drago boric

utorak, 24.07.2007.

Prof.Dr.Smail Cekic,direktor Instituta za istrazivanje zlocina protiv covjecnosti i medjunarodnog prava BiH

...Mozete li objasniti zasto Karla del Ponte nije koristila neke dokumente za koje se zna da ih posjeduje,a koji bi znatno pomogli u utvrdjivanju istine?
-Ja sam je to upravo pitao,jer znam da imaju dokument datiran 14.jula 1995.godine i parafrazirao sam ga.Rijec je o dokumentu koga je toga dana poslao Peti inzinjerijski bataljon,komandant Mile Simanic,i to kurirom,ne na uobicajeni nacin slanja dokumenata,sto upucuje da se radilo o posebnom dokumentu,a tu izmedju ostalog stoji kako su 14.jula jedinice Vojske i MUP-a RS sa Pobudja,Konjevic Polja i Kamenice uhapsile i likvidirale izmedju hiljadu i hiljadu i pet stotina muslimanskih vojnika i civila.Pitao sam je i za presudu Momcilu Krajisniku i tu sam dokazao ACTUS REUS genocida,sto znaci da je Sud utvrdio da su BiH ne na odredjenom podrucju,gradu ili mjestu,utvrdjeni akti i elementi genocida,a da Sud nije uspio da dokaze namjeru po kojoj je i Krajisnik kao najblizi saradnik Karadzica imao namjeru da se djelimicno ili potpuno istrijebe bosanski muslimani.To je paradoks i pitao sam je zasto se Tuzilastvo nije zalilo na te okolnosti u pravosudnoj presudi.Rekli su da to nisu mogli dokazati po standardima Haskog tribunala.
Moje pitanje za Karlu je bilo i to zasto Tribunal nije koristio i ostale dijelove Konvencije,a ne samo ubistvo grupe,jer i nanosenje psihickih i fizickih povreda zasticenoj grupi jeste genocid.Rekli su da su ga koristili jedino na podrucju sigurne zone Srebrenica.A ZA PRESUCIVANJE NEKIH DOKUMENATA GOSPODJA DEL PONTE MI JE REKLA DA SU"DOBIJENI ISPOD STOLA I DA IH ZBOG TOGA NISU MOGLI KORISTITI"...
("Oslobodjenje")

- 12:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi