L'angolo bordeaux

petak, 16.09.2005.

Bonđorno

Boli me trbuh...malo sam od sebe a malo i od smijeha. Evo vica kojeg je Ferlin jutros ispričao na radiju:

Izmišljena je hrana od koje 95% muškaraca gubi volju za seksom. Radi se o svadbenoj torti.


Možda ga netko od Vas već zna...ja sam ga jutros prvi put čula.

A evo još jednog (ovaj nije Ferlinov):

Došla 18-godišnjakinja kući i požali se majci kako je u drugom stanju. Kod kuće, naravno, panika. Tata je lud jer djevojka nije u nekoj vezi za koju roditelji znaju i ništa im nije jasno. A mala tek treba na faks i sve to...
Nakon sat vremena, ispred zgrade se parkira crveni porsche i iz njega izlazi naočit gospodin od nekih 35 godina, nosi ogromni buket cvijeća i zvoni na vrata ove obitelji. Ulazi i kaže da je on otac djeteta i da je došao da se dogovore oko novonastale situacije.
On je oženjen i ima dijete sa svojom suprugom, ali ne namjerava zanemariti ni ovo dijete. Kaže on:
"Ništa se vi ne brinite. Sve će biti u redu. Ja sam ozbiljan čovjek i neću se praviti da se ništa nije dogodilo.
Ako se rodi muško, ja ću mu čim se rodi na banku položit 5 milijuna eura i prepisati mu svoje 4 tvornice u Americi. Naravno, vaša kći će dobivati mjesečni ček za sebe i dijete. Ako bude kćer, odmah po rođenju na banci će imati 2 milijuna eura, prepisat ću na njeno ime 2 tvornice i mjesečno davati ček za majku i nju. Ako pak budu blizanci, adaptirat ćemo se situaciji.
A ne dao Bog da nešto krene po zlu...."
"Jebat ćeš opet!" reče djevojkin tata.


Hev a najs dej, evribadi.

- 06:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #