''Bubni pa preživi...''

30.03.2006., četvrtak

Dear, ouuu dear... =))) heheheheh

Image Hosted by ImageShack.us


....nikada nisam imala političku tematiku na blogu al ovo moram stavit (iako nije politički već osobno nabrijano.. hehe ma oboje je!).. tezak mi je dan (kao što bi nova rekla ''u govnima sam'').. treba mi nečija glupost da mi skrene misli u drugom smijeru i mozda malo razveseli, a ima li većih gluposti od ''Bushovih gluposti'' (mislim da je pojam čak i patentiran).. =))... kako plitko od mene.. heheheh... =))) a šta mogu kad zalim njegove roditelje.. (nek i on zali moje..!) =))) neugodnjak mi je uopće imat loše mišljenje o osobi koju ne poznam, al... bljak... grezzzzz, jež-jež all over... ups.. heheh =)))


- 18:45 - Komentari (20) - Isprintaj - #

29.03.2006., srijeda

Incoming..... Sastanak sa groooooznim čovjekom... =((((

Image Hosted by ImageShack.us



=(((((..... wish me luck..... (Blekica think pink, think pink.... uffff... )

- 15:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

28.03.2006., utorak

Paznja! Proglas jedne vjeverice: I ja znam kopirat i pastirat! =)

Image Hosted by ImageShack.us

Dragi ljudi i druge zivotinje, Ja sam Vjeverica Verica! Blekica je meni danas pomagala skupljat lješnjake pa odlučih i ja malo pomoći njoj! Podijelit ću s vama mudrosti iz debla jedne bukve! zelim reći, mudrosti iz blekičine glavice! =)) hi hi hi... eto moja prijateljica je jutros ovo napisala.. o čujte i počujte... gric.. gric...!!



''Svađajmo se OTKUCAJIMA SRCA''



Ljudi koji me znaju jako dobro (i koji me znaju mrvicu manje) kažu da sam jako''in touch with my self''... to je normalno jer provodim vječnost propitkivajući, analizirajući svaki dijelić sebe.. postupke.. misli...ZNAM SE.. jednostavno se ZNAM.. rezultat mnogogodišnjeg rada i truda.. =)) znam što jesam, što nisam.. što volim, ne volim.. znam što ŽELIM, što NE ŽELIM... (sooner or later.. heheh)… jako sam svjesna svojih mana (do točke da ljudi pomisle da imam problema sa smaopouzdanjem jer se često sprdam na svoj račun.. ali čemu ignorirat činjenice! bilo one vrline ili mane! =) ), ali u zadnjih par godina naučila sam PRIHVATIT svoje vrline.. prije mi je to bilo problem.. ne zbog samopouzdanja.. nego.. jednostavno vrline su dosadne.. na njima se nema šta raditi.. ja sam više DOER... volim modelirat i popravljat...


Danas sam se sjetila svog , već izlizanog od mojih usana, uvjerenja…

NE ŽELIM biti U PRAVU, jer to znači da je netko drugi U KRIVU...


jedna od mojih mantra… UVIJEK to kažem... to mislim... to ZNAM…
najčešće mjesto prakticiranja: SVAĐA…. E pa ajmo malo i o njima… i meni.. heheh (a o kome drugom! =)) ) al eto rasprava (svađa) je jedno od područja gdje su moje vrlina najizrazenije.. (i mane.. ali naravno nećemo sada o njima.. heheh)


KAKO se svađamo?!

E pa ovako… SAMO danas, SAMO za vas (heheheheh)...vodič kroz Pravila Za Dobru Svađu (i sve što nakon nje slijedi.. hehehehe.. grrrrr =))))) na mom primjeru... (ja.. ja.. ja.. bljak! =)) )



...nisam osoba koja nameće svoje mišljenje, koja svađu pretvara u BORBU MOĆI koristeći sva sredstva da iz te borbe izađem kao Pobjednik... ljudi često zaboravljaju koji je smisao svega i da osobu s kojom se ''svađaš'' najčešče voliš, respektiraš ili ti je do nje stalo (inaće ne bi ni ulazio u svadju s njom već bi joj uputio šapatom izrećeno ''fuck you'' i lagano se okrenuo.. ljudi se ne trude oko nečega što im nije bitno..)

