Bottom seeking Top

12.09.2005., ponedjeljak

Gay Traffic School

Država Californija dozvoljava brisanje jednog prometnog prekršaja iz policijskog dosjea svakih 18 mjeseci putem pohađanja vozačke škole. Osam sati slušanja predavanja briše prekršaj, a s njime i negativne posljedice poput povećanja premije osiguranja.

Nakon osam godina vožnje u Californiji bez kazne, uhvatili su me u vožnji 55 mph u zoni 35 mph. Taj prekršaj me stajao kojih $200, a da bih izbjegao udvostručenje premije osiguranja, kao i mnogi drugi vozači odlučio sam se za osmosatno predavanje o sigurnosti u prometu. Sud mi je poslao podugačku listu akreditiranih škola. Meni je odmah upala u oči škola pod nazivom "Finally... a Gay Traffic School!".

Prvo sam se dobro nasmijao ne vjerujući svojim očima. Vozačka škola samo za pedere??? Zar i to postoji! To sam morao iskušati. Tako sam danas sa dvadesetak ostalih queer prekršitelja slušao simpatičnog starog penzioniranog queer komičara kako nas nastoji zabaviti pošalicama iz svog vremena u pauzama između obnavljanja znanja prometnih propisa. Uz to nam je puštao video vrpce, srećom ne krvavih prometnih nezgoda jer je rekao da to smatra kontraproduktivnim, nego izvadke iz serija Will & Grace i sličnih TV emisija koje su ponekad imale neke veze s prometom, a ponekad baš nikakve nego im je osnovni cilj bio lakše prebroditi 8 propisanih sati slušanja predavanja.

Instruktor nam je priznao da drži tečaj i za str8 prekršitelje. Gradivo je isto (duh!), samo njima ne pušta Will & Grace nego druge komedije. Sve u svemu, nije bilo ni tako loše. Odgledao sam par epizoda Will & Grace i naučio čak pokoji prometni propis koji nikad prije nisam čuo. Npr. kada se smije voziti automobilom po pločniku? Nikad – bubnuli smo svi u glas. A onda je jedan pametnjaković rekao točan odgovor: samo kad se ulazi na kućnu stazu ili u garažu.
- 08:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005