Bottom seeking Top

15.03.2005., utorak

Muškarci i Seks

Što mislite o Žuži Jelinek, poletnoj bakici koja ženskoj populaciji dijeli savjete šakom i kapom sa stranica Glorije, Mile, i sličnih časopisa? Vjerovatno je mnogi mrze iz dna duše, ne toliko zbog konzervativizma kojeg promiče, nego zbog velike medijske pažnje koju uživa na račun svojih primitivnih pogleda na svijet. Međutim, njeni savjeti očito negdje nailaze na plodno tlo.

Čitao sam neke članke koje je bakica napisala. Tu se stvarno čovjek može dobro nasmijati. Lako je shvatiti žene koje se užasavaju čitajući da muškarca treba privući i zadržati dobrim seksom i dobrom kuhinjom. Na stranu njezini savjeti, neke stvari je bakica u svom životu jako dobro shvatila i naučila. Ma koliko primitivne i glupe njezine životne filozofije izgledale, u njima ima nekih životnih istina.

Kao što je hrana (dobra kuhinja) životna potreba i neophodna za ljudsku sreću, isto tako se seks može svrstati u istu kategoriju. Bez seksa mnogi muškarci ne mogu biti sretni. Ne zadovoljite ih seksualno, nema sloge u braku. Neke žene spretno znaju to iskoristiti da uvijek dobiju ono što žele. (Prema Timu, isto mogu postići i pasivni homoseksualci :-) he he). Joj koliko starijih žena sam čuo da dijele slične savjete mladima: daj mu kad traži i imat ćeš skladan brak.

Žuži hrabro ide dalje pa daje svoje stručno objašnjenje muške spolnosti: muškarcima se sperma stvara svaki dan pa je trebaju negdje trošiti.:-) Ako muž vara ženu, žena je kriva jer ga nije zadovoljila. Žena treba oprostiti mužu prijevaru zato jer je on samo podmirivao svoju fiziološku potrebu. Moja žena i ja se dobro zabavljamo čitajući ove Žužine savjete. A žena tvrdi da s godinama sve više i više shvaća koliko je Žuži u pravu.

Po Chrisu Rocku, muška životna filozofija može se svesti na "Feed me, fuck me, shut the fuck up". Jesmo li mi muški zaista svinje kojima se sreća u životu svodi na pravilo "u se, na se, i poda se"?

A što se tiče bakice Žuži, puno više od njezinih savjeta oduševljava me očigledna činjenica da je u životu pronašla načina kako biti sretna. Uza sve svoje "primitivne" poglede na svijet, nedavno se u poznim godinama sretno udala po ne znam koji put, i sad uživa govoreći da svoje godine iskustva ne bi mijenjala ni za koje drugo životno doba. Nadam se da ću ja u njenim godinama (ako ih ikad doživim) biti bar upola sretan kao što je ona.
- 07:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005