Bottom seeking Top

20.04.2005., srijeda

Beauty is in the Eye of the Beholder

Nema ništa loše u tome da se radi na sebi u svrhu unaprjeđenja svog fizičkog, psihičkog i duhovnog stanja. Naprotiv, mislim da bi svaki čovjek na tome trebao raditi. Ljudi koji se ne trude popraviti i unaprijediti sebe smatram luzerima. Lako se opustiti da nas voda nosi, prepustiti se negativnim utjecajima da nas unazaduju. Ali treba biti karakter da bi se nešto promijenilo i unaprijedilo. Mislim da smo svi pozvani, od strane drugih ljudi i društva, etike i religije, da unaprjeđujemo sebe u svakom pogledu.

Kako to jednostavno zvuči. Međutim, pri odabiru stvari koje želim promijeniti, nerijetko upadam u etičke i moralne dileme. Fabian želi smršaviti i radi na tome. No problem. Međutim, planira napraviti i liposukciju. Hmmmm... I laserski ukloniti dlake s leđa. Hm... Julijina prijateljica je operirala sinuse. OK. Uz to je obavila i plastičnu operaciju nosa jer joj se nije sviđao izgled nosa. Hmm... Ja sam nedavno imao jedan kirurški zahvat u grlu u svrhu eliminacije hrkanja. Hm.

Čini mi se da je glavni kriterij prihvatljivosti ovakvih zahvata medicinska potreba. U mom slučaju, zahvat bi se mogao opravdati bolešću "sleep apnea" koja se u zadnje vrijeme dosta reklamira. Ljudi koji boluju od toga preko noći prestaju disati što rezultira u čestim buđenjima iz dubokog sna. Takvi ljudi su obično ujutro neispavani i umorni. Međutim, moj glavni motiv za ovu operaciju je bilo hrkanje koje je jako smetalo mojim partnerima, a isto tako i meni. Je li, dakle, opravdano radi toga napraviti operaciju?
- 22:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005