Get your own Chat Box! Go Large!
HEJJJJJ...... - bonzju - Blog.hr

HEJJJJJ......

:nutEvo mene opet samo na brzinu da pozdravim neke cure......evo taman san se vratia iz mtk gdje sam isao malo prosetati tj.odmoriti se ( od svegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) i viditi ima li ista novih cura...naughty......i naravno vidia san svoje dvi prijateljice koje mi mnogo znace(moran ovako napisatithumbup)....... naravno pogotovo moja draga radicka.......je li tako ljubavi????????yesyes( i jedna obavijest.....ona trazi decka nisu vazne godine moze i do 90smijeh) te naravno pozzzz i miki( ona je zauzeta i zato se nemojte vrtit oko nje-vrijeme za udajuwavewavewink)...nisi mi poslala slike ali nema veze iman ih ja u arhivirolleyesrolleyes.....eeeeeeeeeeeeeeeee.... a uostalome pozdrav svima koji me poznaju i ne poznaju, svim mojim prijateljima i neprijateljima te cijeloj mojoj ekipi( naravno necu zaboravit Blokete i Bloketice-koje su jos ljutecry)........eeeee pozdravljam sve a zaboravia san pozdravit jednu malu crnu( valjda zna ko jewave).....ma pozzzzzz svima ......ej sreco zecic je 30.08.....samo da poslusam neke hitove i gotov san.....partythumbup......."mislio san kada sam te sreo da cu tebe voljeti do kraja, al se srce prevarilo moje nema vise radosti i sjaja, moran poci iz zivota tvoga jer bi sutra boljelo jos jace, oprosti mi ako snage imas ne daj suzi zamnom da zaplace NE PLACI CRNA ZENOpjevapjevapjeva....ili ova........"ti sto imas niko nema, ti si san i ti si java, dok te gledam cini mi se boginja u tebi spava. ne postoji rijec i slika da te kazem i opisen samo jedna noc sa tobom od zivota vrijedi vise.....DOTAKNI MI RUKOM LIJEVU STRANU GRUDI,TAMO GDJE JE SRCE POKRAJ NJEGA BUDI, TAMO GDJE JE SRCE KAD OSJETIS NESTO TU JE MOJA LJUBAV TU JE TVOJE MJESTO................thumbup pozzzzzz od bonzjuaaaaaaaaaaaawavewave

(objavljeno: srijeda, 22.08.2007. u 23:56) komentiraj (16)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.