bolesni_um

subota, 28.05.2005.

11.intermission

Bilo je već predvečer kad smo stigli do Glavnog Stožera. Tamo je bilo već mnogo rulje, koja nije bila naročito sretna, moguće zbog razloga što je Pakao zauzeo Čistilište u svega tri dana.
Parkirali smo Batmobile između Enterprisea i nečijeg konja te ušli u glavnu zgradu. U predvorju smo vidjeli Thora kako očitava bukvicu svojim vojnicima, što je bilo zanimljivo jer on nije znao čitati.
“Ne mogu vjerovati da ste takve tetkice da vas je protjeralo nekoliko običnih miševa!”derao se na njih.
“Gospodine,”obratio mu se prvi časnik, “nisu miševi, nego čistilištinski skočimiševi.”
“Nemoj me zamarati detaljima, Ivo,”odogovorio mu je Thor.

“I gospodine,” nastavio je prvi časnik Ivica Šerfezi, “bilo ih je otprilike 207 na tridestprvu.”
“Ma šta mi spominješ brojeve kad znaš da ne znam brojati! Ono što je važno,”rekao je obraćajući se ponovo trupama, “jest da vas je protjeralo nekoliko običnih miševa!”
Ostavili smo Thora deranju te nastavili prema glavnoj dvorani. Susreli smo mnoge prijatelje, poput Zagora, Spidermana, Bruce Lee-a. Superman nam je prišao nasmiješen:
“Pozdrav, dečki!”rekao je veselo.
“Što si ti tako radostan? Gubimo masno.”
“Znam, ali ovdje ima sladoleda! I od čokolade i jagode…”
“Pustit ćemo te da uživaš…”rekli smo i otišli u glavnu ratnu sobu.
Tu su nas dočekali Odin, Zeus, Isus, te mnogi drugi, te naravno, Moj Dobri Prijatelj( Iako Me Često Zafrkava) Odozgora.
“Izgubili smo Čistilište u tri dana,” započeo je s razgovorom Mojsije. “Katastrofa!”
“Imamo posla s podmuklim neprijateljem,”rekao je Zeus. “Nismo mogli očekivati da će uzeti čistilištinske skočimiševe kao saveznike.”
“Već su počeli napadati na Zemlju iz više smjerova,”obavijetio nas je Odin. “I počeli su uništavati sve pred sobom.”
Nastala je tišina. Odjednom su svi pogledi pali na Njega.
“Što?”upitao je.
“Ti si svemoguć,”rekao Mu je Mojsije. “Mogao bi ti nešto napraviti.”
“Da, Tata,”nastavio je Isus. “Pukni neke munje ili nešto.”
“Ne,”odlučno je rekao. “Ja se ne miješam.”
“Ali samo ovaj put!”rekao je netko.
“Da, da, tako to počne. Prvo kažu “spasi nas od sigurne smrti i beskonačne patnje i boli,” rekao je i nastavio. “Onda kažu spasi nas od obične smrti pada niz provaliju, onda liječi bolesti, nahrani siromahe, i ubrzo me žicaju rezultate na kladionicama i da im skoknem do videoteke. Žalim slučaj, ne bu išlo.”
“Morat ćemo se sami snaći,”rekao sam. “Možemo ih dobiti, mrcine smo mi.”
“Kak je krenulo, bit će gotovo do slijedećeg tjedna!”rekao je Odin.
“Glavno da završimo prije nego što mi Kućanice počnu.”rekao je Mojsije.
“Definitivno”potvrdio je Isus. Svi smo se složili s Mojsijem
“Onda je odlučeno.”reče Zeus. “Završit ćemo rat da stignemo na vrijeme na Kućanice. Na oglasnoj ploči bit će izvješene grupe, pa krenite!”

Nakon sastanka sam još malo pročavrljao s Isusom i Zeusom pa sam otišao do oglasne ploče. Bio sam u ekipi s Spidermanom, Batmanom i Luke Skywalkerom. Na oglasnoj ploči su također bio zadatak i koordinate. Pročitao sam zadatak nabrzinu. Nije mi se svidio.
Izašao sam na parkiralište i pričekao momke.
“Čijim ćemo kolima?”upitao je Spiderman.
“U Batmobile samo stanu dvojica pa ćemo mojim.”rekao sam.
“Kamo idemo?”upitao je Batman.
“U Južnu Ameriku.”rekoh.
“Zvuči sjajno!,”rekao je Luke. “Tko nas tamo čeka?”
“Darth Vader.”rekao sam.
- 20:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>