bolesni_um

nedjelja, 22.05.2005.

9.Dracula


Znatno veseliji, unatoč gubitku mnogih prijatelja, nastavili smo putovati jednoličnim putevima Čistilišta. Uglavnom se nije ništa događalo, sve dok nismo pojeli čistilištinskog skočimiša za ručak. A ni taj događaj nije bio toliko uzbudljiv.
Baš smo započeli neku filozofsku raspravu kad se ispred nas pojavilo mračno stvorenje, čudovište noći i bio je veoma sretan što nas vidi:
“Ah, izvrsno, svježe meso.”rekao je Dracula.
“Tko si ti?”upitao je Wolverine.
“Dracula, budalo, piše ti dva reda iznad,”odgovorio mu je Batman.
“Ovo nije dobro,” rekao sam, “ovdje nema sunčeve svijetlosti, tako da je slobodan kretati se gdje god hoće.”
“Točno,”potvrdio je Dracula sa smješkom na licu, “a sada ću vam popiti krv i postat će te dijelom moje vojske ne-mrtvih.”
“Znači, ostat ćemo živi?”upitao je Wolverine.
“Ne.”odgovorio je Dracula.
“Ali rekao si da nećemo biti mrtvi.”rekao je Batman
“Ne, bit će te ne-mrtvi.”
“Ja sam se izgubio,”priznao je Wolverine.
“Bit ćete mrtvi, ali ne skroz do kraja.”
“Kako možemo biti ne skroz do kraja mrtvi? Ili smo mrtvi, ili smo živi.”
“Umrijet ćete, ali moći ćete hodati i pričati i sve.”
“Znači, bit ćemo živi?”
“Ne.”
“Hoćemo li moći ponovo umrijeti?”
“Pa…samo se jednom može umrijeti.”
“Znači, bit ćemo besmrtni?”
“Hm…ne baš, skoro. Moći će vas se uništiti, ali samo sa posebnim stvarima.”
“Kao na primjer?”
“To varira od filma do filma. Negdje križ funkcionira, negdje ne, i tak…češnjak…”
“Znači, to isto djeluje i na tebe?”upitao sam ga
“Da.”rekao je Dracula ali se onda brzo ispravio, “hoću reći ne! ne!”
“Ha, sad je gotovo!”rekao sam, “žao nam je, ali ne planiramo biti ne-živi u skoroj budućnosti. Wolverine, daj češnjak.
Wolverine je pognuo glavu:
“Ovaj, pojeo sam ga za ručak.”
“Pojeo si sav češnjak!?!”
“Fino je pasao uz čistilištinskog skočimiša!”
“Uistinu, jest,”potvrdio je Batman.
“Dobro, ima li tko onda križ?”upitao sam ih.
“Ateist.”rekao je Batman.
“Židov”rekao je Wolverine.
“Sveta voda? Wolverine?”
“Morao sam zaliti ručak da fino sjedne.”
“Srebro? Batman, ti si bar bogat.”
“Ne, ali imam kolac.”
“To će poslužiti. Sredimo ga!”
Wolverine se zaletio na Draculu i zamahnuo svoje kandže prema njemu. Porezao ga je preko cijelog torza ali vampyr se samo nasmijao. Primio je Wolverina nadljudskom snagom i odbacio ga u zid.
Tada sam primio Draculu iza leđa te okrenuo prema Batmanu. Batman je uzeo kolac i zabio ga točno u Draculino srce. Ili barem, gdje bi ono trebalo biti.
Očekivali smo da će ovaj nestati u oblaku prašine no ništa se nije događalo.
“Kolac ne djeluje?”začudili smo se. “Kolac je u svakom filmu djelovao.”
“To nam cijeli plan baca u vodu.”
“Ha ha,” nasmijao se Dracula te se pretvorio u šišmiša, pobjegao iz mog stiska te se ponovo stvorio kao Dracula par metara dalje.
“Shvatit će te da me se malo teže riješiti.”rekao je samouvjereno.
Skočio je prema Batmanu da ga ugrize za vrat, no čim mu se savsim približio, nešto ga je prestravilo. Pretvorio se u šišmiša i pobjegao.
“Što se dogodilo?”upitao je Wolverine.
“Nešto na Batmanu ga je odbilo.”rekao sam. “Ali što?”
Batman je pretražio svoje džepove te pronašao komadić luka.
“Znači, luk a ne češnjak?”zapitao je Wolverine.
“To, ili ovaj predizborni plakat Borisa Mikšića koji mi je u drugom džepu.”
“Ne možemo biti sigurni,”rekao sam. “Morat ćemo obavijestiti ostale o tome. Hajdemo pronaći glasnika”
- 20:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>