn
tiJAna

NeStO o MeNi...

ImE: VAleNtina
PreZIme: NIje BItno
RAzred: NIkoji Sad
DAtUM RodeNJa:23.04.95.g
ZiVIm u 53Nji
pRijateLJI:////////////***%%!"#$"#I/__----
VOLIm: NOgoMet, RuKOmet, Svoj BMx i SvoJE PRijAtELje!
sLUsaM:JonAs BroTHerS, BUlLet For MY vaLEntiNe, niCKelBAcK, 98 DeGRees, M. POkorA, fAll Out BoyS, JEseE McCArTnEy, simPLE PLAn, thE rASmUS...
MOj Msn i E-MAil: poruka_tina@hotmail.com

EvO SAd NekiH GluPOsTi

TrUE FriENds Are HArd TO finD, HarDEr to LeaVe And imPOssiBle to ForgET!!
-----------------------------------------------
ThEre'S oNlY hAte,
ThEre's onlY teArs,
tHerE'S oNly PaIN...
TherE iS no lOve HerE!
-----------------------------------------------
whAt'S AnotHEr nighT All AloNe?
WHen YOu SpendiNg EveRY dAY oN YOur oWN!
-----------------------------------------------
evErYOne's gOt SOmWherE To gO, aND
ThEY'Re gonNa lEAVe me ON mY oWn!
-----------------------------------------------
WHAt tHE fU** iS wroNg witH mE?
Don't fIt iN WiTh AnYbOdY.
how DId ThiS hApPeN to ME?
-----------------------------------------------
...ANd EveRY niGHt iS thE woRSt niGhT ever...
-----------------------------------------------
I'M ALl ALonE tonigHT,
noboDY CAreS tOnIghT,
i'M juSt A kId tonighT!!
-----------------------------------------------

RAZreDni BiseRi
-----------------------------------------------
IvAN GovoRI HrvOJu: Ti iMAS rimE kAO AfRikA zImE!!!
-----------------------------------------------
IvAn:JESte IkADA CulI ZA coVjeKA KOji Je tOLiko RUzan DA gA KOmARCi GriZU ZmirEci!!!
-----------------------------------------------
AndREas:NAjvEci Broj nA sVijeTU je seXtiLijuN!!!
-----------------------------------------------
HrVOje OdgoVAra PriRODu:
UCitEljica: OpiSI mI sViliNu!!!
HrVojE: OD sVilinE SE doBIva SvilA...
-----------------------------------------------

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 28.02.2008.

Samo nesto bez veze!!!

Jucer nisam napisala post, ko bi to reko!? Kao prvo ispricavam se Grubisicki zato sto ona navodno nije napisala onaj komentar. Neznam stvarno o cemu da vam pisem. U zadnje vrijeme nemam isnpiracije. Ovo mi je tek drugi dan bez posta, ali bit ce ih sigurno jos puno!!!sretanpartynjamifinosmokinthumbupbeljzubocoolroflmouthwashnaughtynutwink Pozdrav svima i dajte TIne, Mirna i Tijana napisite taj hebeni novi post!!!! POZZ...wavewavewavewavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

utorak, 26.02.2008.

Kako je Grubisicka glupa!!!

E Grubi, daj se ubi!!!bangbangbangbangbangbangbangbangbangludludludludludludludlud Nisam ja bas toliko luda da samo zbog toga radim novi blog i pisem postove!!! A ti mislis da sam to ja napisala zato sto bi ti to napravila!!! Ja nisam bas toliko glupa da to napravim, ionako mi se bas ni neda postove za moj blog pisati, a kamo li za neki tamo!!! Zato Grubi, daj se ubi!!!!!!!bangbangbangbangbangbangludludlud
Svima ostalima koji su normalni pozz!!!!wavewavewavewavewavewavewavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (12) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 25.02.2008.

Dobar dan u skoli?

Ljudi necete vjerovati, ali imala sam dobar dan u skoli!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupIz hrvatskog(iz jezika) sam dobila 5, a samo nas je troje u razredu dobilo 5. Tako da zasad iz jezika i knjizevnosti imam 5, a na polugodistu sam iz jezika imala 2, a iz knjizevnosti 4!!! Napokon da sam i ja iz jezika dobila 5, nisam se uopce tomu nadala!!!!sretansretanthumbupthumbupthumbupthumbupsretanthumbupthumbupthumbupthumbupsretansretanyesyesyesyesyes
Evo to je to za danas. Pozz svima!!!wavewavewavewavewavewavewavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 24.02.2008.