...nadalje... riječ ''svađa'' meni nema negativan prizvuk.. većinu ljudi asocira na neugodnu galamu.. moje svađje su po namjeri konstruktivne i VOLIM IH jer normalan su, čak i bitan, dio zivota.. nužna stvaka ''evolucije'' o kojoj toliko često pišem...

...ne izbjegavam rasprave/svađe.. kroz njih učim i napredujem.. i to nije fraza... ako se ''znaš svađjat'' svađe su najbolja škola, testiraš svoje granice, vidiš kako reagiraš, koliko respektiraš sebe i druge ljude...ne treba ih se bojati.. osjećam se uzasno ako u svađi popustim samo da izbjegnem daljni sukob.. zato to straaaašno rijetko radim.. uglavnom SAMO ako vidim da osoba s kojom se ''svađjam'' ne zna ''PRAVILA DOBROG SVAĐANJA''... ili ako vidim da nikada nećemo sletit na istu granu.. tj da me ne može razumijet, NE MORA SLOZIT SE SAMO RAZUMIJET WHERE I’M COMING FROM.. ja npr. kada se i ne slažem s nečim ako to mogu razumijet mogu i prihvatit.. isto očekujem i od druge strane.. da RAZUMIJE zašto me nešto npr povrijedilo i PRIHVATI to..

...uvijek idem u dubinu, kopam do zemljine srži.. moj duuuud me stalno hvali kako ga iznenadjuje moja sposobnost da udjem u kratkom vremenu u srz problema... problem-solver... (isuse kojiko ja, ja , ja... heheh.. ali nisi pisac dok ti masa ljudi ne kaže da si pisac.. tako da moje rijeći su rečenice kojima me drugi hrane.. hihih.. ego3p..=)) p.s. hvala Luka što znam napisat ovu riječ, toliko o mom intelektu! =)))

...ne derem se, ne vičem, ne urlam.. strašno me iritira povisivanje tona da bi se nadjačali argumenti suprotne strane.. bitan je sadrzaj a dosta ljudi zeli nametnut svoju volju agresivnim razgovorom umjesto argumentima.. to smatram primitivnim.. (moje mišljenje, nemojte se uvrijedit..) nije sad da nikada nisam povisila ton ali u pravilu ja RAZGOVARAM.. otvorena srca i uma.. with arms wide open... na taj način pokazujem da poštujem i sebe i sugovornika… (uuu kak sam jaaaaa mrak.. :PPP)

...volim stvari riješiti do kraja.. zapravo to je više POTREBA… al ono, heheheh izmcvarit do kraja, da je sve jasno i riješeno.. to muškoj polulaciji teško pada.. (jer se rijetko kojem muškarcu da raspravljat.. oni to vole češće riješit PO KRATKOM POSTUPKU.. ne volim generalizrat, ali volim se druzit s činjenicama.. to je jednostavno tako.. naravno čast iznimkama.. =)) al mislim da je to o.k.. da imaju strpljenja nas (tj. mene) slušat 30 sati mislim da bi 30 sati debatirala.. ovako nas (me) drze pod kontrolom. hehe vremensko ograničenje me često primora da kazem samo bitno.. =)) )

..nije mi teško reći OPROSTI.. zapravo.. nenako mi je čak i gušt to reći.. jer lakše mi je ako sam ja pogriješila.. ne znam zašto.. vjerojatno jer me to onda inspirira da mu/joj na sve moguće načine pokazem koliko mi je zao... stimulira moju maštovitost.. (mmmm.. hihihi ).. to je svima čudno.. kako dobro podnosim ''poraz'', nekako sa iskrenim smješkom (mozda jer se rijetko s njim druzim pa mi je drago ga vidjet.. hihihihihi).... ma, nije bitno tko je ''u pravu'' već da se sve riješilo i zapečatilo osmjehom… =))

