Get your own Chat Box! Go Large!
bonzju

svaki tjedan post jedan:)))))))))))))))))

Eeeeeeeeeeee ekipa evo me....evo pisem novi post...kao i sto naslov kaze svaki tjedan post jedanthumbup...a sta da vam kazem...evo najprije sto se tice mene..opet sam" dobia po glavi"....rolleyesrolleyes..i to opet na utakmici...u zadnjoj minuti se meni dogodi to da me lopta svom silinom pogodi po sredini oka,,i odbije se od mene 30 metarano..koji je to udarac bia da ja za sebe nisam zna pola sata iza...i naravno oko koda me mirko filipovic pogodia direktom(oteklo,polavilo,pomodrilo...uhhhh i sad me svi pitaju di sam dobia bubkatuzan)..ali ok bit ce bolje..malo ladnih obloga i to je to...a sto se tice proslog posta i turnira 4 kvarta(drugi jakosni turnir u Hrvatskoj nakon 4 kafica u Splitusmijehsmijeh)nije se nazalost odigrao zbog vrlo loseg vremena(kisa je padala ko luda--a jos sam reka zoranu vakuli da stavi lipo vrime u nasem krajubeljbelj..a on se bice nalija nije me slusa i tako nismo odigrali ali neka moj kvart i dalje drzi pehar(nips nips...drzat cemo ga mi opet..samo cemo produzit ...yeaaaaaaaaa)....a sto se tice ova dva dana ..(subota-nedjelja)piva sam ja u pet lega a u sest se diganut)...auuuu kako je bilo dobro..(pozzz mojim prijateljima s kojima je bilo vrhunskiwavewave)..ma naravno u dobrom drustvu sve je dobro......thumbupthumbupparty...a tek nedjelja...hehehheheh...relacija holy-carpe...relacija pice-picesmijehsmijehpartyparty...(aaaaaa didier ono pice s limunom-sol-valjda znate koje hehehhehe.....ma koji limun,,koja sol,,,ne konzumiramo mi toparty).eeee a tek kad su pustili Drazena Zecica...waoooo cak 5 pet njegovih pjesama....kako se tek tada "limun.sol" konzumira...smijehsmijeh..a tek jedna cura sto je bila s nama(necemo je imenovatsmijehsmijehsmijeh)..koliko moze popit....auuuuuuuuuuuuuuuuuthumbupthumbuppartyparty...ma ludnica je bila,,,jedva cekam opet kad cemo ko ovu nedjelju(ma vec iducu subotu)...eee ljubitelji Lane Jurcevic..ona vam je u subotu u mtk u disku...pa samo da znate....(ja cu mozda ici ali s vatom u usima...samo je idem malo viditcerekcerekcerekcerekcerekotkad je nisam vidianut...a didier ce sve potvrditsmijehsmijeh)...idem sad ca....imate veliki pozzzz od bonzjuaaaa....cerekcerekcerekcerekcerek

evo i jedna pjesma koju smo culi u nedjelju----kako smo konzumirali na ovu...( a didier.hehehh)party
Pricaju mi da me vara
s nekim drugim iza ledja
ali mene nije briga
mene to ne vrijedja

Pricaju mi da me vara
i da ce me ostaviti
ali drugih zena ima
to me nece zaboliti

Ref. 2x
Nitko nema dva zivota
pa nemam ni ja
necu za njom tugovati
nije jedina

Pricaju mi da me vara
s nekim drugim iza ledja
ali mene nije briga
mene to ne vrijedja

Pricaju mi da me vara
i da ce me ostaviti
ali drugih zena ima
to me nece zaboliti

(objavljeno: utorak, 25.03.2008. u 23:02) komentiraj (2)