Samo da nesto napisem!!!

Danas je bio dobar dan, nije bilo dosadno. Bilo je bubasticno!!!sretansretanroflroflrofl:roflsretansretanroflroflroflroflroflroflsretansretanyesyesyesyessretansretansretanroflroflroflroflsretansretansretanyesyesyesyesroflroflroflrofl
Uglavnom mi nije bilo dosadno!!!
Komajte puno!!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

subota, 23.02.2008.

Matejin rodendan...

Kak je bilodobro na rodendanu, bilo je fenomenalno. Samo da jos ona ima internet bilo bi jos bolje!!! Ne mogu vjerovat kak su neki ljudi glupi. Zezali smo neku zensku sa skrivenog broja i pitali je jel prodaje skocimise!!!sretanbeljzubocoolroflroflroflcoolroflroflroflsmokinfinonjamiparty Bilo je legendarno, a kapa mi je ostala!! Ma nema veze doci cu ja vec nekako do nje!!! Sad cu ih ici nazvat i malo se zezat, a onda idem spavat i da, moram vidit ko je pobijedio na dori. Nemojte se ljutit ali bolje mi je bilo jucer s njima, ali i danas je bilo jako zakon!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Sad pricam s Hrvojem koji se zeza s nekom zenskom iz Siska i kaze da ce se nac s njom, a nezna ni sam oce li se nac s njom. Zenska ga nije ni vidjela, a kaze da ga voli i da joj jako fali!!!headbangbangroflroflroflrofl
To je to za danas. Laku noc svima!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (26) | PrInTaNjE | # |

petak, 22.02.2008.

Kako je bilo zakon danas!!!

Dvije osobe su ucinile da mi ovaj danasnji dan bude jedan od najboljih u mom zivotu i hvala im na tome!!! Ala kak je bio dosadan film u kinu, da se ubijes!!!bangbangludludnamcorAli ja sam ga gledala samo pola sata posto sam pricala s prijateljima. Nadam se da cu sutra moci doci na slaviju da se opet vidim s njima!!! Malo smo popricali i zezali se i bilo mi je duplo bolje nego s ostalima(nemojte se uvrijediti). Dobila sam 5 iz njemackog i pisali smo test iz hrvatskog(iz jezika)... Test je bio dosta tezak, ali nadam se da cu dobit dobru ocjenu, znate ono, nada umire posljednja!!!Pozzz svima...wavewavewavewavewavewavewavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 21.02.2008.

Zakon dan!!!

Danas nisam isla u skolu, a nisam bolesna. Kak zakon, a doma sam dosla oko 12.sretansretanbeljzubocoolroflpartynjamifinosmijehroflbelj
Mateji uskoro rodendan, a ja budala nisam jos zavrsila s poklonom. Pocela sam prosli tjedan i sad sam na negdje malo vise od pola. Danas sam se isla vozit malo, pa sam otisla malo do guma i zezala se s Toniem i Tinom. smokinfinonjamipartybeljzubocoolroflsretan
Nadam se da je to dosta za danas, pozdrav svima!!!wavewavewavewavewavewavewavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (30) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 20.02.2008.

Zasto?

Zasto je zivot tako sjeban, sve je tako glupo!! Ne stignes nista ni rec ni napravit, a vec te svi zovu i gnjave!! I ti decko malo smiri hormone, on mi je prijatelj i to bolji puuuuuuuuuuno od tebe. Okani me se, ako me toliko gnjavis nista neces postic, samo ces me naljutit!! Pusti mene da zivim svoj zivot, a ti zivi svoj!! Kuzis? A on iako je bio ljut, imao je pravo na to!! Ja sam napravila nesto sto nisam smjela i nisam ga slusala!! Sad je sve dobro, bar se tako cini!!! Pozzz veliki svima!!!


KOMAJTE PUNO!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (28) | PrInTaNjE | # |

I don`t have time to love you!!!(dosta tuzna prica)



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

utorak, 19.02.2008.

SJETI SE!!!

