Svatko tko se našao na ovome blogu i vraca se na njega s vremenom ce trebati procitati postove koji se nalaze na ovome linku

Ponovni početak! 4. puta

četvrtak, 22.06.2006.

Stanje i nestanje...

Evo ga. Doživio sam i četvrtak. Osječam se super. Jedina jebada je što moram svaki dan ići mjeriti tlak kako bi mogao što kvalitetnije voditi dnevnik krvnoga tlaka. Dobio sam i nekakve Cilazil tablete od 1mg koje su stvarno dosta pomogle. Rezultati krvne slike pokazuju kako je kolesterol u zadanim granicama ali ukupan kolesterol mi je povećan zbog Triglicerida. Zbog tih tri(nečega) sam dobio obaveznu dijetu koju je napisalo Hrvatsko Društvo za Aterosklerozu. Ustvari nije dijeta toliko niti loša. samo što mi najveći dio obroka čini povrče. Ali ni od povrća nesmijem jesti sve.

Evo zabranjenoga voća i povrća: Krumpir (prženi, restani, pire, pomfrit), kukuruz, kikiriki. E avo smijem ali u mikroskopskim količinama: Krumpir(samo kuhani), riža, grah, grašak, mahune, bob, slanutak i leća.

E a sada vidi ovo: Od voča nesmijem jesti: Gržđe, banane, smaokve, grožđice, datulje, sušeno i kandirano voće, lješnjake, orase, bademe, sve vrste kompota sa šečerom, kokosov orah i slatko tropsko voće.

Piće: Nesmije se alkohol (Pivo, žestoko, vino) svi sokoci koji sadržavaju dodatni šečer, svi gazirani sokovi, kakao i čokolada.

A sada su slatkiši najjači. Nesmije se ama baš ništa. I u stupcu gdje piše Dozvoljeno ali u malim količinama kaže samo marmelada za dijebetičare. ( e kod ovoga me je prijatelj nasmijao do suza. Kada je pročitao kaže: Nu, jeba te Bog, a našta 'š ju namazat? Na kupus?)

Uglavnom ide mi. Prestao sam pušiti, Kavu više nepijem, normalno je da se od zelenoga osječam gladan ali i to će proći.
Cilj mi je doći do 100kg i onda se nečim nagraditi.

Živili

- 13:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>