mari za male stvari...

petak, 10.10.2008.

Jebo ih bambus

I tako poneseni slavljem odlazimo u kineski restoran.
Atmosfera je egzotična,svira lagana čing čong bong muzika.
Simpatična konobarica(hrvatica) donosi jelovnike koji su dvojezični pa se usput mogu sprdat s lošim izgovaranjem kineskog rofl
Izbor jela padne na nekakvu tjesteninu sa 3 vrste mesa i rižu s piletinom.
Čula sam da je u njihovim restoranima dovoljno naručit 2 porcije za više ljudi jer su im porcije velike. Pa super,nije ni skupo.
Počinje mi se sviđat taj kineski restoran.
Lagano pjevušim čing čong bong pjesmice i pijuckam sokić....
Nema buke ko u pizzeriama,nervoznih konobara i glasne muzike.
Onda sam išla provjerit još jednu stvar koja svaki put upotpuni dojam.
O da,wc je čist thumbup
Evo i hrane. Napetost raste.
Donosi tri ogromna prepuna tanjura.
Sve je nekako smeđe boje.
Njuškam,gledam pa uzimam štapiće.
Nabadam štapićima,riža mi ispada na sve strane.
Uz štapiće se dobiju upute pa ih proučavam.
Ne ide mi ni onda.
"Oprostite,mogu dobit vilicu?"
Konobarica se nasmije i donese.
Kad sam divljački zagrabila vilicom sam napokon okusila tu fakin rižu.
Začini su bili gadni,preljuto,slatko-slano,sve se pomiješalo.
A u svemu tome tona bambusa.
Probam ga,žvaćem,ko guma je.
Pljunem ga.
Sve vrvi od bambusa. Pokušavam iskopat piletinu,al ne vidim ju od riže i bambusa.
Ima tu i drugih čudnih biljki,ali bambus je bijel i uočljiv.
"Mogu probat tvoju tjesteninu?"
Pitam ja mamu i zabijem vilicu u njeno brdo tijesta.
Prvo što sam nabola bio je bambus eek
Danas nije moj dan,pomislim.
Još pola sata sam nabadala piletinu,trudila se da mi se svidi.
Na kraju je mama pojela i svoje i moje. Ona ne bira kad je hrana u pitanju.
Al onda je bilo vrijeme za desert.
Na jelovniku su bila 3 ponuđena:
pohane jabuke
pohani ananas
pohane banane
???
a u kurac
uzela sam banane
i požalila uskoro
Bile su gnjecave,prelivene užasno slatkim sirupom i valjale su se u ulju.tanjur pun ulja.
Kad sam ju zagrizla banana je iscurila na jednu stranu,a ulje na drugu.
Eto mi deserta.
Ko uopće ide pohat bananu?
Što fali sirovoj? To je njeno prirodno stanje. Oguliš je i pojedeš.
Zaboga ljudi,prestanite pohat banane nut
Da je bilo sirovih naručila bi jednu za desert.
I tako sam ja proslavila svoju uspješnu akademsku godinu u kineskom restoranu.
Među bambusom i pohanim bananama.
Mrzim bambus.
Ali eto,pandama se sviđa.
A meni se sviđa onaj naš(cola i vino) mah


10.10.2008. u 11:54 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sitnice koje nam ispunjavaju život iz najobičnije perspektive

I ja sam netko :D

22 godine
studiram i radim
kestenjesta