...drzim se opako teme.. mozda previše.. masa ljudi to ne radi.. u nedostatku argumenata kreću u otvoreni napad, počnu izvačit tamo neke lijeve stvari.. nadovezivat stare (navodno već odavno riješene) probleme... izvlače neke mane i propuste o kojima se TRENUTNO uopće ne raspravlja.. hmm.. to ne radim.. ako znam da sam pogriješila pokunjeno ću se ispričat i zatreptat okicama a ne krenut u protunapad.. =(



evo neke stvarčice meni bitne.. dobro da me Večernjak podsjetio na njih.. već sam naime radnije htjela pisat o tome.. čitajući članak samo sam se sjetila osobe s kojom se najljepše svadjat.. Marin.. najbolji prijatelj... nezamislivo je kako su konstruktivne naše svadje... nakon njih doslovno smo jači.. rješavamo stvari, evoluiramo... neopisiv je feeling kad točno osjetiš kako oboje izlazite nakon iscrpne svadje kao Pobjednici Nad Samim Sobom... energija nakon takve svadje je poznata svima (i hope).. prijateljstva su čvršća i bliza, ljubavi isto takve (heheh samo naravno popračene erupcijom u spavaćoj sobi.. heheh ako se uspije do nje doći..=))).. )


evo dragi moji - ''Pravila Za Dobru Svađu''..... hmm... ''dobru''... zar bilo kakva druga ima smisla?.. Ne..…. =))


(...post posvećujem ''onoj sa/bez bebe''.. ma ko će više znat! =))) )


Vaša Crna Svađalica... :**** (i Verica, kompjutorski nabrijana vjeverica!! gric... gric...)


p.s. nitko nije primjetio da češće pišem!!?? grrrrrr... svađa na pomoluuuu... hehehehheheeh
- 15:34 - Komentari (26) - Isprintaj - #

27.03.2006., ponedjeljak

Tko? Zašto? A kada? S kiiiiiim?! ;))

Image Hosted by ImageShack.us


Ljetujem u malome mjestu, no imamo ČAK dvije radio stanice - Radio Ankica i Radio Kata...

(Obje su sijede i imaju preko 70... =) )


- 16:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #

26.03.2006., nedjelja

Obitelj... (my family portrait...)


Image Hosted by ImageShack.us



- 14:39 - Komentari (18) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

*UPDATE*.... Fetiš...... mmmm.... ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Zanima vas što je Blekici sexy...?


hehhehehehe.. e pa, POMAZI ME i vidjet ćeš.... grrrrr... =)) eh, pa da vas sad vidim.. ;)


(savršen primjer.. post 19/03.. =)) sad kad mi dodje tuzba za sexualno zlostavljanje.. =)) )


UPDATE:

Eh... =))))) heheheh... namjeravala sam napisati cijelu razradu ''the pointa''... nisam stigla, ali ne gine vam naknadno još jedan update.... moram priznat... iznenađena sam komentarima, dok s druge strane.. hehe znam da je post napisan ''meni'' (ako se to uopće moze nazvat post..=))) ) ali nisam smatrala potrebnim pitat ''aaaaa što je vama sexy...?...''....

