31.01.2007. / srijeda

???...shto rechi o ovome...???

O ovome sam jucher prichao Jeli...E da je meni otichi tamo...
Strashno!!!
BRUTALNO!!!
ScHrAnZ!!!
Rokaj sine!!!
Jao!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Napomena II.dio:pOtPiSi

Ovo shto chu sada napisati se odnosi samo na ljude koje ja poznam!
Pa ovako: Dragi ljudi,koje ja poznam,kada ostavljate komentare ja bih vas molio da se potpishete svojim imenom ili nadimkom,a ne kao,npr. schranz total,kemichar ili netko i slichne gluposti jer bih ja rado znao tko ste vi. Uglavnom,bilo bi mi puno drazhe kad bi znao tko mi ostavlja commente,a uostalom onda se mogu i nekako zahvaliti...

Nadam se da je to sada jasno!!! Hvala!

- 17:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

30.01.2007. / utorak

Neke loshe stvari u mojoj glavi

Sandy Warez mi trenutno opletava neki brutalni ScHrAnZ...
I SVIĐA MI SE!!!
Muche me neke stvari u vezi s...pretpostavite...chini mi se da ona ne shvacha neke stvari ozbiljno ili ih ne shvacha na nachin na koji bi ih trebala shvachati ili ih ne shvacha na nachin na koji ih ja shvacham...
Ma ne znam shta chu,a cura mi se tako sviđa...
Valjda nemam sreche...a bash sam mislio da bi moglo uspjeti...
Shteta...
Ali josh chu razmisliti danas o tome pa chu poprichati s njom jer ipak ne znam kakvo je njezino stajalishte i shto ona misli o tome...mozhda se i na kraju sve sredi...volio bih to...jako bih to volio!!!
Ali jedna druga stvar me doslovno drobi...pazi sad!!!
3


2


1


SHKOLA!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.................
Dosta o tome!

Lebdim hodnicima tvoje dushe...
Ulazim ti u misli,
ali ti me pokushavash istisnuti van.
Jesi li sigurna da to zhelish?
Ne znash ni sama,
vidim ti to na licu.
Nesretna si iako ne izgledash tako
i sve pokushavash prikriti nekim jadnim maskama ludih boja.
Ne dozvoljavash si ranjavanje
i niposhto ne dopushtash smijeh.
Samo lazhno ti je istina,
a sva istina ti je lazh
i kakav smisao je dobila tvoja uloga u ovom filmu?
Samo stojish tu i nishta ne govorish,
kao da nisi niti svjesna shto se događa iza zavjesa.
Kada zavirish neshto te odbaci
i stvara ti sliku idealnoga svijeta
u koji ti ulazish bez ikakvoga straha.
Iznenada...slika se rushi!
Padash. Klizish. Ne zaustavljash se.
Tuzhan kraj ti je doshao.
Tuzhna sudbina za jednu tako naivnu osobu.


Napisao:Halo Pojava
Odabrale:njegove misli iz bijele prostorije

- 15:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

29.01.2007. / ponedjeljak

Nova Pjesma


BEZ DUŠE

Iznutra umireš polako,
to ne vide ljudi
i ne znaju da se u tebi zlo budi.
Jedeš slatko,a život ti je gorak.
Želiš poduzeti neki novi korak,
neke nove mjere,stege.
Ljudi misle da si čudan
jer si uvijek na oprezu i budan,
ali tako se živi ovih dana
kada vlada bezvlađe u tvojim mislima.
Gledaš ljude kako prolaze
i ništa ne osjećaš.
Oni ti se smiju,
oni ti se deru,
o tebi šapću,po tebi seru.
Misle da si čudan,
a ti ne shvaćaš.
Misle da si čudan,
a ti im se smiješ
jer oni ne znaju kakvu ti tajnu kriješ.
Tajnu o crnom svijetu
bez osmijeha i radosti,
bez svjetla i anđela
gdje u jame zla možeš tako lako pasti.
U tom svijetu ti se krećeš lako,
jer zlo u tebi osvijetljuje ti put,
al' zar ne živiš već dugo tako ljut,
tako mračan i tako krut?
Trebaš se probuditi i razgovarati s ljudima,
da se naučiš u malo vedrijem svijetu živjeti
i ljude s njihovim manama trpjeti.
Ako to naučiš onda si uspio
tamu u sebi si pobjedio,
bolji život si zavrijedio!

Napisao:Halo Pojava
Odabrala:Jelena Šimić

Comments,please...!?

