Boroleta i starleta

utorak, 09.10.2007.

Not enough time

rv


Kaže S da loše vrijeme za Lavove samo što nije prošlo.
Nakon nekoliko godina, I moj tvrdoglavo napuhani znak bi trebao uploviti u ljepšu I svjetliju budućnost.
Vjerujem svemu tome, prije svega zato što gore ne može. A vrh je tako sladak nakon što si bio na dnu. Gora strana bivanja na dnu, pa makar i nakratko, je što čovjek počne sumnjati da više nije sposoban za sreću, apsolutno blaženstvo koje većina mojih vršnjaka sada doživljava još samo povećim količinama alkohola ili bilo kakvom drugom povećom količinom laži. Ono što mi ulijeva sumnju jest činjenica da ću i u trenucima otvaranja najljepših vrata pomišljati na mogućnost najgoreg ishoda, teških fijaskoa i razočaranjoa. Samo, tada se ne razlikujem baš puno od gore navedenih ovisnika o alkoholnim isparavanjima I svemu što je fejk.
Kako svaka prava priča ima hepi end, tako mi se čini da će imati i ova moja, naravno I isključivo radi što veće čitanosti.
Prvo, odvela sam sebe i svoj nagomilani bijes daleko od svakodnevnice. Pustila sam da škripanje grančica pod nogama, gljive u šumi i jedno veliko stablo naprave svoje. Nisu čak ni naplatili, uvijek im ostavim toliko lošega a oni niti da me otruju ili se barem pobrinu da se poskliznem na mokar list i slomim nogu.
Drugo, sanjala sam ta najljepša vratašca. U snovima još uvijek mogu biti što god hoću, i to raspoloženje me kasnije prati dugo u dan. Dakle, sposobnost je i dalje tu.
Ja samo moram prokrčiti put.

09.10.2007. u 10:15 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Brejnstorming popraćen nabacivanjem ideja i osvježen sajt spesifik instalacijama koji dovodi do neminovnog ogoljenja bitka

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

A sa vaše lijeve strane nalazi se popis Boroletinih najvećih životnih postignuća:
- okršaj sa Terezom Kesovijom
- šampionsko izvođenje akrobatske polke
- slučajni susret sa pjevačem Letećeg odreda
- zabijanje u stup. licem, ne autom.
- prisutstvo glasom i stasom na novom live albumu/spotu grupe Hard time
- diploma pravnog fakulteta
- CD Bruce Willisa
- odlično izvođenje brejk densa, sa posebnim naglaskom na ubojiti back spin
- 2 ljuta pisma novinarima dvaju hrvatskih tiskovina
- vlasnica popisa imena sedam sekretara SKOJ-a
- vlasnica zbirke poezije generala Ivana Tolja
- koncert Pink Floyda u Wiener Neustadtu (razbu, požderi se)