Bottom seeking Top

25.10.2005., utorak

Guilt (2)

Zašto se ja osjećam krivim? Zato što u mnogo čemu nisam fer prema Micku. Moj život u Californiji je dosta različit od njegovog života u Hrvatskoj. Ja se zabavljam sa svojim gay društvom skoro svaki vikend. Bar jedanput mjesečno idemo u San Francisco gdje obilazimo popularna gay mjesta. On uopće nema gay društva nego se druži sa str8 prijateljima koji ne znaju za njegovu seksualnost. Dok se ja zabavljam i upoznajem gay svijet, njegov gay život se svodi na dopisivanje i chatanje sa mnom.

S obzirom da se ni jedan od nas dvojice ne namjerava seliti na drugi kontinent, siguran sam da bi Micku bilo puno pametnije da potraži nekoga u svom gradu s kim može ostvariti smislenu vezu u okruženju u kojem živi. Međutim, reći mu to direktno mi je nemoguće jer bih time povrijedio i sebe i njega. Srce pobjeđuje razum, ali zato savjest ne da mira. Kako je ublažiti? Tako da mu kažem što osjećam i tako da shvatim da smo obojica odrasli ljudi odgovorni za svoje postupke i za svoju sudbinu.
- 07:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005