.. dosta ljudi (''vjernih mojih'') je pročitalo post i ostalo bez komentara.. hmm.. post ima naslov, mislim da je jasno o čemu je riječ.. fetiši.. nekom duza muška kosa (heheheheh), duge noge, sposobnost brzog potenciranja i izračunavanja korjena broja (uff ti matematičari.. ehheeh), nekome verbalno suočeljavanje (uhhh aleksandre! =))), humor, ogromne oči, intelekt (iako SAM PO SEBI meni nije privlačan.. znam dosta ljudi koji su velike bistrice a kao ljudi strašno odbojni... )... ali vidim nitko kao ''nije skuzio o čemu je riječ''... eh.. napišem post u kojem nema dvostranične razrade i odjednom niko niš ne kuzi?.. hmm.. grrrr..... =((((

it made me wonder... asocijacija je tu... gdje je kreativa... there's a title... and a picture... it should be enough... shouldn't it?


Voli vas vaša IznenađenaCrnka.... viiiiii nerazumitelji postova mojih!!! =))))))))))


(ma znate zašto me to kopka... namjeravala sam stavit jedan post samo naslov/slika (jer meni je to dovoljno.. slika budi više emocija od pisane riječi i sloboda interpretacije me oduvijek privlačila) i sad si mislim da nitko ne bi skuzio već bi samo napisali ''lijepa slika''..... šmrc! :P )

- 20:40 - Komentari (37) - Isprintaj - #

19.03.2006., nedjelja

Detektor za lažnjake... =)

Image Hosted by ImageShack.us


Frendu nije jasno kako iz aviona mogu vidjeti koje grudi su fake... a meni nije jasno kako on ne moze?!..

prvo mi nije vjerovao.. ali.. u 99%slučajeva se skuzi.. pita me kako.. ne mogu mu to objasnit.. ''oko za detalje''... =))

...al dobro to nije ništa.. dečku npr nije bilo jasno kako mogu od 15 vrsta mlijeka različitih marka i masnoca točno odrediti koje je mlijeko, proizvođaća i masnoću.. tak da mi je lijepo blindiro oči i u 15ak čašica ulio različita mliijekeca.. ''guc-guc.. mm.. z bregov.. 2,8... guc-guc.. mmm dukat 1,5... guc-guc....''... heheh.. 15:0 za Blekicu... pa si vi sad mislite.. uvjeren je da sam totalni freak a meni je to opet ''a kak ti ne mozeš skuzit!!??''.... hihihihihihi.... imate vi koji čudni skriveni talenat? =)))) ja osobno ih imam masu.. grrr.. (uf kako smo ne umišljeni! al kaj mogu kad imam!)..


...nego.. što vi kazete na fake grudi ... tj na detektiranje istih.... hmmmm???... brijem da dodjem u Los Angeles na plazu da bi svi u čuđenju upirali prstom u mene i govorili ''gleeeee... nema silikone...wooooou...''.. ajme čuđenja! =)))))

Kissam vas sve i idem se onesvijestit u krevet!!! mmmmua! :****

- 21:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

16.03.2006., četvrtak

To the ones who linger on...

Image Hosted by ImageShack.us


....Dragi moji ''vjerni''....

....ne znam što da vam kazem.. mogla bih puno reći no skratit ću na jedno veliko ''hvala'' ispisano malim slovima jer ogromna ne postoje.. iznenadio me broj komentara koji su se pojavili bez da sam vam ''javila niknuće novog posta''.. i sami komentari... vidi se da su napisani od ''srčeka''… na neke sam ostala spičls.. ja.. da, Ja.. dobro ste pročitali.. =)))

ako me znate, onda znate da Blekica nije cmizdra (baš velika) =))).. ovo nije Cvilidreta blog jer ja nisam Cvilidreta, borac sam i (skoro) uvijek pozitivno gledam stvari.... ali… svatko ima svoje trenutke malodušja, pa tako i ja, koliko god kratki oni bili.... ne skrivam ih.. ali to su zaista trenutci.. ko me čita po starim postovima je mogao vidjeti moju napomenu ‘’kad vam se i činim tuzna ja sam sretna.. iako nikad nisam ‘’sretna’’ ali kada sam tuzna ne padnem u duboko malodušje.. uvijek nađem način da se izvučem.. jer kod mene ništa nije konstantno.. I’m lucky that way… kratkotrajno stanje.. iako je tuga uvijek nekako dio mene…’’ zato sam vam i u potpisu zadnjeg posta (namjerno) naznačila da sam ‘’samo večeras’’ marmelada.. hehe tj pekmezasta.. sad sam se sjetila one pjesme ‘’posjet prijateljice Tuge’’ (24/09).. eto.. bila je ponovno.. ali.. ja ju tako volim.. =)) recimo, moj box sa strane ‘’buđenje iz sna o greškama’’.. (pogledajte…) e pa.. tako se osjećam.. kao Blogovski Drugačija Ja.. jer ne moze biti isto kao prije…