OPET....HEHHEHEHEHHHEH

Evo mene opet malo...kazu mi neki kako mi se da pisat postove...(ma naravno da mi se dade,,,svakih tjedan dana po jedanbeljbelj)..ma evo samo da vam se javim malo..nemam nista posebno pisat ali naravno imam dosta stvari spomenut..evo blizi nam se Uskrs i jedva cekam-a i vi naravnosmijeh...(naravno stizu oni koje ja ocekujempartypartypartyparty).bit ce ludnica opet..nutnut...ee a sto se tice mene samog sve je ok...i opet izlazim u novinama..hehhehheethumbup..u tjedan dana cak 3 puta...waooooooo jesam poznat...hehehhehehehehsmijehsmijeh..najprije otvorim novine u utorak prosli ja u novinama(nemogu vjerovatnut)...otvorim novine u subotu opet ja..(mislim u sebi da neko nije platia nekome da samo stavlja mene u novinepjevapjeva)..i na kraju otvorim danas i listam kad opet ja( majko mila..hehehehehnut)..ali ok ne bunim se ja...thumbupthumbup....eeee i na kraju moram spomenit opet turnir 4 kvarta koji ce se odrzat u Krvavcu na Guvnima 23.03(znaci na dan Uskrsa s pocetkom u 15h),ocekuje vas veliki spektal,..,naravno vec znate ko brani naslov od Bozica...a to je naravno moj kvart "KAVA"cerekkiss..(nismo se hvalili ni za Bozic ali necemo ni sada...cut cemo se iza utakmica..ja se samo nadam da cemo obranit prvo misto)thumbup...zato dodite i pogledajte turnir 4 kvarta(reka je nacelnik drugi po jacini najjaci turnir nakon 4 kafica u Splitusmijehsmijeh).....veliki pozzz svima od cerekBonzjuaaacerek cut cemo se uskoro....wavewavewave...ee naravno pozdrav i mojim suigracima koji ce branit boje svoga kvarta(rekao je čica...boje kvarta i bodove finalathumbupthumbupnaravnofino)...vidimo seeeeeeeeewave..evo jedna pjesma(naravno zan se ko je napisacerekcerek)..za moj kvart..yeaaaaaaaaaaaaaa.........

IZ KAVE SMO MI, POZNATE NAS I VI........SVI NAS VRIJEDATE I SAMO DALJE KENJAJTE........NEKA SMRDIMO I PRDIMO ALI BAR SE OKO NECEGA TRUDIMO.........KVART NAŠ MALO NAS BROJI ALI S NAMA SE NIKOG NE BOJI.......... KAVA TO JE PONOS NAŠ, BARO NI JAKINTA NIJE VAŠ ......U DERMISTONU POLICIJA VLADA, GORNJE SELO I DALJE VRBE SPAJA......IZ DANA U DAN KAVA SVE JAČA,JER TRI KVARTA ONA NADJAČA...... OSTALI KVARTOVI I DALJE SE BORE,KAVU NIKAKO DA SLOME.........JER SVATKO ZNA,U KAVI JE ZIVOT RAj..........................kavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thumbup


Image Hosted by ImageShack.us


i jos jedna dobra stvar....hehhehehehehehhehe
HLADOVINA
Ma daj dodji da ti kazem nesto

Sva me sira okolica naveliko zna
cijeli okrug, ulica, za mene navija
je, je, je, a to mi je najbitnije

Pustim da me rijeka nosi kao zelen list
kada sve se zbroji
bitno da je covjek cist
je, je, je, a to mi je najbitnije

Ref. 2x
U mojoj glavi, glavi je hladovina
je hladovina, o je hladovina
od kada za se znam to mi je u genima
je u genima, mojim genima

Pijem samo sokove od loze vinove
zemlja mi se poslije vrti sama od sebe
je, je, je, a to mi je najbitnije

Pustim da me rijeka nosi kao zelen list
kada sve se zbroji
bitno da je covjek cist
je, je, je, a to mi je najbitnije




(objavljeno: utorak, 18.03.2008. u 22:29) komentiraj (26)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))bonzjuuuuuuuuuuuuuuuuu:)))))merciiiiiiiii;))

thumbupbeljOpet ja malo navratiabelj...evo samo da vam se malo javim....opet ova kisa dosadna padacry..(.-uvik izadem vanka uvik mokarheadbang)..ali ok valjda ce sad napokon i proljece pocet.(nije mi jasno cila zima je bila ko proljece a sad kad treba doc proljece pocinje zimaludlud)....ma valjda ce sve doc na svoje.....evo moram ja spomenit u svakome postu nekoga pa cu i u ovome.....eeee danas cu ja stavit jednu pismu (nips valjda ces bit zadovoljan,,slusa si ovu pismu sto posto na koncertu smijehsmijeh(jer kaze da samo tuzne stavljam...hehhehehheheehheparty)...nadam se da ce bit zadovoljan..nutnut..e.. a sto se tice ovih sto dolaze za Uskrs(prva stanica vam je "delcapo"smijehsmijeh..je li tako didierpartyparty)...a druga krevet.....smijehsmijehsmijeh.(svaki dan pomalo:party):...a jedva cekamthumbup...nego opet ja moram pohvalit onog dj-athumbup(valjda ce procitat jednom post ovajsmijehsmijeh)stalno pita je li dobro pusta muziku???hehehehsmijeh...ma jesi jesi...thumbup...eee ekipa idem ca ...zurim..samo sam se javia brzinski..thumbupveliki pozzz svima jedva cekam kad cete vamo...a naravno i vama ostalima(koji me znate,neznatecerek) veliki pozzz od bonzjuaaaawavewaveevo i na kraju jedne slike(izasa ja u novinamasmijehsmijeh...dobra slika..hehehthumbup)Image Hosted by ImageShack.us
...naravno ja sam ovaj na podu..hehhehe

evo stavia sam ja i da malo glasujete(samo radi didiera...nutvec znam za koga ce glasovatsmijeh).evo stavit cu samo nekethumbup
Get your own Poll!


