Get your own Chat Box! Go Large!
bonzju

VRIME LETI......ZIVOT LETI.....KAKO GAZI BRZO:))))

Hellloooooooo!!kiss..evo bonzjua opet nakon nekog vrimenathumbup...a sta da vam kazem....ma nista sve je isto....evo najprije da spomenem ovu subotu koja je opet bila odlicna ma predobrapartyparty..vrhunski provod "izveli" smo u kaficu hollywood,gdje je bila ludnica(pozdrav konobarimaparty)...e sad malo opet od onome spomenutom "kroneru"party(nismo mu dres donilismijeh)...opet smo ga vidili u holya i taj lik je "puka ko cici"smijehsmijehsmijeh....nismo ga se mogli rjesit nikako...veliko smo postavili pitanje sta mu je????lud.. ma zakljucili smo da se ne obaziremo na njega jer kad on pocne pricati s nekim ne pristaje nikako...nut...ma isto smo se mi proveli vrhunskithumbupthumbup.....a sad malo o drugim stvarima...vrime leti.....eee kako je samo ova godina proletila brzo....yesyes...vec moram pocet razmisljat di cu docekat novu 2008...ma ima bonzju sve adute u rukavusmijeh....gazim s ekipom opet u neki grad(Makarska,Zadar,Split,Dubrovnik...itd) samo pitanje di???.(ekipa razmisljajte di cemo trazite ponude)thumbup.jer docek nove 2007 kad smo je proveli u Dubrovniku bila je prava ludnicasmijehsmijeh..nadam se tome i ove god.....veliki pozzzz od vaseg bonzjuaaaawavewavecerek...gdje bi vi cekali novu 2008 ???? recite sad........yesyesyes





Get your own Poll!

(objavljeno: nedjelja, 25.11.2007. u 20:01) komentiraj (0)

HELOOOOOOOOOOO.........POZZ SVIMA;)))))

wavewavecerekevo samo cu vam se nakratko javit...nemogu ja bez vas ali i postovacerek...veliki pozzzz svima koji posjecuju ovaj blog te se nadam da cete me i ubuduce posjecivatthumbup naravno uvijek najvece pozdrave saljem curamaawavecerekkiss,,,a da i ne zaboravin pozzz i mojim Krvavcanima i Krvavcankama koji ko zna gdje studirajusmijeh i onima u inozemstvuwave.......ma pozzzzzzz svima...uskoro cemo se cut...ovo je bilo na brzinuzujonut....a na kraju evo vam malo nekih zanimljivosti.... i UPOZORENJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pazite u buducnosti, nemojte da vam se dogode slicne stvarismijehsmijehsmijeh


Image Hosted by ImageShack.us


wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave




STARICA U 102.GOD POZIRALA GOLAlud
Nora Hardwick koja ima čak 102 godine skinula se za kalendar - gola, ali u dobrotvornu svrhu. Skinuvši se u toples, kako bi podržala nogometni klub Ancaster Athletic iz grada u kojem živi, umirovljena baka tako je postala Miss studenoga.
---
"Nikada nisam radila nešto takvo i sumnjam da ću ponovno. S obzirom na to da sam najstarija osoba u gradu, vjerojatno su me zbog toga fotografirali, a i uvijek se rado odazovem humanitarnim akcijama", rekla je gospođa Nora.

Također je izjavila da je dobila podršku cijele obitelji, a najviše svoje djece (koja imaju 80, 74 i 62 godine). Nora je za kalendar pozirala u jednom baru u Ancasteru, sa šalom prebačenim preko grudi.
MAAAAAAAAAAAA.................
Gary Ashbrook (31), pronađen je ugušen i gol na svom krevetu noseći na glavi gumu prezervativa, a pokraj njega su stajale prazne limenke plina za smijanje.
---
Muškarac iz Velike Britanije slučajno se ubio stavivši prezervativ na glavu u neobičnom seksualnom podvigu.

Njegov je prijatelj na sudu izjavio kako za Garyja ovako nešto nije neobično, jer je imao neobične načine seksualnog zadovoljavanja, prenosi The Sun.

PAZI KOZAAAAAAA...smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Proždrljiva Steffi iskoristila je trenutak nesmotrenosti svog gazde i pojela mu novac za traktor. No ni gazda nije bio milostiv, koza je završila na hitnoj operaciji.
---
Njemački farmer umalo je izgubio 10.000 eura. Naime, pojela ih je njegova koza.

No snalažljivom farmeru je novac ipak bio važniji od proždrljive živine pa ju je poslao na hitnu operaciju, kako bi spasio bar dio svoje ušteđevine.

Martin Radlberger iz Rosenheim ostavio je 10.000 eura s kojima je planirao kupiti traktor, na kuhinjskom stolu i otišao se javiti na telefon. Kada se vratio ugledao je kozu Steffi kako upravo preživa posljednji svežanj novčanica.

"Znam da nisam trebao ostaviti novac na stolu, ali samo sam se otišao javiti na telefon. Nije me bilo pet minuta. Kad sam se vratio on je već sve pojela", priča on.

Martin je zatim hitno nazvao veterinara koji je kozu odmah operirao i spasio gotovo sav novac.

"Povratio sam gotovo sav novac, a ovo je bila jedna mučna, ali korisna lekcija za Steffi", kaže farmer, koji je uspio spasiti sav novac iz kozjeg želudca, no veterinaru je morao platiti 300 eura za ovaj hitni zahvat.

PA STA VOZI KAD JE PIJAN......smijeh
Pijani mladić se autom zabio u kokošinjac. U kokošinjcu je zavladala panika i kokoši toliko željele pobjeći da su se mahnito zabijale u zid i tako ugibale. Druge su uginule od infarkta.
---
BERLIN - Tristo kokoši uginulo je u nedjelju od panike kada se pijani njemački mladić zabio autom u njihov kokošinjac.

"Čini se kako su kokoši toliko željele pobjeći da su se mahnito zabijale u zid i tako ugibale", rekao je glasnogovornik policije. "Druge su uginule od srčanog udara", dodao je.

Sedamnaestogodišnjak iz grada Kassela na zapadu Njemčke slupao je auto udarivši u zid kokošinjca u kojem je bilo oko 1.000 kokoši. Nešto kasnije je uhićen.



ma sve je to zivot......................yesyesyes...pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzwavewave

(objavljeno: utorak, 20.11.2007. u 21:03) komentiraj (43)

JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII......:)))))))

nutnutEvo mene malo opet.....moram nastavit tradiciju pisanja postovacerekcerek..naravno spomenut cemo malo novosti....najprije malo o koncertu u mtk.(kao sto znate HDZ je u mtk doveo na svoj predizborni skup troje pjevaca-MATE MISO KOVAC, MLADEN GRDOVIC I ZORICA KONDZA..)..ali jedino sto mi je zao da taj koncert nisu mogli odrzati malo dulje nakon sto su 2 sata pricali o politici itd. a samo su nekoliko pisama otpivali...cry....da bi na kraju miso kovac legenda ziva otpiva svojih 7 8 pisama a usput i "spustia neke ljude na zemlju"smijehsmijehsmijehsmijeh...( krepa san od smijanjasmijehsmijeh)ali nema veze bit ce bolje drugi put iako mi je zao i sto nisam poslusa grdovica nego samo dvi pismecry....e sad malo o Krvavcu( za one koji su na faksu i inozemstvu)...opet neredi se dogadaju po selu, isarana je ponovno autobusna ali ovaj put uvrede su porucene politicarima a meni se cini da su mnogi vec rekli ; " to su isarali ONI Bloketiburninmad"( nadam se da bloketi nisu imali prste u tome jer nismo spali na tu razinuthumbup)....nadam se da ce se strasti smiriti.....ma dosta o tome.....treba ici dalje...ekipa opet stize subota ...bit ce ludnica vankapartypartyparty.....opet se treba ponoviti iduca subota ali nadam se da necu naletit na kronera ponovno nisam mu dres nabaviasmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh......ma bit ce ludnicathumbup.....veliki pozzzzz sod bonzjuaaaa( cureeeeeeecerekcerekcerek)......i na kraju da se opet malo zabavite,,,,evo malo kvizathumbup



Get Your Own Quiz!, More Quizzes

(objavljeno: petak, 16.11.2007. u 20:13) komentiraj (10)