Sjeti se mjesta na kojem smo se upoznali i ruznih stvari koje smo si tada govorili. Sjeti se kako smo dobri prijatelji bili koliko si mi puta pomogao.
Samo se sjeti dobrih starih dana kada smo se druzili i zajedno se smijali.
Sjeti se dana kad smo se posvadali, pa opet onog kad smo se pomirili.
Ja se najvise zelim sjetiti nekog dana uskoro kad cemo se pomirit. Da se mogu za 10 godina sjetiti necega dobrog u mom zivotu, a ne da samo pamtim nase svade i raspravljanja!!! Rekao si da se ne ljutis, ali stvari su sad drukcije i ne druzimo se ko prije. I nije to samo zbog zabrane moje ima tu jos nesto, kao da me izbjegavas. Mozda se meni to samo cini, ali svejedno, nekako mi je to sve cudno!!! Nismo pobijedili na turniru.
Pozdrav svima!!!!



| CoMmEnTaRiChI (24) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 18.02.2008.

Za jednu osobu!!!

Kada izgubis najboljeg prijatelja
Prijateljstvo je nešto posebno, nešto predivno i poprilično je lijepo. Lijepo je dok traje, a kada ono prestane mogli bi plakati i dan i noć bez prestanka, dok se tvoj bišvi najbolji prijatelj negdje zabavlja s njemu zanimljivijim dečkima i curama, nemajući pojma koliko je tebe to pogodilo.
Kada imaš najboljeg prijatelja on ti pomaže kada si tužan, kada nikoga drugoga nema uz tebe i kada ti je najteže. Nema te osobe koja bih mogla nadoknaditi tvog najboljeg prijatelja kojega si izgubio, ni mama, ni tata.
Kada ti je najteže samo se sjeti svih lijepih trenutaka koje si proveo s njim u kojima ti je pomagao i štitio te i odmah će ti biti lakše. Ako pokušaš razgovarat s njim ne očekuj baš da će se lijepo ponašati prema tebi, jer ako ti je bio pravi prijatelj ljutit će se na tebe zato što će biti ljut na tebe.
Nema tih riječi koje mogu opisati kolika je snaga prijateljstva i koliko ti može biti žao kada izgubiš najboljeg prijatelja. Svaki dan se pitaš zašto se to baš tebi moralo dogoditi i to ti nikako ne ide u glavu. Razbijaš glavu pitanjem oćeš li se ikada pomiriti s njim iako znaš da je to nemoguće, a teško ti je pogledati ga u oči i reči da ti je žao i priznati da si ti taj koji je pogriješio.
Kada god čuješ njegovu omiljenu pjesmu da plačeš i da se zatvoriš u sobu i ne izlazis iz nje dok se ne pomiriš s njim. Zato razmisli jeli nesto toliko vrijedno da izgubiš najboljeg prijatelja.


Ej ti, znas na kog mislim,jel tako najbolji prijatelju.Jako mi je žao što sam ti rekla zbogom prijatelju i što smo se posvađali, ja tebi ne mogu reči zbogom zato što mi previše značiš i nema tih novaca za koje bih ja zauvijek odustala od tebe, nadam se da nisi previše ljut na mene.



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

Hello everyone!!!

Bok svima, zakon je dan danas. Napokon je dosao i ponedjeljak kada imam 4 sata, a sutra turnir na slaviji i imam 5 sati!!! Dobila sam 5 iz geografije!!!!thumbupthumbupsretanyeszubocoolthumbupparty
Kak cemo natocit bekane sutra(bar se nadam). Tata me zove da idem s njim u matrix, ali ja neznam dal da idem!! Ma vidjet cu s kim se on sastaje tamo pa cemo vidjet!!!To je to za danas!!!


KOMAJTE PUNO!!!!



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 17.02.2008.

Klizanje...

Danas sam busom u 4 otisla u Sisak na klizanje, klizala sam 2 i pol sata bez prestanka. Pokusavala sam neke fore, neke gluposti i pala sam najmanje 15 puta, ali puno sam toga i naucila.sretanbeljzubocoolroflnjamipartyfinopjevasmijeh:thumbup
: Malo kasnije Daniel i ja isli smo na bus prema Petrinji. Dosla sam doma oko pola 10. Malo sam jela i sve to, a onda smo zaigrali belu Mihaela, tata i ja!thumbupfinonjamipartysretanyesbeljzubocoolsmijehpjeva
I u zadnjem dijeljenju sam dobila 4 asa, 2 kralja, 7,8 i 9 u listu i decko, dama, kralj u adutu. Kak je to zakon, nisam morala ni igrat, odmah sam znala da sam pobijedila. Kad smo odigrali to dijeljenje oni su odustali. Zatim smo malo gledali TV, a onda je tata legao u krevet. Mihaela je jos dolje. Evo to je to od mene za danas!partysmokinfinonjamithumbupsmijehroflcoolzubobeljyesmahwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

KOMAJTE PUNO!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (19) | PrInTaNjE | # |

subota, 16.02.2008.

........

Ala danas je bio tako dosadan dan isuse, osim ono kad sam isla u carli. Ja neznam o cemu da pisem nemam inspiracije. Pozdravljam sve koji dodu na moj blog i sve koji ne dodu. I da kazem da mi sestra izgleda ko strasilo na baterije.roflbeljzubocoolblablaludnjamiparty:lud
Evo to je to za danas, no inspirejšn pa mi se neda vise pisat.
wavewavewavewavewavewave

KOMAJTE PUNO!!!!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (33) | PrInTaNjE | # |

petak, 15.02.2008.

Napokon mi radi internet...

Covjece e, ne bih izdrzala vise bez interneta. Jucer nisam napisala post zato sto mi je crko, ali danas je dosao neki lik i napravio ga. Jucer mi je bio imendan i hvala svima koji su mi ga cestitali, a onima koji nisu kazem nema veze. Ti lik neki tajni obozavatelj, reci zasto me progonis, pusti me da zivim. Ja tebe ne volim i ne zelim bit s tobom i zato te molim da me ostavis na miru. Vidjela sam da mi jucer nisi napisao komentar pa se nadam da ti je crko internet i da ces ga popravit za 100 godina.
Danas sam isla na klizanje s Ivonom, Danielom, Valentinom G, Maxom i Leom. Bilo je prepredobro.thumbupthumbupsretanbeljzubocool
Kad sam tek izasla na led, padala sam stalno, ali kasnije sam se navikla. I da kazem jos nesto, ti obozavatelju. Ne zelim nikakve poklone za Valentinovo i te gluposti, okani me se. Klizali smo sat i pol i vise. Pala sam na glavu, ali mami i tati nisam to rekla pa cu molit vas da im ne kazete.
Kada smo se vracali doma u autu nas je bilo ukupno 9, ali onda smo negdje u Sisku stali i dvojica su izasli, tako da nas je ostalo 7. Neznam kako, ali nekako smo izdrzali do Petrinje i onda smo Grubi, Ivona i ja otisle u park i cekale moju mamu da dode po mene. Jos je zakon bilo u Sisku kada smo se poceli igrati lovice na klizaljkama, ali naravno Grubi i ja smo odustale odmah tako da ne bi pale zato sto svi oni bolje klizu od nas, a mi jadne malo losije klizemo iako je Grubi bolja od mene. I jos da se pohvalim da sam iz testa iz matematike dobila 5.thumbupthumbupsretansretanzubobeljcoolnjamiparty
I svima zelim sve obro od Valentinova nadalje, ludujte!!!!

KOMAJTE PUNO!!!!!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (15) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 13.02.2008.

Skola, skola i samo skola!!!

Konacno sam dozivjela zakon dan u skoli, a mislila sam da takav dan u skoli ne postoji, ali cini se da sam se prevarila.thumbupsretanbeljzubocoolroflsmijehpjevapartycool
Iako smo trebali imati 6 sati mi smo imali samo 4 sata i k tome je dan bio prelagan, niko nije pitao, a iz geografije smo radili plakat. Sutra mi je imendan, dan zaljubljenih!!!cereksretankissroflcoolnaughty
Samo mi je glupo sto sutra imam 7 sati, bez veze.burninmadheadbangmadpuknucublablabangludnononamcorIako je dobar dio da je jos malo kraj tjedna, hvala Bogu!!!!!
Ima bas zakon ljudi u razredu, samo ostanite takvi, nemojte se mijenjati!!!
Pozzz svima i komajte puno!!!!



| CoMmEnTaRiChI (21) | PrInTaNjE | # |

utorak, 12.02.2008.

Neznam...

Danas je tako dosadan i glup dan bio, osim pod odmorom. Umjesto tjelesnog smo imali glupi hrvatski. Cure iz nase skole u crvenom krizu bile su 1., a cure iz rukometa bile su 3. i ne idu dalje zato sto prolaze prve dvije ekipe. Jedva cekam imendan da vidim sta ce mi starci kupiti, oni uvijek nesto kupe, neko iznenadenje. Mateji cu najvjerojatnije za rodendan kupit neku glupost, kao duda za bebe ili podbradak. sretanroflroflbelj
A ko zna mozda joj i nesto drugo kupim, ali neznam sta. Kak je tesko odabrat poklon za rodendan. To ja moram Mirnu pitat, ona ce znat bolje od mene sta Mateja voli. O.K. To je to!!!bangcerekludmahfinonjamipartyroflcoolzubo

MOLIM PUNO KOMOVA!!!!



| CoMmEnTaRiChI (22) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 11.02.2008.

Bez veze

Evo i mene, danas cu vam pricati nesto malo o skoli.tuzanbangludlud
Lijepo mi je sto svakog ponedjeljka imam samo 4 sata pa sam brzo dom, ali svejedno mi je dosadno u skoli zato sto moramo sutit pod nastavom.
Jucer na rodendanu smo igrali jednu igru slicnu kao sto je istina-izazov. Samo bez boce, nije puno drukcija i mislim da su svi govorili istinu.thumbupsmokinpartypartyfinoroflcoolzubobeljnaughtysmijehnutPuno sam saznala o svima i bilo je zakon!!!
Samo se nadam da ce i na Matejinom rodendanu biti isto tako dobro, mislim da ce biti i bolje zato sto ce tamo biti zakon ljudi poput Mateje, Mirne i drugih. U petak ili subotu idem u Sisak na disko na ledu, ako mi daju moji. Tako da mi je skoro cijeli ovaj mjesec ispunjen i bit ce mjesec za pamcenje. Ali ni 4. mjesec nece bit los, moj rodendan, Mirnin rodendan, Grubisickin rodendan, Belajecov rodendan i jos ih ima, ali mi se neda nabrajat. Jos samo da kazem da za uskrs idem na kanarsko otocje i to avionom. Kak ce bit zakon, ovdje u Petrinji ce bit zima, a meni ce tamo bit toplo i kupat cu se. Evo sad cu stavi t neku sliku!!!




| CoMmEnTaRiChI (10) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 10.02.2008.

Rodendan

Danas sam isla kod jedne prijateljice iz razreda na rodendan, pa nisam mogla ranije napisat post, ali sada ga pisem. U pocetku mi je bilo malo dosadno.bangludKasnije je bilo dobro zato sto smo se medusobno ispitivali i svako je morao odgovorit iskreno na pitanje onomu ko mu je postavio pitanje.sretanzubocoolSaznali smo ko se kome svida i ko koga mrzi!!!kissnaughtyburninmadmadcerekheadbang Sada necu vise zajebavat Grubisicku jer je rekla sve iskreno, mislim da je sve, nadam se!!!
Sutra je opet skola, pa ce bit dosadno i glupo, ali bit ce i dobro zbog ljudi iz razreda. Svi su zakon pa se nadam da mi kraj njih nece bit dosadno!!!
ludzubobangburninmaddeadludheadbangeekcerekburninmadbelj



| CoMmEnTaRiChI (10) | PrInTaNjE | # |

subota, 09.02.2008.

Vecera za 5!!!

Danas sam napravila veceru za 5!!! Prvo sam skuhala tijesto, zatim juhu i na kraju palacinke. Mama mi je napravila samo smjesu, a sve ostalo sam napravila sama.thumbupthumbupsretanMalo mi je bilo vruce kako sam dugo stajala pred stednjakom.Cak nisam nist unistila i nijedna palacinka mi nije zagorila. Nisu bas bile okrugle, ali kaze mama da su za prvi put odlicne.
Sutra idem Vinki na rodendan, pa cu iduci post napisati navecer, malo kasnije. Pozdrav Mirni, Mateji, Toniu, Tadicu i svima ostalima koji dodu na moj blog i ostave mi komentar!!wavewavewavewavewave:
KOMAJTE PUNO!!!!



| CoMmEnTaRiChI (23) | PrInTaNjE | # |

petak, 08.02.2008.

Najgluplji dan u mom zivotu!!!

