Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Born On The Bayou-BONO

08.03.2008., subota

Bono-08.03.08.

Danas je subota, a prošli tjedan sam većinom bio u kući. Uh što mi je bilo dosadno, ali vani je bilo jako hladno, puhala je strašna bura i na kraju je pao snijeg. Jasna me pustila malo ispred kuće da vidim snijeg. Male bijele pahuljice su posvuda letjele,kao kada rastrgam pseću pelenu, a kad sam ih htio zagristi negdje bi se sakrile. Nije mi baš bilo ugodno, jer je bilo hladno a sva sreća, snijeg je padao samo jedan dan.
Danas je već bilo ljepše vrijeme pa sam u jutro išao u grad sa Jasnom i Robijem popiti kavu i kupiti ribu na ribarnicu. Ljudi moji, nisam znao gdje bih prije.....tamo ima puno ljudi, djece, automobila....miješalo mi se puno mirisa. Sav sam se izbezumio, a i isprljao jer je u gradu bio mokar asfalt, noge, guza i rep su mi postali tamnosivi. No Jasna me vlažnim maramicama za psiće očistila kad sam došao doma pa sam opet bio onaj stari.
Poslije ručka i odmora, ja i Jasna prošetali smo na obližnju livadu pored kuće pa sam se dobro nanjuškao, istrčao i nauživao. Taj fini svježi zrak me toliko opio da sam spavao od 16 do 20 sati u komadu. A onda sam bio tako gladan da sam digao dreku čim sam se probudio. Sva sreća da su bili brzi i dali mi jesti.



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow



- 21:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja Bono
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Rodio sam se u
Starom Gradu na otoku Hvaru 14.12.2007. u uzgajivačnici Old Yeller

Moja mama se zove Fisherman's Friend Soul Rhytm-Frida
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



a tata
Dastin Golden Drop-Roki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj tata je šampion, a to možete provjeriti na stranici njegove uzgajivačnice
NAVIGO-LABRADOR


Moje ime je Old Yeller Born On The Bayou-BonoImage Hosted by ImageShack.us

NAVIGO-LABRADOR
a ovo su SLIKE MOG LEGLA , a ja sam onaj mali psić sa crnom vrpcom.

Kada kliknete na plavo boldana slova otvorit će vam se foto galerija slika.