Get your own Chat Box! Go Large!
jos malo,malo ...malo samo malo...pa pomalo:))))) - bonzju - Blog.hr

jos malo,malo ...malo samo malo...pa pomalo:)))))

wave:beljeee pa evo i mene malo na ovaj moj blogsmijeh..nisam dugo bija ...hehheblabla...eee naravno opet ja pisem post a vanka kisa...waooooo..pa ovo koda se ja dogovorim s mojim prijateljem zoranom vakulom...hehehehsmijehlaze.....evo ovaj tjedan je prosao ok...opet subota...standardno ja vanka opet....hehhe..ali druzia sam se s mojom JANOMbelj..ali jedva cekam kraj sad ovog miseca...uuu bit ce ludnica......(je li tako didierpartypartypartypartyparty)...a naravno dolazi i lito ..jedva cekam.....opet ce biti provoda za pamtit( eee ekipa kad se sitim samo onog nocnog izleta u makarsku i lubenica auuuuuthumbupfinosmijeh)---a tek onaj sto je spava u autu i kad smo dosli doma izasa je vanka tako da je ispa iz auta zujoparty..eeee pripoznaj se hehhehhehesmijeh...ma jedva cekam.....ee a sto se tice ovih dana...nista standardno...malo lutanja po picima i naravno skola koja se rjesava..ali sve sam ja to rijesia vec ...yeaaaaaaaaaa.....eto idem sad malo ,malo ma malo pomalo-...cujemo se opet...veliki pozzzzz svima od bonzjuaaaaaaaa...naravnooo cureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecerekcerekcerekcerekcerekcerek......wavewavewaveevo i na kraju jedna slika..stavia sam je jer me pitaju svi je li i ja glumim nekog dj-a hehehhe,,,naravno da nisam...samo sam se slika ovako.......Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jedino me zora ko najvjernija zena
svako jutro ceka rasirenih ruku

Zlatan mjesec s neba prati me u stopu
pijani mu osmjeh igra sa visina
misli su mi, majko, teske kao kamen
korak mi je opet pretezak od vina

Spremi, majko, nocas stolove za svadbu
jabuku donesi medenu i slatku
ozenit ces sina, nitko nece znati
kum ce biti mjesec, zvijezde bit ce svati

Ref.
Ja ti, majko, zoru za nevjestu vodim
ko mladenci se grlimo u struku
jedino me zora ko najvjernija zena
svako jutro ceka rasirenih ruku

A vino ce opet otpjevati pjesmu
o najdrazoj zeni kroz najljepsu notu
i pitat ce opet zedne usne vodu
zar se stvarno voli jednom u zivotu...uuuuu kako se na ovu pivalo..hehehhe..i opet ce...:))))))

(objavljeno: utorak, 20.05.2008. u 22:41) komentiraj (9)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.