Prvo skola, kak ju mrzim. Sve one umisljene i glupe ucitelje.bangludburninmadheadbangmadheadbangburninmad
Zatim se posvadam s mamom, ona mi nesto pocne srat, pa tata, pa sestra.
Svi su se danas samo svadali sa mnom, niko se nije ponasao normalno.burninmadheadbangmadludbangnamcorblabla
Kad bi se bar mogli nekako prestat svadat sa mnom, stalno nest seru.
Idi kuci, u kazni si(i ne budem u kazni) , bezobrazna si, mislis samo na sebe. Samo to govore, ni ne misle kako se ja osjecam zbog tih njihovih rijeci, nema veze, kako ljudi kazu, sve se vraca, sve se placa. Doci ce i vrijeme naplate za sve ono sto su mi oni napravili.
Skoro nisam stigla ni post napisat koliko su me gnjavili, neka se gone!!!
Sad bih najrade otisla od kuce do bake i tamo spavala i zivjela.
Samo zelim da me malo ostave na miru, zar previse trazim?!
Ako me sutra ne puste nikud, reci cu im da su bezobrazni i glupi, zalupit vrata i otic kod bake!!!burninmadburninmadmadheadbangblablanamcorheadbangmadburninmadblablapuknucunamcorpuknucupuknucuburninmad
To je to za danas!!!

KOMAJTE PUNO!!!



| CoMmEnTaRiChI (10) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 07.02.2008.

Tu sam i ja...

Bok ljudi, evo mene opet. Tnx na komovima, iako ih nisam dobila bas puno.
Meni je dan bio dobar, ali opet sam morala ici kod bake. Kako je tamo dosadnobangbangtuzanburninmadheadbangmadpuknucunamcor
Onda sam se isla vozit i potrazit nesto Vinki za rodendan, ali nisam joj nista nasla.nonoU skoli je kao i uvijek bilo dosadno i imala sam cak 7 sati, koja bruka Isuse.bangburninmadheadbangmadpuknuculudblabla
Neznam o cemu da vam vise pisem, to je valjda dosta za sada.wavewavewave


KOMAJTE PUNO!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (19) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 06.02.2008.

Bok svima!!!

Ala pisali smo test iz geografije danas, bio je tezak, ali ja sam dobila 4.thumbupthumbupsretansretanDanasnji dan je bio O.K. , nije bio ni dosadan ni bas nedosadan. Morala sam ic kod bake, koja blamaza ala!!bangbangburninmadheadbangmadludpuknucu vinka me pozvala na rodendan u nedjelju i ja neznam sta da joj kupim, ako neko od vas ima ideju neka mi ju ostavi u komovima, jer ja stvarno nemam pojma sta da joj kupim. Opet sam imala 5 sati. thumbupsretanroflzubo
Zato sto se nasem razreniku nije dalo imati sat razrednika i on je otisao.
E Mirna mozes rec Mateji da pozove Tina i Gajseka na rodendan, ako se druzi s njima i javi mi koga ce sve pozvat da znam. I da ne zaboravim reci mi sta da joj kupim, ti ju bolje poznas nego ja, hvala Bogu da ce jos malo kraj tjedna, vec mi je dosta ispitivanja i testova. Vau, ovo mi je najduzi post do sada. Haha, evo da bude jos malo duzi!!!sretanbeljzubocoolroflthumbupsmijehwavewavewink

MOLIM VAS DA KOMATE PUNO!!!



| CoMmEnTaRiChI (13) | PrInTaNjE | # |

utorak, 05.02.2008.

Joooooooooj...

Danas je bilo dosadno u skoli! Imala samsamo 5 satithumbupsretan.
Dobili smo testove iz hrvatskog i ja sam dobila 4, dva boda do 5.headbangmadburninmadnamcor. Cak sam dobila 5 iz matematikesretanroflpjeva.Kako mrzim kisu, trebali smo imati turnir, ali ga nismo imali zbog glupe kise.bangmadheadbangmadheadbang
ivan i Miroslav su se potukli i uciteljica je usla u razred i vidila ih. Valentino je sliko uciteljici mobitelom i ona ga ja skuzila!!roflroflnaughtysretan
To je to!!!!greedythumbupcerekdeadzubocoolroflnutsmijehpuknucuzalivenwinkcoolsretan



| CoMmEnTaRiChI (20) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 04.02.2008.

ZAKON MLADIH

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje



| CoMmEnTaRiChI (9) | PrInTaNjE | # |

Friends

Image and video hosting by TinyPic



| CoMmEnTaRiChI (7) | PrInTaNjE | # |

Nesto bez veze...

