< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Biti Bolji, cilj kojem trebate težiti!!

Pišite mi na:
cikla@net.hr


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Naučite osnovne pojmove iz svijeta poduzetništva!!
Pročitajte priče uspješnih i neuspješnih malih poduzetnika!!!
Mala škola poduzetništva.
Želite li suradnju javite se!!!



Web Counter
Web Counter

Moja suradnica: HEHA

Moja komentatorica: NEFERTITI
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

Kako postati poduzetnik?

Kako pokrenuti vlastiti posao i postati uspješan mali poduzetnik?
Pitajte što vas zanima!!!
VODIČ ZA OSNIVANJE d.o.o.
Radiš kod privatnika! Godinama doživljavam mobbing!













Number of online users in last 3 minutes


Naš manager

ĐUKA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA



26.01.2007., petak

VIROEXPO 2007. -IDETE LI NA SAJMOVE?


Dvanaest godina jednog sajma
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
U Virovitici je prošle nedjelje završen je 12. sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede. Iako u gužvi zbog pripreme novog mjesečnog magazina o poduzetništvu uspio sam ga obići i snimiti neke detalje. Kako je to izgledalo pogledajte na ovim fotografijama?

Možda će sve zvučati kao stara informacija, ali svejedno ću nešto o tome reći. Neću puno nabrajati one uobičajene podatke o sajmu. Zna se da je na sajmu izlagalo 441 izlagač, da su se na njemu predstavili izlagači iz 15 zemalja, da ga je posjetio rekordni broj posjetitelja, njih 18000. Ove godine zemlja partner bila je Austrija.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Sajam je postao tradicija i brand Virovitice i to je dobro. Jer u zadnje vrijeme postao sam skeptik u pogledu sajmova. Kao da se na njih ide po inerciji, bez nekog konkretnog učinka. A nezadovoljni su i posjetitelji i izlagači. Posjetitelji jer ustvari nisu ništa novoga vidjeli – sve je isto kao prošle godine, a izlagači jer nemaju poslije sajma konkretne poslove. Sve više poduzetnika mi je govorilo to je bacanje novaca, nemaju interesa, i da se nešto u organizaciji sajmova mora promijeniti.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Nažalost na sajmu u Virovitici tematska predavanja nisu bila dovoljno posjećena. Kao da nije bilo interesa među poduzetnicima da čuju nove informacije, stručna predavanja...bar ne u subotu kada sam ja bio tamo.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ovaj vikend idem u N. Gradišku na sajam „Poljoprivredno poduzetničke ideje 2007“. Bilo bi mi drago da i on pokaže da sajmovi tiho ne umiru. Daj bože da svaka lokalna sredina ima nešto slično, da se poduzetnici mogu sastati i nešto korisno vidjeti i čuti. Sajamski prostori ne smiju biti mjesto na kojima se nezainteresirano sjedi i kuka, a misli su na svakodnevnim problemima. Volio bih tamo vidjeti što više osmijeha posjetitelja i poduzetnika.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Za informaciju: Magazin ulazi u završnu fazu i ja sam sretan zbog toga. Naš poduzetnik Đuka želi što prije progovoriti o svojim problemima, lijepim stvarima, novim idejama, projektima……
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

IZDVAJAM

Ako imate neki zanimljiv sajam, predavanje, seminar…. u svojoj sredini, posvećen poduzetništvu (poduzeća, obrti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, slobodna zanimanja i slično) javite mi. Napišite kako je završilo….pošaljite fotografije…Rado ću ga posjetiti i u magazinu prikazati. Recite svoja zapažanja o sajmovima.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service