zadnji post… osjećala sam potrebu da vam kazem nešto što ste već i sami skuzili… po mojim zadnjim postovima..zato ono ’’ bila sam toliko usredotočena na TRAŽENJE samo da ne prihvatim da sam se počela GUBITI... ‘’… od kada je on zatvorio blog ja sam bila sve ‘’ajmo biti dr. phill’’ ali koliko sam topla bila toliko sam bil i distancirana.. nesvjesno.. počela sam primječivat tek nedugo.. kao i neki od vas.. sada sam toga svjesna.. sada mogu staviti prst na konkretan događaj i reći ‘’e to je bilo to..’’.. zada imam odgovor na svoje ‘’zašto?’’… već sam u predzadnjem postu bila najavila da ‘’osjećam samo jedna svoj okus’’, da ‘’falim sama sebi’’… nadam se da ste sve shvatili.. tuzna sam.. I to tako je.. to ne znači da sam nesretna.. nisam SRETNA SAM.. I to nije maska.. ne nosim maske na blogu (znam da to zvuči čudno ali ni u stvarnom zivotu.. to je kod mene rijetkost.. iziskuje previše energije.. stavljanje.. skidanje… iako se ponekad uhvatim kako ju stavljam.. ).. mo da se vratim.. tuzna, inaće sretna.. jer zar jedan osjećaj mora isključivati drugi? Ne mora.. mogu biti općenito sretna ali opet u jednom malom segmentu tuzna.. e pa tako se osjećam.. nekako je taj tuzni dio vezan uz blog.. I polako me udaljavao od pisanja.. rekal sam koji događaj je za mene bio mala trauma.. tek sada kada sam uspjela uzeti malo zraka sjele su mi neke stvari, moje vino je sazrijelo I spremno je za ispijanje... definirani su neki osjećaji, kao što rekoh - odgovoreni su svi ‘’Zašto?’’.. dobro ne baš svi, nikad nisu svi.. zali Boze dana kada neće biti novih pitanja…!!! Greeezzz =)))) znam da sam nepovezana.. misli su neograničene, brzina tipkanja ograničena…

.....u zadnjem postu sam vam htjela reći kako stvari stoje, shvatila sam neke stvarčice koje sam zeljela s vama podijelit.. drago mi je da razumijete.. teški su mi rastanci, pogodilo me, ma shvatili ste.. rekla sam da ne zelim biti jedna od onih koji zatvaraju blog, da sam samo trenutno marmelada.. time sam sve rekla.. vidim da su se neki zabrinuli (heheheh.. uh koja sam ja veličina!) da odlazim.. ne odlazim.. ali ako realno gledamo – mene već dugo nema…


....ne stignem sada pojedinačno osvrnut se se na svaki komentar ali moram bar u kratko!.. neki su me raznijezili, neki iznenadili, neki nasmijali.. =)))

….evo npr. Opičena dalmatinka me tako nasmijala rekavši:‘’mislila san da neću dočekati dan da ja tebi nešto pametnog kažen’’ …heheheh a nisam mogla vjerovat.. ko da sam ne znam ko..=)))).. ali draga nisam izgubljena.. zaista… samo tuzna.. drugačija.... a slatko je kako pokušavaš objasnit da imam mota (jeeeel? Imam motaaa??!! =))) ) ali naj frend mi je splićo tak da znam vašu spiku.. ajmo reć da ‘’imam dara’’.. hehehe =))) hvala.. I da, smajlići uvijek dobro dođu! :*

