drago boric

petak, 14.03.2008.

Semir Halilovic,pisac i"sin drzavnog neprijatelja"

...Emir Suljagic je napisao,pisuci portret o meni i mojoj prvoj knjizi,da sam u rat usao kao djecak,a iz njega izasao kao sin drzavnog neprijatelja.To je pravo stanje stvari.Lagali bi se da nije tako.Kada neko uzme nasu porodicnu biografiju od 1991.godine do danas-sumnjam da bi se puno ljudi htjelo mijenjati u ovom sudbinskom smislu.Ali ovo nije da se zalim,ne,ja se necu zaliti nikada,Bog je Jedan,ali hocu da kazem da je Sefer Halilovic prosao put od najveceg heroja do drzavnog neprijatelja Izetbegoviceve vlasti,pa do ponovnog heroja jer je pobijedio sve njihove lazi i podmetanja.Izasao je potpuno cist i neokaljan.Sefer je danas gromada.Prema Seferu je godinama vrsena smisljena i orkestrirana defamacija.Valjalo je sve to pobijediti.Vracam se na tvoje prethodno pitanje o tajnim sluzbama,spijunima-oni su to uradili,naravno da to nije bilo moguce bez politicke podrske tadasnje vlasti,ali nije ni priblizno tacna konstatacija da je meni cinjenica da sam sin Sefera Halilovica pomogla.Nije to lako biti,ni onda,ni danas.
On je moj otac,ja jako cijenim sve ono sto je on uradio za BiH,Armiju,odbranu svih naroda,pa muslimanskog primarno,i to je historija.Sefer je historijska cinjenica i to je zavrsena stvar.Njegov koncept odbrane,pripremanja za odbranu,politike je koncept postenog i casnog covjeka.Sjetim se 1993.godine pa kucnog pritvora,pa perioda 1995-2001,kada su javnost pripremali,a svjedoke obradjivali-"Sefer ce u Haag".Onda je dosao i taj period,trajalo je od 2001 do 2007.godine.Gotovo je.Pobijedili smo kao porodica,pobijedio je Sefer kao licnost,a sve su prilike da ce nadvladati i njegov politicki koncept u savezu sa istim takvim snagama.Dakle,cinjenica da je Sefer Halilovic moj otac,meni je dala osjecaj ponosa,koji se ne moze kupiti ni mjeriti.Sto se tice mog angazmana,Sefer me je podrzao i to je meni bilo dovoljno.Ja sam htio da se neke stvari rasvijetle,u necem sam uspio,u drugome nisam.Bilo je tu svega i svacega.Ali eto,ipak ne odustajem.Sto se tice Sefera,bitno je reci da je on covjek koji je stradao radi svog historijskog idealizma.On je bio i ostao ubijedjen da BiH moze i treba biti normalna zemlja,i borio se za to.
Dakle,kod njega nema one naknadne pameti.On nema ni vile ni vikendice,on je potpuno cist i zato svi sute.Mislim,i ovo cu reci:ovo je hinjska i prilicno licemjerna sredina.Ali to je njihov problem.Ja sam i mi smo previse direktni ljudi da bismo se lagali okolo.Dakle,da zakljucim:ja sam pristao da Sefera pratim u njegovom historijskom idealizmu,jer mislim da je politicki u pravu,od pocetka do danas.To je moje duboko osjecanje...
("Oslobodjenje")

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi