borut

19.09.2008., petak

"Skatula o' postoli" i zubi

"Skatulu o' postoli" prvi je otvorio Galeb (i vec objavio u knjizi poezije), kasnije je spominje i Dalmacija moja inspiracija, jer je dobro uocio cime se Vesna i ja bavimo u posljednje vrijeme i koju fazu je usao borut.blog.hr. Ali bavio bih se ja i drugim stvarima da me nije zadesila nevolja sa zubima, pa se, kako mi izgled nije za paradu, ne micem puno iz kuce!!! Proces koji je poceo kada su se u "kutiju od postola" uz crno bijele (prethodni post) pocele odlagati i prve kolor fotografije

......................

uspjesno je tada saniran mostom koji je, prekrivajuci postojece zube i nadomjestajuci one koji su povadjeni uglavnom zahvaljujuci nesretnim padovima i udarcima u sportu, prekrivao je citavu gornju vilicu. Odolijevao je taj most svim nedacama desetljeca, sve dok proslog tjedna nisam cuo: "krccccccccccccc!" - i gotovo. Zubar je bez uporabe bilo kakvih pomagala izvadio most sa svim zubima unutra, zamotao mi ga u papiranutu maramicu, predlozio da ga cuvam za uspomenu i napravio raspored vadjenja zubnih korjena koji su ostali u vilici. Necu o svakom zahvatu koji je iza mene i sivanju rana nakon kirurskih intervencija, nego samo da se zna da ce posljednje cupanje biti u nedjelju u 19,00 sati. ("Ajme, majko moja!")

Škatula o' postoli (by Galeb)

Srce mi je vazela škatula o' postoli,
Skrila moje tajne, jubavi i boli.

Godinan san meća u nju svoje riči,
Kad san bija sritan, kad bi dušu liči.

Nevere i bure sve su u nju stale,
Svitla i bonace ča su misli slale.

I naciklo srce u mojoj samoći,
I osmih na licu i suza u noći.

Na staron škartocu još mi pisme čuva,
Rani moju dušu pinkon crna kruva.

I sva moja mladost i jubav ča voli,
Slila se u tami škatule o' postoli.


- 18:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V