….ili Dio Mene koja je zarumenila moje obraščiće sa ‘’ lud je onaj tko bi se mogao samo tako rastati od tebe’’.. heheh uffff… ego3p =)))))) a smijeh nakon ‘’glasne puse kakvu ja šaljem crogli’’ da ni ne spominjem..hhehehe budno ko big brothera gleda, ha? =)))) :**

…..d.d. tebe neću ni spominjati.. to je već ‘’posebna prioča’’.. sve si rekla.. hvala ti.. jer svako hvala koje ti uputiš meni ja boldano mogu vratiti tebi…. Znaš da smo ja I ti jedno drugome veterani… prvi I vjerni… :***

Dark angel.. koja me navela na razmišljanje.. a to posebno volim.. I još da sam ja nečija hrana.. uf, pa ljudovi kakvo je se to opako ‘’laskanje’’ goin’ on?! =)))) :**

crogla.. dragi crogla koji mrzi pekmezaste stvari (kao I ja.. heheh ali čim znam da on to ne voli ja moram ga svako malo cmoknut ko neka ‘’zenska osoba’’ bljak! Heheehe).. ‘’bit će mi čast ponijeti tvoje kufere ako odlaziš’’… daaaaaj, dud.. ti očeš da se rasplačem or what?.. hvala, dragi… mmmmmua ;* =))) p.s. očekujem podrobnije objašnjenje za onaj događaj koji najavljuješ u četvrtom mjesecu!! Nemreš mi na moj ‘’bojim se da će svi dragi ljudi nestat’’ tu nabacivat neke šokove u 0:44… =(((((((((((

…. Razliven.. jaooo.. totalno kuziš o čemu pričam.. drago mi je! Ali… nemoj biti toliko sumljičav!… :* =)))

Wish I had an angel.. nadam se da se situacija u školi bar malo sredila.. znam koliko to moze nepodnošljivo biti ali moraš jednostavno nači način da opstaneš, nemaš izbora.. stand up 4 your self.. nemoj pognut glavu, ne spuštaj pogleda.. hodaj ponosno I prkosno… ako ne ide drugačije… ponosno uvijek.. prkosno po potrebi… :*

umjetnik.. a mačak moram te isčitat nisam vć duuuugo! :*

63….. a dragi moj.. ko će te ziv skuzit.. heehh.. ili je to reda radi komentar.. heheh tako se čini! :PPPP….



Evo…znam da je zbrda zdola.. ali prsti su mi se već zapalili koliko zurim! Ne napuštam vas (jer imam mota.. heheheh).. ali pjesma na blogu.. kaj vi bi da ju maknem, ha?! =)))))))

…Dragi moji…. Znajte… stojim IZA SVAKE RIJEČI KOJU SAM IKADA NAPISALA.. jer je svaka bila iskrena, realna i od srca… ja sam ovakava ‘’kakava jesam’’… ne znam kakvom me vidite… no to je već tema za novi post.. =)


no mali info za kraj - niste vi jedini koji gledaju.. hehhhhe


Image Hosted by ImageShack.us


I da znate – imala je fotoaparat!!! =)))))

- 21:00 - Komentari (13) - Isprintaj - #

13.03.2006., ponedjeljak

I saw the light fading out...

Image Hosted by ImageShack.us


Pjesma na blogu ispire mi mozak.. ne mogu je maknut.. jer znam da je istinita.. gledam spot... slušam riječi.. atmosfera.. točno tako se osjecam... ima toliko razloga zašto me nema.. realno.. onako 4 real.. činjenica da nemam vremena je istinita.. to tako je.... ali.. to je olakšavajuća okolnost.. to je ono nešto realno što me udaljava od misli, od bloga, od kopanja po psihi trazeći Stvarne razloge moga izbivanja...

