mari za male stvari...

srijeda, 20.05.2009.

Prekidi

Dobar dan okrutni svijete.
Dobar dan okrutni svijete u kojem se prekidaju veze.
Veze koje su trajele danima,mjesecima,godinama.
I onda jecaš. Suzama oblijevaš jastuke i plahte. Ne jedeš,ne spavaš,ne dišeš. Ok,dišeš ali samo zato jer ti je jako teško ne disat i ostat živ. yes
Prekidi. Kako gadni znaju bit.
I uvijek sam se pitala jel gore biti ostavljen ili ostavljati.
Ako se mene pita uvijek je lakše biti ostavljen. Osim ako stvarno pod svaku cijenu ne želiš biti u toj klimavoj vezici i uvjeravati samog sebe da je sve u redu i da vam cvjeta i ljubav i karanfili u prednjem vrtu.
U svakom drugom slučaju bolje je biti ostavljen. Nemaš brige ni pameti. Čekaš da druga strana donese odluke.
Gledaš neku sapunicu,grickaš kokice dok se ON preznojava i traži način da ti kaže «gotovo je».
On je gad,ti si žrtva. On osjeća grižnju savjesti,a ti samo nemoć. Kasnije će te frendice tješit,smišljat ćete sve moguće gadosti o njemu,natovarati čovjeku na leđa gluposti koje nije nikad rekao ni napravio. Bio je ružan,debel,glup i smrdio je. Nije te zaslužio. Crkni gade,crkni sretan
Zašto je tako teško prekidati? Zašto je tako teško prihvatiti da si ostavljen?
Stisni zube i kreni dalje.
Možda moramo jecati da bi se osjećali bolje,ali ajmo to činit u svoja četri zida.
«MOLIM TE NEMOJ ME OSTAVIT JER ĆU SE UBIT» nije baš sretno rješenje prekidačkih muka.
U životu sam ostavljala točno 7 puta.
Svaki put iz istog razloga. Ne zanimaš me više.
Ne postoji drugi razlog.
Ne postoji niti povratak u uništenu vezu.
To je kao podgrijana juha. Nije loša,ali uvijek je bolja topla i tek skuhana.
Prekidi. Gadni su bome.
Znaš da tu osobu vrlo vjerovatno uskoro nećeš moć ni pogledat u oči,a prije par dana ste prali zube istom četkicom.
Uskoro će ti biti stranac ta ista osoba kojoj si jučer dopustio da ti pruži fantastičan oralac,a zatim ste zagrljeni zaspali.
Kako je tanka granica između ljubavi i mržnje.
Jedna od omiljenih rečenica tijekom prekida mi je «nadam se da ćemo ostati prijatelji»
Šansa da ostanemo prijatelji je jednaka šansi da se ja priključim cirkusu i postanem Žena-guma.
Prekidi nakon duge veze su posebno teški.
Ušli ste jedno drugom duboku u dušu,u svaku poru.
Njegov jastuk je jebeno natopljen tvojim mirisom. O ženo prokleta.
Tužni vapaj,suza niz obraz,izgubljen pogled,nemoćne ruke i tiho mi šapće...
«Ne idi»
A ja odlazim.


20.05.2009. u 23:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sitnice koje nam ispunjavaju život iz najobičnije perspektive

I ja sam netko :D

22 godine
studiram i radim
kestenjesta