Get your own Chat Box! Go Large!
DOSADA,DOSADA,DOSADA...... - bonzju - Blog.hr

DOSADA,DOSADA,DOSADA......

DOSADADOSADADOSADADOSADA,,,......eeee evo ja ne znam sta bi pisa no ovakvoj vrucini pa ljudi ovo nije normalno.... e kad smo kod vrucine moram vam reci da su u Krvavcu videna dva rodaka pingvina iz helsinkia pa za one koji znaju vise o njima nek se jave meni aaaaa nagrada je da razmislim malo stanitenonononorolleyesrolleyes a sitia san se( putovanje u krvavac 2 i povratna kartasmijeh) zato pozurite za rodacimathumbup..... nastavimo dalje evo moran vam reci da sam se dobro provea u mtk u ova tri dana sto su za nama jer san bia na STAVROSU I HLADNOM PIVU.... vrhunski je bilo jedino je malo stavros mi diga tlak jer je pismu " nemoj se udavati" otpiva 338 puta.... pa moj stavrose imas i ti drugih pisamthumbupbang... eto to je sve proslo i vanka sada subotom nema nista pa ja ne znam di bi moga sljedecu subotu????????.... ali nebojte se razmislit cu jarolleyes... e kad smo kod zabave ja razmisljam di cu a moj prijatelj bosva partija na zrcu( bosva pozdrav wave i pazi sta radisthumbup) ,,,,, ali zivot ide dalje nadam se da cu i ja sa svojom ekipom uskoro gazit na zrce a sta bi bilo da smo sad dole aaauuuuupartysmijeh......ali mogli bi se zaletit aaaa ekipa?????----ocekujem odg.......a jos sam vam zaborvia reci da MNK.BONZJU KRVAVAC u petak nastupa u Rogotinu te ocekuju podrsku od najvernijih navijaca( naravno tu spadaju i bloketicethumbup) vidimo se,,,,.. pozdrav od vaseg bonzjuawavewave

(objavljeno: ponedjeljak, 23.07.2007. u 01:38) komentiraj (2)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.