L'angolo bordeaux

subota, 31.12.2005.

Inventura i želje

Još par sati i ode ova 2005.
Skužila sam ovih dana da je in napravit inventuru godine, pa ću i ja pokušat ukratko naravit rezime proteklih 12 mjeseci.

Ono što je svakako obilježilo moju godinu jest:

DIPLOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!




Konačno, rekla sam ja a vjerojatno su mislili oni koji su sa mnom studirali sve ove godine. Mama, tata i Najdraži su svi završili faks. Skupa sa mnom :-).
Imam osjećaj da su svi drugi događaji ostali nekako u sjeni.

Oni koji malo bolje prate ovaj moj blog (koji je, btw, isto tako jedan od mojih događaja u 2005.) znaju i to da smo krajem godine Najdraži i ja odlučili krenuti u pregovore oko kupovine par kvadrata stambenog prostora.

Što se posla tiče, nastavila sam u rujnu tamo gdje sam stala u srpnju. S jednom bitnom razlikom: nakon 5. srpnja mi ono prof. ispred imena više nije smetalo i nisam osjećala da imam nešto što mi ne pripada. Sve je postalo nekako lakše s famoznim dugoočekivanim papirom.

Želje za 2006?

Pa najviše zdravlja, sebi i svima oko sebe. A onda želim da mi se ostvari to da kročim svojim kvadratima zajedno s Nadjražim, naravno. Da mi stigne pismo iz Ministarstva u kojem će pisati da mi priznaju inozemnu diplomu. Da nakon toga dobijem stalan posao.
I još na kraju, ali ne manje bitno za mene, da s jednom meni jako bitnom i bliskom osobom imam mrvicu bolji odnos. Jer ju jako volim i jer joj puno dugujem.

Felice Anno Nuovo a tutti!

- 18:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #