Bottom seeking Top

07.03.2005., ponedjeljak

Ascent

Lake Tahoe, planinsko jezero na 1900m nadmorske visine, nalazi se na granici Californije i Nevade. Na okolnim brdima nalaze se brojna skijališta koja za vikend preplavljuju stanovnici San Francisca i sjeverne Californije. Ne skijam, ali sam ovaj vikend otišao tamo zato jer je prošli tjedan bio gay week, što znači da je bilo jako puno zbivanja za gay populaciju, uglavnom vezanih uz zimske sportove. Razlog mog odlaska je bio subotnji Snow Ball party organiziran u jednom od hotela.

Muzika je bila super, pa sam uz opuštajuće djelovanje alkohola, proveo cijelo večer u plesu. Pedro i Marcelo su bili sa mnom. Meni je zabava bila super. Za mene je izvanredan osjećaj biti okružen queer ljudima poput mene. Pogotovo ako se radi o plesnom podiju prepunom razgolićenih tijela u polumraku disko svjetla. Pedro i Marcelo su rekli da je zabava bila OK, odnosno ništa posebno. Pedro mi je objasnio da je bio na toliko sličnih zabava koje su u biti uvijek iste, pa mu to ne predstavlja nešto posebno. Ja sam novi u tom svijetu i za mene je to SUPER!!!

Marcelo je prijatelj s posla, porijeklom iz Brazila. On voli bear muškarce (krupnije i dlakave). Pričao mi je da je bio na nekom bear festivalu, pa su ga tamo nazvali "otter" (vidra), zato što je dlakav ali mršav pa se ne uklapa u uobičajenu predodžbu bear muškaraca. Prvi put čujem taj izraz "otter" pa mi je to bilo jako smiješno. Posebno me zaintrigiralo to što Marcelo ne pije, odnosno ne treba mu alkohol da se opusti u društvu ili da se opusti za ples. Kaže da je nenormalan što se toga tiče, jer većini ljudi treba alkohol da bi se opustili. To sam i sam skužio, a posebno mi nije jasno da ljudi koji su inače vrlo otvoreni i komunikativni imaju problema kad trebaju zaplesati. Mogu navesti puno prijatelja koji su takvi. Zar ne bi bilo krasno moći otkloniti barijere koje nas sprečavaju da budemo otvoreni i da se slobodno zabavljamo bez upotrebe opojnih sredstava? Mislim da bi, zato jer alkohol ima svoje negativne posljedice. Ne mislim samo na zdravlje, nego i na nekontrolirano ponašanje. Sinoć sam malo pretjerao, ali srećom nisam napravio nikakve veće ispade zbog kojih bi mi poslije bilo žao. Osim jednog. Pod utjecajem alkohola, nakon zabave sam završio s Pedrom u krevetu. Ne sjećam se ni što smo radili. A ujutro smo opet bili prijatelji kao da se ništa nije desilo.

Proveo sam dosta vremena u chatu s Mickom jučer i danas. Pitao me kako je bilo na zabavi. Prešutio sam epizodu s Pedrom. Kako da mu to kažem? Neugodno mi je, i ne želim ga povrijediti. Tako mi je žao da sam to opet napravio i opet ga povrijedio. Ali znam da će pročitati ovaj blog. I neće mu se svidjeti to što će pročitati. Kao i dosad, on će to interpretirati kao varanje, kao da mi nije stalo do njega. A to nije istina. Stalo mi je do njega i toliko puta sam mislio na njega dok sam plesao i gledao parove oko sebe. Volio bih da je on bio sa mnom.

Jedini je ispod komentirao da je VARANJE znak da nisam zadovoljan, da nisam našao ono što mi odgovara... Slažem se da nisam zadovoljan jer Mick nije tu uz mene nego na drugoj strani svijeta. Jedini nastavlja pa kaže da mi nije dovoljno stalo do druge osobe, odnosno TO NIJE TO. Da li je to to zaista još ne mogu reći. Osjećaji su tu, ali i mnoštvo prepreka. Mogu samo ponoviti ono što sam napisao ranije o sukobu razuma i osjećaja u meni.

Nakon što sam osjetio da sam izgubio Micka, bilo mi je jako teško i osjećaji u meni su se opet razbudili. Ali koliko će to trajati s obzirom da se nikako ne vidimo? Tako bih želio da dođe u svibnju, da provedemo dva tjedna zajedno, da se bolje upoznamo i da se konačno maknemo s mjesta. Možda ćemo u dva tjedna uočiti razlike koje nam se neće svidjeti. Možda ćemo se još više zaljubiti. Bilo što da se desi, bit će bolje od ove situacije sada.

- 09:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005