HELOOOOOOOOOOOOOOOO LJUDI,,,,,, MA POZZZ I ZIVOTINJAMA:))))))))))))))))))))))))))))

smijehA moram vam se javit malo sta cu od vas.....falite minono...eee moran u ovome postu spomenut mnoge ali necu ih imenovat jer ce se prepoznatsmijehsmijehsmijeh i reci da je subota bila vrhunska( iako je nekoliko kafica bilo poluprazno ali nema veze sve je okkkkkkparty) da smo cak disko "zatvorili"smijehsmijehsmijehsmijeh,a tek kad smo bili u crystala...ma ludnicacerek...eee da spomenem jednog kronera kojeg sam i ovu subotu vidia-lik je stvarnoludlud-puka ko cicifinosmijeh(kojeg sam ja pretprosle subote nafura da igran za reprezentaciju Hrvatske U-17 i samnom moj prijatelj cvek,smijehsmijeh...cak smo mu se potpisali na list papirasmijehsmijeh...ma pooozzz kroneru--donit cemo ti dressmijehsmijeh)... a sta cete..takav vam je zivotfino...nadam se da ce i iduca subota biti istacerekcerek,...finofinofinofinofinofinofinofinofinofino.....i pozzz jednoj curi(boli me jos rukamahzujosmijeh)...ma pozzz svima .(naravno pozz i onima na faksu jedva cekam kad cete doma da iskoristimo subote zapartyparty)...sve vas od srca pozdravlja bonzju....( naravno najvise zenskecerekcerekwavewave).......evo za kraj jedan zanimljiv tekst( aaaaaa bosva smijeh)...

ŽENSKE GRUDI MUSKARCIMA PRODULJUJU ZIVOT!! yesyesyesNakon pet godina istraživanja u tri bolnice u Franfurktu, dr. Franz Eping zajedno je s kolegama istraživačima utvrdio kako gledanje bujnih ženskih grudi može biti i te kako ljekovito za zdravlje muškaraca, odnosno da im može produljiti život.
---
Prema njihovu mišljenju, muškarci stariji od 40 godina mogu znatno izbjeći rizik od infarkta i moždanog udara ako svakodnevno gledaju velike ženske grudi. Recept propisuje barem desetak minuta dnevno.

Gledanje privlačnih i bujnih grudi poput glumica Pamele Anderson ili Monice Belucci, pjevačica Samanthe Fox i Sabrine, čak i vremešne country zvijezde Dolly Parton, tvrdi liječnik Eping, ima potpuno isti učinak kao i 30 minuta aerobike. Do tog je zanimljivog zaključka dr. Eping došao nakon promatranja 200 muškaraca koji su imali zadatak gledati bujne grudi neke njima privlačne, atraktivne ženske osobe. Rezultat istraživanja bio je doista iznenađujuć: svim se muškarcima smanjio krvni tlak, poboljšao puls i uočljivo smanjio postotak oboljenja arterija.

Dr. Eping objasnio je da seksualno uzbuđenje pojačava kucanje srca i poboljšava cirkulaciju krvi, pa su na temelju toga utvrdili kako gledanje u velike grudi poboljšava zdravlje muškaraca. Također, indikativno je kako svi koji tako odmaraju oči imaju veće šanse da izbjegnu infarkt i moždani udar. Istraživači su se složili i u tome da muškarci svakodnevnim promatranjem bujnih ženskih grudi mogu produljiti život od dvije do pet godina. a sta bi mi bez njihcerek....wavewavewavewave



(objavljeno: ponedjeljak, 12.11.2007. u 20:14) komentiraj (0)

PAZLJIVO CITAJTE.....:))))))))))))))))))))))))))))))

cerekEvo da se i ja javin malo..nismo se odavno culi ali znajte da ja mislim na vas a naravno valjda i vi na menesmijehsmijeh..neda mi se pisat duge postove ali morat cu i to pocetyes.a sta cu pisat nista...dosadno mi jenamcorno ali nema veze ima za vas bonzju uvik nestozujozujo...evo u ovome cu postu spomenuti malo o odnosu muskaraca i zena!!!(bia sam na dosta blogova i uvik zene nesto imaju protiv muskaracapjevasmijeh:smijeh):....zar su stvarno zene uvik u pravu????trebamo li mi razmisliti??? i one se trebaju ponasati prema nama kao i mi prema njima!!!.....cerekcerekevo vam jedan ludi post::cerekmah( malo zafrkancijecerek)

