mari za male stvari...

četvrtak, 21.05.2009.

Crtica iz nejebstvene mladosti

Bilo je to doba srednje škole
ja mlada,ali dovoljno zrela da me ubere neki baraba kao što je ON
bio je stariji od mene 4 godine i zgodan ko Bog

jedini problem je bila udaljenost od svega 400 km
ja južna pruga,on sjeverna

ljubav se dogodila u božićno doba,bila sam na praznicima kod sestrične
svjetlucala sam od ljubavi ko jebeni bor
nos mi crven
što od hladnoće,što od strasti

volimo se cerek
upoznaje me s obitelji,prijateljima
svi me vole,ja ih sve volim
pečem kolače s njegovom mamom
ne razmišljamo o rastanku niti o tome da uskoro moram natrag doma

moja glupa pubertetska glava je zaluđena
umirem od ljubavi,on je lud za mnom

večer prije mog odlaska razmjenjujemo poklone koji će nas podsjećat jedno na drugo u duge zimske noći
on će me čekat
kad god stigne će doći do mene
i ja ću svaki drugi vikend pokušat doć do njega
nema veze što nemam pribijene kinte i jedva izmuzem 5 kuna za kiflu od svojih
ma stopirat ću ako treba
sve za ljubav cerek

odlazim...srce mi se cijepa,umirem od bola
čujemo se svaki dan po više puta
jednako zove on mene kao i ja njega

sestrična mi javlja da ga često viđa pijanog jer ne može bez mene
oh koja sreća

15.1 mu je rođendan
iznenadit ću,doći ću
kako će biti sretan

otišla sam do tatinog frenda koji izrađuje stvarčice od drveta i rekla mu da želim jedno predivno veliko drveno srce s našim imenima u njemu

predivno srce,ručni rad
nije mi ni naplatio
ostalo mi je taman tih 300kn za kartu do njega

u rano jutro polazim
vučem drveno srce teško tonu i hrpu pjesama koje sam mu pisala tih dugih par tjedana

u autobusu vozač pušta narodni radio,a ja pjevušim ko budala
Mišo Mate,Dražen Zečić
ma ko ga jebe,sve volim cerek

stižem u Varaždin,predzadnja postaja
zovem ga
"Tu sam. Uskoro sam kod tebe gugutavi moj golube"
tišina
"aha,super."
rolleyes

"erm,znaš...radim dokasno."
"ma dobro čekat ću te ja"

odemo sestrična i ja u klub u centru grada gdje ću ga čekati
vučem sa sobom drveno srce teško tonu
zamotano je u prozirnu foliju
kraljica sam klišeja

čekam ga
zovem ga
još uvijek je na poslu
radi u tvornici,jel

prošla je ponoć
prošao mu je i rođendan
polako s pive prelazim na čistu rakiju

zatim susrećem zajedničkog frenda
"Neno radi?" pitam ja
"Kako misliš radi? pa sad sam ga sreo gore u birtiji"
BUM
skoro sam se onesvijestila
rekao mi je o kojem se bircu radi i odmah sam mu rekla da me vozi tamo

kad smo došli nije ga više bilo
nazovem ga i zamolim da mi kaže di je
"Čuj,oprosti mi molim te,ali ja sam se zaljubio u drugu i želio bi pokušati s njom.Ona je sad sa mnom,kraj mene"
bang


tišina,suze mi bježe u slušalicu,mobitel je natopljen
"Zašto mi nisi rekao? zašto si dopustio da jebeno putujem 400km i onda mi ovo napraviš? jel možeš bit veće govno?"
poklopi mi slušalicu

srce sam bacila u prvi kontenjer na kojeg sam naišla i otišla na prvi vlak

nakon par tjedana ta ista pička zbog koje me ostavio je zatrudnila
zvala se isto ko i ja

jebem ti život zubo

21.05.2009. u 18:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sitnice koje nam ispunjavaju život iz najobičnije perspektive

I ja sam netko :D

22 godine
studiram i radim
kestenjesta