Get your own Chat Box! Go Large!
EEEEEEEEEE.... - bonzju - Blog.hr

EEEEEEEEEE....

Eeeeee evo i mene na snimkama s koncerta mise kovaca u mtk.. Naravno da cu bit jer oni kamermani sto su snimali znaju ko sam smijehsmijeh.(nisam ih podplatia da me snimajusmijeh) a naravno osim mene ima i bloketica na snimkama i takoder bloketathumbup a u svakom kadru sam bio i jaaaa...party.Sve te snimke mozete pogledati na stranicama you tuba a uskoro i na mom blogucool....te sa nadam da ce jos biti ovakvih snimki na kojima cu biti ja a i moji BLOKETI I BLOKETICE!!!thumbupwavewave....... POGLEDAJTE SNIMKE...thumbup




p.s. pojavljujemo se tek oko 1:10 min. u 3, 4 redu od pozornice.

a vidi i cveka...

(objavljeno: nedjelja, 20.05.2007. u 22:33) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.