- 15:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

27.01.2007. / subota

Pishem post na kompu od RibaFisha

...jer josh uvijek mi stara nije vratila volan iliti W-Lan.
Novosti: Imam curu!!! Jeeee... Cura je super,lijepa i nadam se da che uspjeti iz toga izrasti neka dobra veza...
Shkola-po starom...muche me problemi-problemi me muche...
Jucher bili na Dramen'beisu u Stereu. Fish,Sajla,Grm i ja. Sajla i Grm se pokupili doma-valjda im je bilo trulo.
Fish sjebo nogu-totalno
Sjebo sam i ja nogu-ali ne kao i Fish
Evo Fish si radi neshto za jesti i sad che me potjerati jer ide kod cure. Smijeshno je to shto i Fish i njegova cura imaju sjebane noge...buahahahaha...brutalna brutala!!!

Inache cura mi se zove Tesa-zaboravio sam to napisati!
Isto ide na partijane-drugo nije ni za ochekivati od mene.
Valjda mi je suđeno da uvijek nađem curu na parijani...a shta chesh...
Ali-uvijek postoji ali-nabacila je neku chudnu spiku danas o tome kako che ichi van nakon shto ode samnom na cugu...nechu o tome sad govoriti ovdje jer ne bi bilo u redu ili fer ili kako vech to ide...

Evo jedna slika na kojoj sam ja
Jucher na Dramen'beisu
Grozno izgledam
Pivica i povrche(ja mislim da ne trebam objashnjavati ovaj pojam)uchinilo svoje
So here it is...
Image Hosted by ImageShack.us

STRASHNO zar ne? Da,aha...

- 20:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.01.2007. / srijeda

VeselO VeslO

Pochetak nove godine,pochetak 2. polugodishta,a mozhda i pochetak za neke nove stvari,prilike i tako to,znate vech...
Kao pokushavam si uvesti uchenje u neku vrstu rutine i to-SVAKIDASHNJE!!! To je bitno!
Bez muke-nema nauke.
To je rekao netko tko je mudar udar dar ar r...ma 100%.
Nego da ja ne trubim previshe i ne mudrujem premalo i neshto srednje radim i tako to,znate vech kako to sve ide,gore-dolje-lijevo-desno...ekvator...i...paralele...nautika,shkola...damn it!
...vidite...sve vodi k shkoli. To je ona spika: Imam 18,a 26.o2. skoro 19god. i nema me shto drugo brinuti nego samo ta shkola. A jebga,shto se mora nije teshko.
Opet ja trubim...ma cijeli ovaj blog je jedna koncepcija trubljenja i iznoshenja gluposti. Pa po nekoj logici,ako se oslobodim tih gluposti onda chu imati vishe spacea za pametnije stvari. Zar ne? Da,aha...

Evo vam malo vizionarski-putujuche zike,a i neshto malo zheshche...tuchi tachi...

Sven Vaeth

Torsten Kanzler

- 15:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #

12.01.2007. / petak

Petak-Patak

Josh uvijek se ponosim svojom 1. pjesmom i jednostavno ne mogu razmishljati o nichem drugom osim o pjesmi i o josh jednoj osobi,ali dobro...
Uglavnom,svima zhelim dobar provod vecheras,a onima koji su doma preporuchujem da odu van.
Izlazim van,sunchan je dan...
Kao 1. mjesec je,obucite jakne,vo-no,a vani 14°!
Ko zna,mozhda i proljeche pochne za kojih tjedan dana,a ljeto che onda biti sredinom 4. mjeseca.
Zima che onda udarati pun tir u 7. i 8.,ali bez brige nakon toga che se otopiti svi ledenjaci i zhivjet chemo u tropskom pojasu jer che se on proshiriti na 80% Zemljine povrshine.
Persu,a? Ja vech spremam luftich i slamnati sheshir i shator za reggae fest u Balama,a i RibaFish che mi se 100% pridruzhiti. Pozdrav Ribo i razmisli o tome gdje chemo van danas...
Pa ipak moramo izvesti curice negdje tako da im ne bi sluchajno bilo dosadno...a i mi nismo takvi zar ne?
Zar ne? Ma znam da nismo!
Vidimo se!

