Get your own Chat Box! Go Large!
bonzju

MNK.BONZJU KRVAVAC:))))..to je to;=)

Evo opet je krenilo ljeto....vruce je vruce za popizditnutnut..evo samnom je sve ok..prosa maturu i presretan samsmijeha sto se tice ostaloga sve je ok..od subote do subotesmijehpjeva...eee a tek ce u subotu biti ludnica...za one koji neznaju..u mtk je Zlatko Pejakovic...ahh bit ce ludnica,ali jednom sam reka i necu ponavljat nema do Zeke:)pjevafino...zato svi vanka u sub......ee sad malo da se osvrnemo na MNK.BONZJU KRVAVAC koji i ove godine nastupa na turnirima kao i prosle godine...evo sutra vec pocinje turnir u nasem mistu gdje se u ove 2 prosle godine nismo proslavili dobro..nadam se da je treca sreca najveca....thumbupthumbup...eee i naravno mi nemozemo bez pomoci nasih vjernih navijaca BLOKETA i navijacica(nadam se da su se odljutilekiss)....za sve ljubitelje prvu utakmicu igramo u subotu s pocetkom u 19 30( i opet ja na svoga brata,,,eee dat cu mu dat hehesmijeh)...a osim ovoga turnira nastupamo i na turniru u Blacama koji pocinje u subotu..te se nadamo dobrim rezultatima....a onda nakon toga slijede jos (Rogotin-gdje branimo 3 mjesto, Saric struga i tako dalje)...eto idem sada..zurim..pa se cujemo..javljat cu se ovo ce lito biti odlicno:)smijehsmijeh..veliki pozdrav od vaseg bonzjuaaaaaaacerekcerekcerekcerekcerekcerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us


Pismo moja
iscidi sam dusu u tebe
i pustija te u svit
zbog jubavi moje, nesritne
da mi svitlis put dok trazin je

Svu lipotu svita
ja stavija san tu
u ovu saku rici
u moju nevolju
i sudbinu

Da mi svitlis put
dok trazin je
jer ova dusa dalje
bez nje vise ne moze

Ref. 2x
Pismo moja leti mi do nje
i sapni joj rici najlipse
da jos uvik nosim za nju
posrid srca zivu ranu
koju samo ona licit znapjevapjevapjeva


(objavljeno: četvrtak, 26.06.2008. u 22:02) komentiraj (2)

evo me..yeaaa.101 post wowwwww..:=)))))

partyevo ekipa da vam se javim malo..cerek.sve je ok ..malo sam se sitia napisat post pa evoo necu dugo..ovih dana je sve ok..a najjaci od svega su naravno vikendi......yeaaaapartyparty..naravno velike pozdrave saljem osoblju naseg drugog"doma" hollya koji su u subotu tocno u ponoc pustili pismu.tj.himnu Krvavca...nisam moga virovat ..wow.....svaka vam cast..hehthumbupthumbup..svi ovi vikendi prosli su za pet...uhhh slijedi opet ..ehhh jedva cekamcerek....neda mi se puno pisat pa evo malo slika hehehhe.....pozdrav svima od vaseg bonzjuaaaaa..pusaaaawavewavecerekcerek..cureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekissvidimo se uskoro..:kiss









partythumbupthumbupsmijehsmijeh

Ja volim zivot kafane i zenecerekcerekcerekcerek
posljednji boem, tako zovu mene
za mojim stolom pjeva se i pije
uz lijepe zene nikad tuzno ni je

Ref.
Jednoga dana zalit ce mnogi
sto me vise nema
ostat ce pjesma i uspomena
na posljednjeg boema

Hocu da uzmem od zivota svoga
najludje noci i najljepse doba
kad starost dodje necu da se kajem
jer sve za pjesmu i za zene dajem

Ref.

Mnogi bi htjeli kao ja da zive
ali ne mogu za to mi se dive
ka zadnjoj luci plovi moja ladja
posljednji boem vise se ne radja

(objavljeno: petak, 13.06.2008. u 21:51) komentiraj (10)

YEAAAAAAAAAAAAAA....NAPOKON JUBILARNI STOTI POST....BONZJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:=))))))))

smijehsmijehEeeeeee napokon i ja malo se sitija napisat nesto..evo proslo je mnogo otkad sam zadni post napisabelj.pa doslo vrime da i napisem stoti post..waoooooo..koliko sam ih napisa...ruke me nutbole..a evo u ovih nekoliko dana dogodilo se svasta i svastabelj..od naprednih dana,padova,odlicnih vecer i zabava,i tako dalje ..naravno i curanut..ima dosta toga ali ok..najprije jako sam sretanparty..polozia sam sve ipsite tako da mi jos ostaje matura i ciao-zurim smijehsmijeh...ali naravno pamet je pametmouthwash...a sto se tice ostaloga sve je ok....naravno evo da spomenem i ovaj vikend ..jaoo jaooo kad se sitimpartyparty..nisam spava svega desetak sati od subote do ponedjeljka...uhhhhhhhludpjeva..ali nakon nezaboravne subote u mtk,,kako smo se hmmmmpartyeee i poz mojoj ekipi heheh,,,jos radi tiruriru,tiruriru u mtk..hehesmijehtrcali smo sto metara 6,8 sekundi hehehesmijehsmijeh..ali ok.sve je dobro proslo..slijedila je i krizma u krvavcu....opet ludnica ,cili dan na nogama,mnoge likove vidija,hmmm upozna cura..cerekii tako..a naravno svim krizmanicima veliki pozdrav od bonzjua..i onima koji su rekli da ce ic na plasticnu operaciju hehehnutbelj....nadam se da ce se svi pripoznat..pjeva..jos me grlo boli od pivanjapjevablabla..thumbup..ee ali sam ipak nakon svega reka"lude noci glave ce me doci"cerekcerekcerek....a kad sam dolazia doma u jutarnjim satima ja i pivac pivali "jedino me zora ko najvjernija zena svako jutro ceka rasirenih ruku"smijeh.....ma bila je ludnica jedva cekam opet kad ce se ovo ponocitsmijeh...evo idem sad polako na spavanje..nadam se da cu se dobro naspavat...jer sam umoren od vikenda...imate veliki pozzz od bonzjuaaaa....a naravno cureeeesmijehcerekkisskiss
Image Hosted by ImageShack.us
...nek malo skupim slika pa cu stavit slide jedan...u slijedecem postu..do taada..pusa od bonzjua

Vec je pala noc
blijedi mjesec sja
ali moja dusa nigdje
ne nalazi sna

I u ceznji toj
ja sam opet tu
ispod starih skura
koja sakrila su nju

Ref.
Tvoja mati je legla da spava
a ti nemas sna
dodji, srce te zove
volim te ja

Tvoja mati je legla da spava
a ti nemas sna
dodji do zore rane
cekam te ja

I u ceznji toj
ja sam opet tu
ispod starih skura
koja sakrila su nju


Dodji do zore rane
cekam te jasmijeh

(objavljeno: utorak, 03.06.2008. u 23:31) komentiraj (6)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.