Bottom seeking Top

24.03.2005., četvrtak

Bi

Biseksualnost je jedan fenomen koji mi nikako ne leži. Kako je moguće da se nekome sviđaju i muški i ženske??? Pa to nema smisla. Ti ljudi su ili izgubljeni ili neodlučni ili lažu. Ovo mišljenje je dugo vremena bilo u mojoj glavi dok nisam shvatio koliko je ono ignorantno i netolerantno. Moje zgražanje prema biseksualcima bilo je identično zgražanju heteroseksualaca prema homoseksualcima. Odvratno! Ne smijem sebi dozvoliti da se ponašam poput najgorih homofoba. Grozno!!!

Činjenica je da mnogi muškarci tvrde da su biseksualni iako to zapravo nisu. Da bi se bilo 'bi', mora postojati interes i za jedan i drugi spol. Međutim, neki biseksualnost pogrešno interpretiraju kao mogućnost da spavaju s oba spola, pritom ignorirajući da zapravo uživaju samo s jednim. Recimo Kenny. On je oženjen, ima dijete koje neizmjerno voli, i želi živjeti obiteljski život. Ne pada mu na pamet da se rastane ili traži romantičnu vezu s muškarcem. Njegova žena mu kaže da je hladan s njom u krevetu. Sa mnom nije bio nimalo hladan, dapače. Svoje potrebe redovito zadovoljava s muškarcima. Međutim, to ga ne sprečava da sebe smatra biseksualcem. Homoseksualnost je nespojiva sa njegovom odlukom da živi standardan obiteljski život, zato mu deklariranje biseksualcem očito više odgovara.

Jason je prekrasan mješanac njemačke, tajvanske i japanske krvi. Strašno zgodan i inteligentan. Izašli smo par puta vani ali ga nažalost nisam uspio odvesti u krevet. On mi je tvrdio da je biseksualac i u tome je bio prilično uvjerljiv. Tvrdio je da mu se sviđaju bijeli muškarci i azijske djevojke, te da se ne može odlučiti tko mu se više sviđa. Razgovori s njim u mnogome su mi pomogli da shvatim i prihvatim biseksualnost kao još jednu zanimljivu seksualnu sklonost.

Što se mene tiče, dvojbe više nema. Godine prisilnih potiskivanja emocija govore više nego očito da me seksualno zanima samo isti spol. Možda će netko reći, s obzirom da sam se zaljubljivao u cure u ranoj mladosti, i s obzirom da sam se oženio i dugo vremena spavao sa ženom, možda sam biseksualac. Takvo nešto meni uopće ne pada na pamet. Zainteresiran sam skoro isključivo za isti spol. Mogu itekako cijeniti žensku ljepotu (kao i većina homoseksualaca), ali nešto više od cijenjenja lijepog – ne hvala!

Note to Mick: Kennyja i Jasona sam upoznao prije tebe. :-)
- 07:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005