- 15:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

11.01.2007. / četvrtak

Žboksi

Ejla ljudi! Kako ste?
Shta mai? Odvratno vrijeme vani...
Ne mogu vjerovati da se u ponedjeljak opet pochinje s nekom vrstom torture. Opet chekati vikend da bi se dobilo poshtenih 10 sati sna,ali ni to nije to jer se uvijek nađe netko tko che rechi ili pitati gdje chemo van...a kad chemo doma? To nikad nije bilo bash bitno. Bitno je da se djeca vesele i da im se vilice rashire od njihovog sjajno veselog osmijeha i da se zubi drobe u nedostatku zhvakachih guma.
Kakav je to zvuk kad zacvokochete zubima! Meni osobno-GADAN!
Me ja se sad pitam zashto ja uopche pishem ovakve stvari...
Osjecham neki odvratni pritisak u glavi. Mrzim (praznina) .
Evo ptice sam vidio danas kako shvichu po stablima i dvije sove kako orgijaju sa 8 shishmisha.
Dvije zebre su preshle jedna preko druge u nadi da che ih lavovi zguziti,a medvjedi jedu pchele jer su u nekoj gadnoj briji. Uglavnom,medvjedi su zabrijali da u pchelama ima meda pa ih grizu griz po griz,a onda ih zamotavaju u foliju i prodavaju piz po piz.
LIZ-to je ono shto trazhi Cvenkapica usamljena u shumi. Dolazi lisica sa vukom koji ju je zagrizao za rep i sad ju nemozhe pustiti jer mu se vilica zgrchila. 100% pije neke blete koje su mu prepisali u Zg-u u CBK orbeR. Ma ja vam kazhem da se neshto chudno događa u toj chudnovatoj shumi. Svi su ludi pa i koze koje su pobjegle s neke oblizhnje farme. Old McDonald had a farm...ija ija o... To bi bila prikladna pjesma za ovu prichu ali u nekom brutalizejshn RmX-u od poznatog mi rock da house boya O.B.I.-a. Ja man...Zhvachi zhvaku,progutaj kvaku!

Teorija Loma
Svi skachu,ti si lud,neznash ni kamo ni kud!
Mama ti je doma,a ti vani uchish teoriju loma,
ne brinesh se za sebe i za to da li chesh mochi raditi bebe
jer je glavno da se mozak przhi i da kuha kemija u tvojoj srzhi.
Mislio si da je to lako...joj frende pa tako misli svako!
Ali nema toga jer si izgubio Boga
i ja se pitam kako mozhesh levati svakog druga svoga?!
Rokanje ti je stil zhivota i vech si odavno uhvatio za to mota.
Crne rupe u mozgu sve su ti veche i prijatelju-imash sve manje sreche!
Da znash da ti je psiha sjebana do daske mozhda bish malo usporio sa svim,ali ne,
ti si sada totalno izgorio.
Vech ti se prichinjavaju stvari,gubish vezu sa stvarnim svijetom.
Zavrshit chesh u ludnici-to ti svi kazhu,
ali ti mislish: Ma oni lazhu!
Mislish da su to gluposti za male bebe i da ti vrlo dobro poznajesh sebe.
Kao ona spika: Ja znam di je meni granica!
Ma shta ti znash koliko je tebi josh u glavi ostalo stanica.
Dok svi doma gledaju televiziju ti brijesh svoju viziju svojega svijeta
i uopche neznash ni za pojam interneta.
Toliko si zaglibio da su ti sati postale nevazhne stvari,
i svi ti vech odavno shapchu iza leđa,
pa chak i ono tvoje staro drushtvo s kojim si brijao vani,
ali znash u chemu je problem?
Oni su si znali rechi-STANI!!!
Ti si se tome smijao,
a sada si i ti shvatio da si loshe zabrijao.
Pitash se da li ti josh uvijek ima pomochi,
i kako chesh je se uopche domochi.
Samo pozhuri jer vremena je sve manje,
sada i ja vidim kakvo te je zahvatilo stanje
i nisam nikad znao da netko mozhe upasti u takvo sranje.
Ali nemoj se zavaravati i prichati sam sebi priche
jer neche ti se vratiti sve ono shto si spalio,
sve ono shto si izgubio,
sve shto si platio,i prijateljstva koja si izgubio jer si ljude levatio.
Bio si obichan junkie,
a sad imash priliku da napravish od sebe kolko-tolko normalnu osobu
i da umjesto klupice u parku imash svoj stan i svoju sobu.
Trebash si nachi i zhenu da te dovede u red,ali koja che te zheljeti tako spaljenog,
to ti je malo bed.
Zashto ti je sada izraz face takav?
Pa vjerojatno si negdje duboko u sebi znao da che biti tako,
ali si ti to potiskivao sve dublje i dublje,
i sada ti je stanje dushe-SHUPLJE!
Tako zavrshava ova pricha,
a kako chesh se dalje snalaziti i lovu pronalaziti...
Pa to je tvoja stvar,
a mene za to chisto zaboli kar!

Skladao/Izmishljao:Halo Pojava
Odabrao:Đelo Hadžiselimovich

- 17:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.01.2007. / srijeda

Some shit happened to my blog

Kad bi htio ostaviti comment nekome dolazilo bi mi upozorenje da sam prijavljen adminu zbog krshenja pravila servisa...Damn it! Za to valjda vrijedi ono shit happens zato shto mi je to prestalo nakon 10-ak min.
Ma to su se nekome neke nebuloze vrtile...admin je krivo zabrijao...heh...opet politika i gospodarstvo...Suicid? Heh...Optimizam...