Željela ja to priznati ili ne moj crno-bijeli svijet je zakopan... duboko.. izviru samo oštri kutevi kockica ispod finog sivog pepela.. od kada sam otvorila ovaj blog i postala dio ''plemena'' desile su se stvari koje nikada nisam očekivala.. desili su se neki ljudi.. jedan posebniji ljud (on ovo ne čita).. preko nekih stvari teško prelazim.. ostali su oziljci.. nije bitno koliko duboki.. ali oni su tu...

Vezem se teško uz ljude.. ali kada se vežem onda je to super-ljepilom.. nešto se promijenilo od kada je naše prijateljstvo ''puklo''.. svatila sam koliko je ovo sve krhko, a koliko me ''dira''... koliko je dovoljno jedno zatvaranje bloga da poremeti raspored mojih kockica.. zatvaranje njegovog bloga.. treba mi nešto sigurnije od kontakta koji se moze isključiti pritiskom na gumbić.. blogeri masovno nestaju... jedan dan ih ima, drugi nema... ostave samo pozdrav, znak, misao... ili obrišu blog... ''nepronađena stranice''... gledam sve one ''di si?'' komentare po zatvorenim blogovima... nema odgovora... nestaju.. e pa i on je nestao.. bila sam tuzna.. još uvijek jesam... pogodilo me.. jako...

Ponekad odem na link njegova bloga.... tek toliko.. da se uvjerim da se nije vratio... nije.. povrijedilo me, iako nije imalo nikakve veze sa mnom (vjerojatno)... tada sam počela nestajati i ja... nesvjesno....... još uvijek nestajem.. svjesno....


It's easier to leave
than to be left behind..



...dragi ljudi nestaju... bila sam toliko usredotočena na TRAŽENJE samo da ne prihvatim da sam se počela GUBITI...


Leaving New York's never easy
but i see my light fading out...



Ne zelim biti jedna od onih koji odlaze.. privremeno, zauvijek.. nije vazno.. ali već dugo pokušavam naći način da ostanem... da prihvatim... da se ne vezem... ali ako se ne vezem, what's the point...? uostalom kako to izbjeć...? distanciranost, indifentnost..? to nisam ja...


Dragi ''moji''....

Što reći... kada imaš PREVIŠE toga za reći...?

Što reći... kada govoriš, a ne znaš da li ikome pričaš...?


I told you,
forever...
I love you,
forever...


Vaša (samo večeras) CrnaMarmelada :*

- 19:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2016 (1)
Siječanj 2011 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (12)
Kolovoz 2005 (8)
Srpanj 2005 (32)
Lipanj 2005 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JEDINA MUDROST KOJU ŽELIM SVIMA...

''Ako počinjemo razmišljati, počinjemo se bojati....'' pa, POČNIMO se bojati...
FACE UP YOUR FEARS..!

__________________________

Ovo nije "spisateljski-nabrijan" blog već običan dnevnik misli, razmišljanja, događaja iz mog života koje pohranjujem zbog, vječito prisutnog, straha od zaborava...
__________________________

ICQ: 306 119 130

poduka_engleskog@yahoo.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/n/af4fef81f7112d08832d961bcffb63ea.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com



B-I-T-N-O! =)

Ne morate ostavit samo komentar na zadnji post, uvijek škicnem i zadnjih par postova tako da se možete izguštat iako je ''prošlo''.. NIJE PROŠLO!!! =))))


TIP za lakše snalaženje:

-"Žemska".. tj. prava frendica.. -Kljukićka.. najbolja frendica
-''Dud''.. tj. najbolji (pravi) prijatelj, M.
-Ja.... haha.. 24 but all over the place (in a good way najčešće =) ).. englezerica al ne znam spelling.. ni cro ni eng...

