Get your own Chat Box! Go Large!
Pa di ste???????? - bonzju - Blog.hr

Pa di ste????????

wavewavenutsretansretanEvo malo da vam se javin nismo se culi ima sto godinacrycry...cerekcerek....a sta da vam kazem zivot ide,stari sezubozubo i dobro se provodi.partyparty.......eeeee takav van je zivot........nadam se da cu se sitit nesto i napisat ovih danathumbupthumbup,,,,ma nebojte se napisat cu ja pa makar i mora neku novu pismucerekcerekcereksretan.............evo da ne bi bilo da nista nisam napisa evo vam malo smijesnih ljubavnih i prijateljskih thumbup stihova(kisskisszujo)


Nase mi prijateljstvo puno znaci. Kad ti places i ja placem, kad se ti smijes i ja se smijem, kad se ti bacis kroz prozor, ja pogledam dole i opet se smijem... belj

i znaj da se idem da udavim u WC solji,
jer zivot bez tebe i u govnima je bolji,
mozda cu u kanalizaciji da pronadjem srecu ,
ali ni jedno govno k'o tebe VOLJETI NECU crythumbup

Milice duso Milice srce gdje ti je toncek tvoj,eno ga kenja iza kamenja pa ce mi opet doc.Milice duso Milice srce gdje ti je Toncek tvoj enoga sora iza lavora pa ce mi opet doc.Milice duso Milice srce gdje ti je Toncek tvoj eno ga sere iza bandere pa ce mi opet doc valjda ce ga sracka proc. zujosmijeh

volim kad me deres,lizes, skidas sve sa mene
to nema veze sa sexom
voli te tvoja MILKA S KEKSOM

kad je jugo jebi dugo
kad su kise jos i vise
kad su mrazi ne silazi
kad su bure jebi svake ure
a kad snijeg pada ponovi ovo sve do sada!wavewave

Sa jednom princezom zivio je jedan princ koji se zvao ALADUMEJIN.
Jedan dan princ je ostavio princezu, a ako zelis znati zasto, procitaj mu ime naopako...??? pjevacrycrycrythumbup


pozzzzzzzzz od bonzjuaaaawavewave

(objavljeno: nedjelja, 23.09.2007. u 21:01) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.