L'angolo bordeaux

petak, 10.03.2006.

Thompson, narukvica,rođendan

Iako će ovaj što je nedavno počeo biti dug dan, ime mu je petak pa je samim time i podnošljiviji od, recimo, utorka.

Danas jedna moja ljubav iz pubertetskih dana ima rođendan. Jednom davno, na današnji dan, bila sam na pošti i slala mali paketić u susjednu državu: plišanog medvjedića. Nedugo prije toga, na Valentinovo, paketić je putovao u suprotnom smjeru. Dobila sam narukvicu. Pletenu, od konca. Crveno-crnu. Nekako sam oduvijek sumnjala da mi ju nije poslao onaj koji danas ima rođendan već njegova mlađa sestra, moja vršnjakinja, koja je već bila luda od mojih pisama, telefonskih razgovora i svega ostalog. Pa je, vjerojatno, odlučila poslati mi u ime svog brata narukvicu za Valentinovo.
Enivej, ja sam bila jako sretna. I zaljubljena.
Njega više nikad nisam vidjela niti čula. Ali često se zapitam što radi, gdje je...


Danas idem kod Thompsona. Ne Thompsona pjevača (nisam još baš toliko izgubila smisao života) nego kod ortodonta. Njegovog imenjaka. Pa ga ja zovem Thompson. Od milja. Mislim, toliko sam mu love ostavila svih ovih godina da jednostavno imam pravo zvati ga kako ja hoću! Nakon nekoliko godina pauze, danas idem opet k njemu. Zubarica je rekla da ne bi bilo loše. Ovo je definitno period zubi. Svaka druga osoba s kojom nešto pričam spomene da ovih dana ide zubaru... A love niotkuda. Svi smo nekako prošli onu fazu stavljanja zubi pod jastuk. Još malo pa ćemo cijelo zubalo smjestit pod kušin!

Na televiziji upravo kažu da je biometeorološka prognoza za danas loša. Pa ne treba za to bit genijalac, samo pogledaš kroz prozor i sve ti bude jasno. Magla, kiša, južina. Da sam malo južnije, govorila bih i o fjaki.

Vrijeme je da se krene...

- 06:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #