Get your own Chat Box! Go Large!
STIZE NOVA...JOS MALO MALCICE:) - bonzju - Blog.hr

STIZE NOVA...JOS MALO MALCICE:)

smijehsmijehcerekcerekcerekpjevaEvo ja cu opet ranije ko za Bozic!...jer necu imat vrimena kroz iduca 2 3 dana ko zna di cu zavrsitsmijehparty...naravno necu pono pisat ali isto cemo nestothumbup...veliki pozzzz mome bratu koji je danas glumia u mtk a tek mu je 9 godina....mozda krene stopama pravih glumaca...vauuuuuuzujozujo( i dobit cete potpis sad je trenutno zauzet sretanthumbup)..kako vrime brzo leti sutra vec subota-opet u zivot auuuparty....lude noci lude noci glave ce me docipartyparty...ali nema veze jednom se zivipjeva...sutra opet gazimo na nasa standardna mista...smijehsmijeh...naravno i vi se dobro provedite...a sta da vam drugo kazem....i evo ja cu ranije-veliki pozzz mojim posjetiteljima...zelim vam da se sto bolje provedete na doceku nove 2008...i da vam bude sretnija,uspjesnija,zdravija nego 2007....dobro se zabavite i pazite sta konzumirate.....partysmijeh...."JANA" izvor zivotasmijehsmijehthumbup....veliki pozzzzz od bonzjuaaaaaaaaaaa......( naaravno najveci curamacerekcerek).....

stize novaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Nova Godina--Sa, la, la, la, la, la stize nova godina
Sa, la, la, la, la, la poklon tebi nosim ja( sta zelitesmijeh)


i pazite sta radite za novu......evo sta ce neki radit---hahahahsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us
nemojte pusiti..pit mozete ...a tek ovaj hehehheeheh...Image Hosted by ImageShack.us

(objavljeno: subota, 29.12.2007. u 00:03) komentiraj (4)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.