Bok svima, neznam bas o cemu da vam danas pisem, ali mislim da ce ovo sto napisem biti dosta. Mirni ponovo saljem poseban pozdravwave i zelim da se osjeca bolje, iako se ona ponasas kao da joj nije nista i Mateja i ja znamo da joj je nesto. Necemo sad u detalje, to je njezina stvar. Danas mi je bio dosta dobar dan, posto sam dobila 5sretan iz geografije, ali svejedno mi je bilo dosadno u skoli. bangbangburninmadmadheadbangnamcorpuknucunaughty
Nadam se da je to dosta, bok svima.
thumbupwavenobangcerekzujozijevmouthwashzalivenkissroflwaveburninmadbangheadbangdeadnono

MOLIM PUNO KOMOVA!!!



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 03.02.2008.

Naslov...

Danas je bio i dobar i los dan.thumbupbangtuzansretan
Dobro je bilo to da sam cijeli dan negdje setala i da nisam bila doma, a lose je sto Charlie ne radi iako je uvijek dosada radio nedjeljom.
I jos zbog necega je lose, ali vam taj razlog ne smijem reci.namcor
Kak mi se sutra neda u skolu to je nesto nemoguce, najradije bih ostala doma i ljencarila cijeli dan.To je to za danas.

KOMAJTE PUNO!!!



| CoMmEnTaRiChI (11) | PrInTaNjE | # |

subota, 02.02.2008.

Pozdrav narode...

Danas je bio odlican dan i vecinu sam provela u odlicnom drustvu Mateje, Mirne, Nixy i ostalih.sretanthumbupsretan smijehPrvo sam se probudila i otisla gledat rukometasice, a zatim smo se Mirna, Mateja, NIkolina i ja vracale svaka svojoj kuci. Mirna i Nikolina su otisle, a Mateja i ja smo nastavile prema kuci. Dosle smo do moje kuce, uzela sam bmx i vratile smo se pred njenu kucu. Pred njenom kucom smo brbljale cak 2 sata i jos nesto sitno. Dosla sam kuci i nedugo zatim Mateja zvoni na vratima, Nikolina i ona su dosle po mene da se idemo setat,thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupzujo
Vratila sam se kuci, bila malo kod kuce i otisla u Charlie. Ovaj dan je bio zakon. Hvala ljudima koji su ga ucinili takvim.mahmah

MOLIM PUNO KOMOVA!!!



| CoMmEnTaRiChI (23) | PrInTaNjE | # |

Jos samo jedan spot...



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

Ovo obavezno pogledajte do kraja...



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

petak, 01.02.2008.

Bla,bla,bla...

Voze se dvoje mladih na motoru...
Djevojka:Nemoj tako brzo,smanji!!!..
Dečko:Ne,baš je ludo...
Djevojka:Nije mi ugodno,molim te!..
Dečko:Kaži da me voliš!..
Djevojka:Znaš da te volim!..
Dečko:Zagrli me...
(Djevojka ga zagrli...)
Dečko:Molim te uzmi moju kacigu s glave,meni je tijesna i stavi ju sebi na glavu!
Sljedeće jutro u novinama:
Par imao saobraćajnu nesreću,jer su kočnice popustile...
Jedna osoba je preživjela,a druga poginula...
ISTINA JE:
Da je dečko na pola puta ustanovio da su kočnice popustile,ali to nije želio reci svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi..VOLIM TE!..
Želio je posljednji put osjetiti njen...ZAGRLJAJ!..
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...



| CoMmEnTaRiChI (13) | PrInTaNjE | # |

Ma sta ce mi naslov!?

Danas je bilo dobro u skoli, na natjecanju iz geografije nisam prosla, bila sam 16.lud, ali nema veze. Bar nisam zadnja kao Skrljac koji je bio 23., Toniu cestitam bio je cak 4.thumbup.
Iz matematike iz kontrolnog sam dobila 3, a bilo je samo dvije 5 i nijedna cetvorka i malo 3 ostalo sve 1 i 3ludludlud
Hvala bogu daje kraj tjedna, ne bih vise ni dana izdrzala u skoli.thumbupthumbup.Kako sam znala da me Mutavdzija zajebava, a ja se pravim da neznam i ons nije skuzila da ja znam. Jos samo nesto, Tadic je napravio pokus iz tehnickog i dobio pet, a onda ga dao meni i ja dobila pet, a profesor nije nista skuziothumbupthumbupthumbupsretanrofl
TO JE TO ZA DANAS, KOMAJTE PUNO!!!



| CoMmEnTaRiChI (8) | PrInTaNjE | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.