STA CE TI BITI
Osjecam se jakim, osjecam se mladim
Jao sta cu nocas, srce da ti radim
Nepravdam se nikom, ni tebi ni Bogu
Nocas da si moja, eto sta ti mogu

Ne pravi se pametna, nemam vise vremena
Daj ti mi, daj ti mi, daj ti mi, daj ti mi, hej


Sta ce ti biti, popit cemo pice
Prilika je prava dok ti mati spava
Sta ce ti biti, ja ti nosim srecu
Moje je da pitam a ti reci necu


Sve su zene zene, i sve su za mene
I one od jucer, i one postene
Pravi sam muskarac, nemoj da se cudis
Kad me jenom probas, ima da poludis

Ne pravi se pametna, nemam vise vremena
Daj ti mi, daj ti mi, daj ti mi, daj ti mi, hejwavewave


(objavljeno: utorak, 11.03.2008. u 22:41) komentiraj (13)

evo mene opet malo...kad ce post novi???pa evo ga;)))

smijehsretanE jesam li vam falijasretan...evo napisat cu nesto iako mi se nedarolleyescry(eee nips ne boj se necu ja pisat u postu o onome na sta si ti mislianononono...zakljucia sam ja to.pvrijeden jesam ali nedam se...sta si ti misliabelj)...ali ok...moram malo pisat o necemu....evo vrime leti brzo....jos malo pa ce Uskrs..jedva cekam...naravno dolaze prijatelji doma(naravno oni s faksa,inozemstvabelj-da nebi imali primjedbethumbup i ostala ekipa)...pa cemo se opet malo zabavit nismo odavnoparty:party( eee naravno pit cemo JANU partyfino)Image Hosted by ImageShack.us
smijeh( a naravno nips i zabacit na Guvnima pripremi tenethumbup.valjda ces i ti jednom uzet ovaj pehar.smijeh)..Image Hosted by ImageShack.us
..a sta da vam kazem nista ...nemam pojma o cemu pisati....ee da kazem ako cita ovo onaj dj iz holya(smijehsugabe..r..e.e.e..e.d..ma neznam kako se zove..hehhehe...samo da kazem da se popravlja..napreduje ide na boljethumbup)..naravno ovu subotu je oodlicno pusta muziku..hheheheh (ubit ce me ako vidi ovothumbup),,,ma dabogda ti pusta i ovu subotu(sad ce mu bit drazesmijehsmijeh).....party
subota ce brzo....ko me zna vidit ce me vanka( a zna se dithumbup)....naravno prepoznat cete me s janom u rucifinosmijeh....neda mi se pisat nista vise...zaspat cu..sretan..evo ovo sam bez veze samo da vam se javim.i..da ne biste zaboravili na meneyes ...ubrzo cu vam se javit...s novim postom...veliki pozzzz mojim prijateljima a i svima vama koji dolazite na moj blog i koji me znatethumbup....imate veliki pozzzzz od bonzjuaaaaawavewave......evo na kraju i jedna pjesma od mene(dobra stvar od jole)thumbupwave

Moj svaki milimetar od pete do glave
Želio sam tvojim biti zbog ljubavi prave
Na sve ja sam bio spreman da ti udovoljim
Želio sam zato da me ti nazoveš svojim

Nebo daje, zemlja da je, a sebična ti si
Osjećaje, osjećaje, pokazala nisi


Nisi me voljela u ono vrijeme
Ono vrijeme kad sam htio ja
Kasno si shvatila da nema mene
Nema mene, a ni drugoga


Za mene si postavila prepreke i straže
Želje dalje nisu mogle pa te i ne traže
Palača od srca moga sad ne zjapi prazna
Ima drugih žena koje drže obećanja

Nebo daje, zemlja daje a sebična ti si
Osjećaje, osjećaje ti pokazala nisi

(objavljeno: utorak, 04.03.2008. u 22:59) komentiraj (25)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.