bolesni_um

utorak, 24.05.2005.

10.Čistilištinski skočimiševi

Baš smo lutali Čistilištem tražeći glasnika kada je jedan dotrčao do nas.
“Gle, baš smo tebe trebali,”rekoh, “moramo ti reći nešto bitno…”
“Nema vremena,”rekao je uzdihano glasnik. “Moramo brzo pobjeći odavde!”
“Što se zbilo?”upitao sam ga.
“Đavo je sklopio pakt sa čistilištinskim skočimiševima! Sada su oni protiv nas!”
“Pa?”ubacio se Batman, “oni su samo mali glodavci. Šta nam mogu?”
“Inače bih se složio s vama,”rekao je glasnik, “ali Đavo im je učinio ženke lijepima!”
“Oh-oh,”rekao sam, “u nevolji smo.
DIGRESIJA

Čistilištinski skočimiš (jumpimausus cistilištus, s), sitni je glodavac sa velikim zubima i s još većim apetitom za seks. Oni bi htjeli seks non stop, što se bitno ne razlikuje od ostalih vrsta na ovom svijetu. Ali ono što se razlikuje jest, da zbog veoma čudnih gena, čistilištinski skočimiš se rodi i razvije u odraslog mužjaka za otprilike 2,47 sati. To je Majci Prirodi smetalo, jer bi tom brzinom razvoja čistilištinski skočimiševi ubrzo preplavili cijeli svijet. Zato je odlučila da je najbolji potez da 95 % ženki čistilištinskih skočimiševa učini ružnima, tako da ih mužjaci, unatoč ogromnom apetitu za seks, izbjegavaju. One lijepe i dalje rađaju nove čistilištinske skočimiševe, ali točno toliko da ih bude uvijek jednaka količina.

“Učinio ih je lijepima?”upitao sam.
“Dao im je halucinogene droge od kojih misle da su im ženke lijepe. Obećao im je da će im dalje davati droge ako izbace sile Dobra iz Čistilišta."
“Koliko ih ima?”
“Dvjesto sedam…”rekao je.
“To nije puno…”rekao je Wolverine
“…na tridesetprvu.”
“…to je puno.”zaključio je Wolverine.
“Ja odlazim!”viknuo je glasnik i potrčao dalje.
“I što ćemo sad?”upitao je Batman.
“Pa, mogli bismo otići,”rekao sam.
Tada smo osjetili kako se pod trese.
“Odmah,” dodao sam.
Ispred nas se stvorila lavina čistilištinskih skočimiševa i jurili su prema nama.
Okrenuli smo se i počeli bježati. Iz okolnih tunela ih je dolazilo još i uskoru su nam bili pod nogama. Uspješno smo ih preskakali gotovo cijelo vrijeme, ali onda je Wolverine pao preko njih i završio na podu. Ubrzo su ga preplavili te izgrizli cijelog.
“Oh, ne! Ubili su Wolverina!”povikao sam.
“To je užaš!,”rekao je Batman te dodao, “ali dosta dugo je preživio.”
“Da, primijetio sam, sigurno nekih pet-šest epizoda. Svaka mu čast.
“Uistinu.”
“Jel još uvijek trčimo?”upitah ga.
“Aha,”odgovorio je.
“Da pozoveš auto?”
“Pa mogao bih.”
“Ajd daj.”
Batman je izvadio maleni daljinski iz pojasa te pritisnuo puce. Za nekoliko trenutaka, gazeći hrpu čistilištinskih skočimiševa pred sobom, dovezao se Batmobile.
Uskočismo u kola i Batman je dao gas.
Jurili smo hodnicima, skretajući desno pa lijevo, pa opet desno pa opet lijevo.
“Nemaš pojma kamo idemo, je li?”upitao sam ga.
“Ne,”
Otvorio sam elektronsku kartu čistilišta na monitor i proučio je nabrzinu.
“Gle, tu je izlaz.”
Batman je ukucao koordinate na računalo.
Čistilištniski skočimiševi su se pojavljivali sa svih strana. Ubrzo su toliko nahrupili na Batmobile da su nas počeli usporavati. Uključio sam sve šiljke, mitraljeza, topove, bombe. Zaustavili smo ih na sekundu, dvije, ali onda su se opet pojavili i nastavili nas napadati i usporavati.
Vidjeli smo izlaz iz Čistilišta petsto metara ispred nas, ali su nas dalje usporavali.
“Ako nas ovako nastave usporavati, nećemo stići do izlaza.”rekao je Batman.
Brzo sam razmišljao tražeći izlaz.
A tada mi je pogled palo na jedan objekt na podu. Podignuo sam ga i pročitao natpis. Začudio sam se i zaprepastio.
“Nije moje,”brzo je rekao Batman.
“Iako nisam nikad mislio da ću ovo reći, možda nam sad može pomoći.”
Ubacio sam kazetu u auto-radio i pojačao do kraja. Melodije i tekstovi koji su izlazili iz zvučnika bili su tako užasni i očajni da su mi je počelo krvariti iz ušiju. Uši čistilištinskih skočimiševa bila su puno osjetljivija od ljudskih, pa sam računao da će se nešto slično dogoditi i njima.
I dogodilo se.
Ritmovi i melodije su im prodirale kroz ušiju sve do mozgova, koji su od velike užasnoće eksplodirali. Svi čistilištinski skočimiševi oko nas su pali mrtvi na pod.
Opet smo dobili na brzini te izletjeli iz Čistilišta natrag na Zemlju.
Čim smo izašli, izvadio sam kazetu, zgazio je nabrzinu i izbacio iz Batmobila.
“Hej što radiš!?”povikao je Batman
“Ne mogu vjerovati da slušaš narodnjake!!!”
“Nisu moji…netko…nekom je valjda ispalo iz džepa…”
“Ovaj put imaš sreće da nam je to spasilo živote! Ako te drugi put ulovim s narodnjacima, neću biti tako blag! A sad vozi do Stožera


- 14:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>