Get your own Chat Box! Go Large!
AAAAAAAAAAAAAAA.... - bonzju - Blog.hr

AAAAAAAAAAAAAAA....

Evo javljam se nakon nekog vrimena!!! nisam mogao ovih dana napisati niti jedan post jer sam zauzet ucenjem za maturu " UCIM, UCIM ALI NIKAKO NESTO DA NAUCIM,"smijeh koja me ocekuje sredinom ovoga miseca te se nadam da cu poloziti odma kako je ne bi"trpia" cilo lito..... zato BOZE pomozi da sve rijesim ovaj misec,,, a osim toga evo digao san slike na kojima san ja na muturalnoj zabavi naravno slikan s mnogo zenskithumbupthumbupkiss, a te slike bi moga i objavit jer san na njima ispa vrhunski CURE KOJE ME POZNAJU to vec znaju...pokazat cu vamthumbupthumbup--- a sad malo na drugu temu...evo iz pouzdanih informacija doznao sam da MATKO I BRANE koje ocekujemo na festi Gospe od Karmela traze puno love a nasa opcina sve moguce prihode dala je ladarima te za dovodenje MAT&BRA nude nekoliko "pinkica"koje ne bi pomogle ni nekom gladnom u africi,bang... zato ljudi pomozite da u nase selo stignu oni ili neko drugi od poznatih pivaca da napravimo dobar stimung..... nadam se da ce na kraju sve dobro ispast..... pozdravwavewavewave

(objavljeno: nedjelja, 10.06.2007. u 23:27) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.