Get your own Chat Box! Go Large!
VRATIA SE BONZJU DI JE BIA????????????? - bonzju - Blog.hr

VRATIA SE BONZJU DI JE BIA?????????????

Ehhhh di san bia .............thumbup Evo napokon i mene ponovno doma vratia sam se iz Pleternice gdje smo bili ovaj vikend ja i moji prijatelji te ga proveli za pamcenje( te u picu party te u....... raznim drugim okolnistima smijehsmijeh je li tako bugi-vugi????thumbup.... Drage slavonke jos liju suze za nama a slavonci za nasim prelijepim curamacerekthumbup... ja se nadam da ce moja prijateljica bugi-vugi bit zadovoljna sto sam nju spomenia i sto sam objavia ovaj post!!!!thumbup...... a sto se tice ostalih dogadanja u Pleternici sta da vam kazem- "kukuruzi rastu, muve letaju a cure Pleternicom setaju" smijeh- sav vam opis stane u jednu recenicu!!thumbup... ali ja se nadam da cemo opet doci u Pleternicu ili u neko drugo slavonsko misto te se nadam da ce provod biti kao i ovaj put.-lud i nezaboravan-blabla............... cujemo se ...... pozdrav od vaseg bonzjuaaaaaaaaaaaaaaaa..wavewavewavewavewave

(objavljeno: utorak, 19.06.2007. u 01:08) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.