Get your own Chat Box! Go Large!
NARAVNO......NAJ KVART...ZNA SE!!!!!!! - bonzju - Blog.hr

NARAVNO......NAJ KVART...ZNA SE!!!!!!!

waveEvo moran napista ja i ovaj post...brzinski...evo samo da vam javim...naravno onima koji nisu gledali a nisu ni znali za turnir 4 KVARTA -GUVNA KRVAVAC.thumbupkako smo rekli postat ce najjaci turnir smijehnakon Kutije sibica i Turnira 4 kafica u Splituthumbup..ovo je prvi put da smo organizirali turnir koji su pravile ekipe iz nasega sela a to su bila 4 kvarta...naravno to su DERMISTON,KAVA,GORNJE SELO I BARA....prvo misto osvoiili su momci iz kvarta KAVA(naravno moj kvart za koji sam i ja nastupasmijehthumbup)...iako nismo bili u planovima za osvajanje turnira na kraju smo pokazali svoje paravo licesretan..naravno pozzz mojoj ekipi jer smo dokazali da se moze protiv zvijezda....ekipu sam skupia u zadnji tren jer ih je "ubila subota"partyparty, i naravno moram spomenut momke koji su uzeli taj turnir...( naravno jedan i jedini ivan cendocerekcerek, pa za njim, daniel cendo,perica krsticevic,nikola krsticevic,luka likovic i zvonimir katic...a naravno pozdrav i onima koji nisu nastupili za moj kvart zbog "ozljeda"smijeh peki skegro i bernard jelcic...pozzz ekipawave i pozzz jos jednom perci krsticevicu koji svoje momke nije ostavia na cjedilu te je odgodia put u Zagreb...samo da bi odigrao ovaj turnir...thumbup)...naravno i rezultate pogledajte
BARA-GORNJE SELO=3:9(AUUU nastrada mi rodaksmijeh).......KAVA-DERMISTON=4:2-srijelci za kavu su bili ( nikola krsticevic 3 i ivan cendo 1....(nemojte plakat curecerek)-to je bilo polufinale a za trece i cetvrto misto su se sastali BARA-DERMISTON=7 3( pokaza je rodak zubethumbup..bravo nipssmijeh)...i na kraju dana slag na tortu je stavila ekipa KAVE(no1) koja je u finalu pobijedila GORNJE SELO rezultatom 5:1 auuuuuu(strijelci-perica krsticevic 3 ivan cendo 1 i nikola krsticevic 1)...partyparty..vidimo se i dogodinesmijeh...KAVA-dobrodosli u kvart novih sampionathumbup
Image Hosted by ImageShack.us
...ja s peharom...vauuu
Image Hosted by ImageShack.us
...pozzz svimaaaa

(objavljeno: nedjelja, 30.12.2007. u 23:50) komentiraj (11)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.