MI MUŠKARCI SMO JEDNOSTAVNI
Napokon sve stoji crno na bijelo; dani, kojima su žene govorile da nas ne razumiju, su odbrojani. Ovime dobivate jedno moćno oružje koje ćete dati vašim ženama u ruke i koje će pomoći da vas vaše žene konačno počinju razumijevati!
MANIFEST MUŠKARACA (jednom zauvijek!)
Gospođama, gospodičnama, damama, suprugama, djevojkama, zaručnicama i svima drugim ženama:
1. Ako misliš da si predebela, tada vjerojatno i jesi! Ne pitaj me ništa o tome, ne želim odgovoriti na to pitanje.
2. Kada želiš nešto, dovoljno je da to i zatražiš. Da pojasnimo jednu stvar: Mi smo JEDNOSTAVNI! Mi ne razumijemo nikakva suptilna i indirektna pitanja! Ona jednostavno ne funkcioniraju kod nas! Čak ni ona suptilna i indirektna pitanja, koja bi svakoj ženi trebala biti jasna!
3. Kada postaviš neko pitanje, na koje u biti i ne očekuješ odgovor, nemoj se čuditi kada dođe odgovor koji nisi htjela čuti!
4. Mi smo JEDNOSTAVNI! Kada te zamolim da mi dodaš kruh, mislim upravo to - da mi dodaš kruh! Time ti ne predbacujem što kruh nije na stolu. Kod nas nema nekih skrivenih poruka niti predbacivanja. Mi smo stvarno JEDNOSTAVNI!
5. Mi smo JEDNOSTAVNI! Nema nikakvog smisla da me pitaš na što upravo mislim! 96,5 posto vremena muškarci misle na seks! Ne, mi nismo opsjednuti, to je jednostavno jedna stvar, koja nam pričinja najveću radost!
6. Mi smo JEDNOSTAVNI! Ponekad ne mislim samo na tebe. To nije ništa strašno. Molim te da se navikneš na to. Zato te molim da me ne pitaš na što mislim, ako nisi spremna razgovarati o politici, ekonomiji, filozofiji, nogometu, alkoholu, sisama, guzicama ili autima.
7. Petak/subota/nedjelja = puno žderati = prijatelji = nogomet na televiziji = pivo = loši maniri. To ti je kao puni mjesec ili plima i oseka - jednostavno neizbježno!
8. Kupovina mi ne pričinja nikakvo zadovoljstvo i nikad, baš nikad neće!
9. Kad idemo negdje van, što god da imaš na sebi super ti stoji. Kunem se!
10. Imaš dovoljno odjeće i obuće. Plač je ucjena! Da sam sebe dovedem do financijske propasti nije nikakav dokaz moje ljubavi prema tebi!
11. Većina muškaraca ima 3 para cipela. Ponavljam: mi smo JEDNOSTAVNI! Ne znam odakle ti ideja da ja mogu znati koji ti od tvojih 30 pari cipela najbolje stoji.
12. Jednostavno odgovori poput da ili ne su potpuno dovoljni kod svakog pitanja!
13. Kada imaš problem, zamoli me samo da ti pomognem riješiti ga. Ne očekuj isto sažaljenje koje inače dobivaš od svojih prijateljica.
14. Glavobolja koja traje 8 tjedana nije glavobolja! Idi doktoru!
15. Kada kažem nešto što se može dvojako tumačiti i jedno od tumačenja te uznemiruje, budi sigurna da mislim ono drugo!
16. Svi muškarci vide samo 16 boja! Trula višnja je voće, a ne boja!
17. Mi volimo pivo kao što vi volite ručne torbice. Vi nas ne razumijete; ne razumijemo ni mi vas!
18. Kada te pitam što ti je, a ti kažeš da nije ništa, vjerovat ću ti i ponašati se kao da ništa nije bilo!
19. Nemoj me pitati da li mi se sviđaš! Kada ne bi bilo tako, ja ne bih više bio tu gdje jesam!
20. I na kraju osnovno pravilo: U slučaju najmanje nedoumice, dileme ili sumnje, o čemu god se radilo, uzmi uvijek ono najjeftinije ili najjednostavnije!!!
smijeh ali nema veze ljubavi ja tebe volin najvise na svituImage Hosted by ImageShack.us
.......pa bila ti i obicna lutkacerekcerek...veliki pozzzzz od bonzjuaaaawavewave( a najveci curama, sta bi mi muskarci bez vas...thumbupthumbup kakve god da jeste finofino)

