Get your own Chat Box! Go Large!
EVO MALO IGRE ZA VAS............ZNATE MA NE ZNATE.... - bonzju - Blog.hr

EVO MALO IGRE ZA VAS............ZNATE MA NE ZNATE....

cryEvo ovaj kviz posvecujem nedavno iznenadno preminulom TOSI PROESKOM...cry...iako nisam bio njegov veliki obozavatelj njegova me smrt isto pogodila......po cijeloj Hrvatskoj imao je mnoge obozavatelje koji i dalje tuguju za njim....pa evo za njegove obozavatelje i za sve vas jedan kviz o tosi....da vidimo koliko ste poznavali tosu.....

nadam se da znate sve................

Get Your Own Quiz!, More Quizzes


Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani
da volis me niko ti nece zabranit'
jos minut pa ponoc i suza za kraj
al' tu sam za tebe, znaj

Jer srce nije kamen
ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa
kao kartu poslije puta

Srce nije kamen
ne, srce nije kamen
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca ko jedno
srce nije kamen

Tebi je lako proglasit' me greskom
skupit' sve stvari i otic' sa smijeskom
sad ti je lako, a lose kad krene
onda se sjetis mene

U dusu me tvoj pogled tak'o
lomim se, pucam ko staklo
kako da kazem ti zbogom
kad sve gubim s tobom


vidimo seeee......veliki pozzzz od bonzjuaaaaa.............

(objavljeno: petak, 26.10.2007. u 19:47) komentiraj (4)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.