petak, 09.02.2007.

IZ ARHIVE

ZAPISIVALA SAM TIŠINE, NOĆI,
BILJEŽILA NEIZRAVNO

Dok se približava sumrak,
Moje misli se presvlače.
Traže jedan, samo jedan poseban kutak,
Da suzama natope moje oči.

I dok uspomene jure sto osamdeset kilometara na sat,
Na tračnice iskoči tuga,
Brzi zaustavi se vlak
I traži spektar razloga šarenih kao duga.

Prelazi preko jednog, drugog, trećeg,
Da bi mu zasmetao tek peti.
I pitam se da li je to onaj pravi
Ili najgore tek slijedi.

Dok misao jedna drugu izaziva na dvoboj,
U sebi navijam za onu ljepšu.
Iznenada izgubila je sjaj
Koji je prešao na pobjedničku, neželjenu.

Sada uistinu shvaćam da sam pogriješila
Što sam vjerovala, voljela i željela,
Ljubav čistu kao izvorska voda,
A dobila sam koktel vatre i leda.

Već je ponoć otkucala,
A moja duša gubi posljednji zvuk.
Lanterna se ugasila
I nastao je potpuni muk.

Kapci su na Ekvatoru
I čekaju posljednji zvižduk za zaustavljeni vlak,
Da zatvore vrata ispraznom svijetu
I odvedu me na Elizejske poljane.

Mjesec će za koji sat završiti svoj obilazak.
Posljednje što ću reći bit će:
«Ovdje sam, ne čekajte me više.
U džepu mi je karta za samo jedan smjer.
Ovaj put ću letjeti
I odletjeti u beskonačno!»


Image Hosted by ImageShack.us

Henri Matisse The Lying Nude 1906.

- 23:14 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off