Get your own Chat Box! Go Large!
SMIJEH 2.....!!!!!!! - bonzju - Blog.hr

SMIJEH 2.....!!!!!!!

CRNOGORAC SALJE SINA U SVIJET U IZBJEGLISTVO I SAVJETUJE GA:-Ako naides na ljude koji placu, stani i ti placi s njima.- Ako naides na ljude koji pjevaju, stani i ti pjevaj s njima.-Ako naides đe se igra, stani i ti pa se igraj.-Ako naides na ljude koji rade, skloni se, ne smetaj im!!!!

SASTALI SE SLOVENAC,BOSANAC I CRNOGORAC I RASPRAVLJAJU O TOME KOLIKO KOJI MOZE ODJEDNOM PONIJETI LUBENICA. -Slovenac kaze:ja mogu dvije odjednom. jednu u desnoj, a jednu u lijevoj.--Crnogorac da se pohvali kaze: ja mogu bogami cijele tri.- Ajd, ne seri matere ti,.. na to ce Bosanac.--Crnogorac mu odgovori: u svaku ruku po jednu a onu trcu nabijem na kurac...Dode red na Bosanca da se izjasni i on rece:-- e,ja bogami mogu pet..-- Na to ce Crnogorac:. ajde jado ne budali tolko ne mogu ni ja...-- Bosanac mu pojasni: u svaku ruku po jednu a tebe Crnogorac nabijen na kurac!!!smijehsmijeh

STO SE DOGODI KAD POPIJES VIAGRU I APAURIN ZAJEDNO??-- Jebo bi,al ti se ne da!!!!!

KAKO SE ZOVE UMIROVLJENIK NA JAPANSKOM??-- Pim-Pek Pao:::smijeh

KAZE OTAC SINU:. Sine ,glup si kao ovaj stol.- i pokuca o stol.- Tata,tata, netko kuca.- neka sine ja cu...

(objavljeno: utorak, 29.05.2007. u 22:19) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.