(objavljeno: četvrtak, 08.11.2007. u 20:33) komentiraj (4)

E DA MI JE VRATIT VRIME.......................;))))))))))))))))

beljsmijehsmijehfinoEeeee da mi se samo na trenutak vratit kad sam bia malifino.....ekipa pozdrav svima koji posjecuju ovaj blog....a sta da vam pisem.....romane( ma mrzin to cak ni lektiru nisam volia), pjesmice( a moga bi to ali ne da mi se mislitibeljbelj) a znam sta cu!!!!!!!!smijehsmijehsmijehevo napravit cu post od sebi kad sam bia mali....tooooooooooooooooooooosmijehsmijehsmijehthumbup.......znam ja da ce moji obozavatelji biti zadovoljnicerekcerekcerekcerekcerek.......Image Hosted by ImageShack.us
eeeeee ja zamisljen???????????????????????????pa sta mi sta me je mucilo????....ma ne znam..........Image Hosted by ImageShack.us
..sta me slikate ima vrimenasmijeh...niste mi jasnicerek...........Image Hosted by ImageShack.us
......cak i zenske nemogu bez mene....smijehsmijeh....a sta je tila???????cerekcerekcerek....eeeeeeeeeeeeeeeeee...............i na kraju moji prvi koraci s loptom Image Hosted by ImageShack.us
naravno na mastralovu igralistu( ma sve se vidibelj)..........
ma naravno to sam ja.........Image Hosted by ImageShack.us
..i naravno ja u sadasnjosticerekcerekcerek...veliki pozzzz svima od bonzjuaaaa

(objavljeno: ponedjeljak, 05.11.2007. u 20:30) komentiraj (0)

OPET CEMO SE MALO IGRATI...................:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:wavewavezujozujoA evo da se i javin malo.....nismo se culi imaaaaaaaazujo....a nisam ima ni vrimena da napisen novi post(skratit cemo ga:belj) ..moram spomenuti u ovome postu da sam se u subotu i nedjelju provea vrhunskipartypartypartythumbupbelj...ali zato sam te vrhunce zaboravia u tren jer me u posljednja dva dana uvatila viroza(i te kakva crycry)nisam se moga dignut iz kreveta ali danas sam vec ok...jupiiiiiiiiiiii..thumbuppjevapjevapjeva....a sta vam jos reci....nista...idemo ponovno u nove pohodethumbupthumbup...evo u ovome postu cemo malo drugacije.....glasovat cemo za pjevace....tko je za vas najbolji pjevac u Hrvatskoj.....evo ja cu vam sest imena ostavit.....pa pocnite glasovati....wavewave


Get your own Poll!


Image Hosted by ImageShack.us
..ne gledaj za koga ces glasatsmijehsmijehsmijeh

Zlatan mjesc s neba prati me u stopu
Pijani mu osmjeh igra sa visina
Misli su mi majko teške kao kamen,
Korak mi je opet pretežak od vina

Spremi majko noćas stolove za svadbu,
Jabuku donesi medenu i slatku
Oženit ćeš sina nitko neće znati,
Kum će biti mjesec zvjezde bit će svati

Ja ti majko zoru za nevjestu vodim
Ko mladenci se grlimo u struku
Jedino me zora ko najvjernija žena
Svako jutro čeka raširenih ruku

A vino će opet otpjevati pjesmu
O najdražoj ženi kroz najljepšu notu
I pitat će opet žedne usne vodu
Zar se stvarno voli jednom u životu

pozzzz od bonzjuaaaaaaaaaaaaawavewavewave


(objavljeno: četvrtak, 01.11.2007. u 21:48) komentiraj (8)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.