BUĐENJE iz SNA O GREŠKAMA...

Postoje stvari koje TOLIKO drmnu.. Kako istinu nije lako pogledati u oči, prvo IGNORIRAŠ...
zatim REAGIRAŠ (razmišljaš)...
pa OTUPIŠ...
a onda, onda skužiš da više NE MOŽEŠ biti ista.. probudiš se i shvatiš...
nakon SPOZNAJE nema povratka,
postaješ drugačija ''TI''...
Moje buđenje... knjiga:

''Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala'' Paulo Coelho

P.S.

Nisam mislila da će netko čitati moj blog, no kada već čita neka slobodno i komentira.. volim komentare, realan pogled sa strane...


Pogledajte post ''Smile'' od 21.06.

i ''Poljubac koji prži'' 18.07.


_____________________________

IMAM INSPIRACIJE, AL NEMAM VREMENA PISAT...
ako ne zabilježim zaboravit ću...

''Must Write List''

1. Omiljena fantazija (slaven178)
(garažiranje)

2. Nezaključani Okovi
(sad il' nikad)

_____________________________



Muzika najbolje opisuje moje emocije.. odlučila sam ju stavit na blog.. malo sam zeznuta nedostatkom kodova, ali sve što stavim osjećam, čak ako i nije moja "vrsta" glazbe.. nisam ograničena.. uvijek tako i tako gledam prvo lyricse i "the point"..što stavim to osjećam, to mislim.. bit će tu i iznenađenja.. hehe.. a sad koga zanima neka si skine lyricse.. ako netko zna stranice sa kodovima - please share...!! mijenjat ću pjesme redovito (i po par puta u danu.. haha).. ma jedva čekam da ponovno počnem novim blogom jer imam toliko toga u planu.. samo sada no time/no energy.. to sve u rujnu.. ako se ovo dvoje ljudi što čita moj blog pobuni maknut ću mjuzu..! tako i tako imam stalno upaljen cd-changer u glavi... =)))



Što smo sve slušali: =)

01. Alicia Keyes "If I ain't got you'' -21/08/05
02. Goo Goo Dolls ''Iris'' - 22/08/05
03. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 23/08/05
04. HIM ''Beautiful'' - 25/08/05
05. Coldplay "Square One" - 28/08/05
06. Beyonce ''Naughty Girl'' - 01/09/05
07. Edwin McCain ''I'll Be'' - 06/09/05
08. Josh Gorban ''You Raise Me Up'' - 08/09/05
09. 3 doors down ''Here without you '' - 10/09/05
10. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 21/09/05
11. Clay Aiken ''Oh Holy Night'' - 22/09/05
12. Green Day ''Boulevard Of Broken Dreams'' - 24/09/05
13. AudioVent ''Beautiful Addiction'' - 26/09/05
14. Avril Lavigne ''Together'' - 30/09/05
15. 2pac ''Changes'' - 02/10/05
16. 3 doors down ''Away from the sun'' - 06/10/05
17. 3 doors down ''Let me go'' - 17/10/05
18. Creed ''My Sacrifice'' - 04/12/05
19. Eagles ''Hotel California'' - 10/12/05
20. Staind ''So Far Away'' - 31/12/05
21. 3 Doors Down ''When I'm Gone'' - 09/01/06
22. 3 doors down ''The road I'm on'' - 01/02/06
23. The Cranberries ''Analyse'' - 05/02/06
24. REM ''Leaving NY'' - 15/02/06
25. Garbage ''Sex is not the enemy'' - 21/03/06
26. Metallica ''I Disappear'' - 09/05/06
27. Gary Allan ''Live ain't always beautiful'' - 22/05/06
28. Sting ''Let your soul'' - 03/07/06
29. Sheryl Crow ''Soak up the sun'' - 10/08/06
30. Band Aid 20 ''Do they know it's Christmas'' - 23/12/06
31. Texas ''Put your arms around me'' 23/01/07