- 15:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.01.2007. / utorak

Kao neki utorak

Politika i gospodarstvo=BIG PROBLEM!!!
Muko moja. Zashto ja,pomorac,trebam imati taj glupi predmet. Nit mi je vazhan za posao,nit me zanima...
Izbori,ustroj vlasti...Bozhe moj...
Ma kao trebao bi to nauchiti odnosno prisiliti se i nauchiti jer mi se u protivnom loshe pishe.
Inache(kako bi rekao RibaFish),inache je sve u redu...mislim s ljudima,zar ne. Nitko se ne javlja i govori da mu je loshe. To bi trebalo vljda pocheti od nekog ponedjeljka. Ma optimist,zar ne?? Heh,treba biti optimist,ali josh tezhe nego biti optimist je izdrzhati kao optimist. Mislim,ono,nije to sad neka muka,ali ipak treba to izdrzhati. Pa ja mislim da je svatko stvoren za neshto,ali to ne znachi sad da se treba predati i pustiti zhivotu da napravi od tebe shto god on hoche.
Vau,kao prodirem u neku duboku misao...Mozhda mi je to ostalo od onog pirpicha s Nove godine?!
Ko zna? Nitko,chini se. Ma kako bi i znao...?'?'?
Uglavnom, O P T I M I Z A M ljudi,to vam ja pokushavam rechi i nadam se da chujete.
Krajem oka vidim da me ova,gore spomenuta ukleta knjiga,gleda i kao da zna da che me totalno izmuchiti. Do kosti che me izjesti. Ochemo malo biti morbidni,a? Ajde,ajde,nije to nishta strashno. Samo zamislite kako vam knjiga,dimenzija(samo malo da ja to izmjerim)1x16.5x24cm,ulazi kroz pupak i onak vam se migolji kroz utribu i izlazi kroz nos i ponovno vas gleda u vashe potpuno blijedo lice koje je ujedno i pomalo obamrlo i promrzlo od straha. A knjiga se smije. Bash nju boli briga. Ma ja fantaziram previshe.

Ovaj post je posvechen slijedechem predmetu ili slijedechoj stvari(kako god):

Strukovne shkole
Natasha Vulich * Đuro Benich
Politika i gospodarstvo
Udzhbenik

- 13:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Napomena: For Women

Nadam se da osobe zhenskog roda(a mozhda i mushkog)ne shvachaju ovaj moj izraz JEDNA kao neshto pogrdno ili ne znam,tako neshto...
A i vjerovatno che i Bibi pogledati ovaj blog jer sam joj dao adresu pa: Nemoj to krivo shvatiti.

- 11:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.01.2007. / ponedjeljak

Napokon! ! !

Ona jedna o kojoj sam vech pisao(Bibi): nikako se dogovorit kad na cugu i evo idem se sad nachi s njom(ispred Rijechke u 20:00h). Razmishljao sam da se otpeljemo negdje i tako... Kao neka romantika...ovo-ono...
Pozdrav!

- 20:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.01.2007. / petak

Jedna...

Evo nazvao sam jednu po imenu Bibi. Uf,nadam se da che to biti moja jedna.
Moram se nachi s njom ispred Rijechke banke u 20:30.
Drzhite mi fige.
=) =) =) =) =) So happy!!!

- 18:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.01.2007. / četvrtak

I'm Back

Chovjeche 2oo7. godina. Bilo je divlje za dochek... Danas sam se napokon unormalio i odmorio i spreman sam za nove pobjede,radne i neradne,u ovoj godini.
Jebemu misha neshto mi fali. Fali mi jedna...jedna. Gdje da ja nađem tu jednu?! Hm,a i RibaFish trazhi tu jednu. Zapravo ni ja ni on ne trazhimo te jedne jer smo ih vech na neki nachin nashli,ali ih trebamo dobiti.

Ma ja mislim da je vrijeme da se ja malo smirim s mojim nachinom zhivota. Jebemu pa zato mi i treba ta jedna...!...da se smirim!!! Chudno,ali istinito. Samo cura mozhe meni rechi dosta. Mislim,ono,mogu i ja sebi rechi dosta,stop,stani,ali nije to to. Nije da imam slab karakter nego je to nedostatak zanimacije. Kad bi imao tu jednu onda bi me ta jedna toliko zaokupila da nebi ni imao bash neku neutazhivu zhelju za brutalnim izhivljavanjem po razno-raznim partijima i sl.

Zato molim tu jednu da se izjasni svojim komentarom...
Ma i bilo tko drugi neka se izjasni svojim komentarom...
Izjasnite se ljudi...
Bozhe dragi ovaj dochek je otkinuo dobar komad MENE!!!

- 15:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.