bolesni_um

nedjelja, 15.05.2005.

6.Alien vs. predator


U jutro, negdje oko 12 sati, nastavili smo sa svojim zamornim putovanjem. Prošao je tek jedan dan, a već smo izgubili Zorroa, Indy-a, Žaka i tko zna koliko još njih u drugim dijelovima Čistilišta.
Loše napisan scenarij ne objašnjava zašto je Wolverine bio sam, no nakon borbe sa Freddyem je ostao s nama.
Nismo niti sat vremena pješačili kad smo ugledali zadivljujući prizor ispred nas. Vidjeli smo Aliena i Predatora kako se bore.
“Gle, bore se,”rekao je Batman.
“Baš mi ne izgledaju kao da se muče”rekao je Wolverine.
“Da, ne udaraju se pretjerano jako.”dodao je Chico.
“Meni više izgleda kao da vježbaju,”primjetio sam.
Tada su dva izvanzemaljca skrenula pogled na nas. Odmah su prestali s borbom.
“Zar nisu oni neprijatelji?”upitao je Chico.
“Trebali bi biti. Izgleda da su se pomirili kako bi se borili sa zajedničkim neprijateljom.”rekao sam.
“To je dirljivo,”rekao je Batman.
“Slažem se,”složio se Wolverine. “Smrtni neprijatelji se pomirili kako bi se borili za zajednički cilj. Trebali bi biti uzor svima.”
“Erm…” rekao je Chico, “a koji su to točno njihovi zajednički neprijatelji?”
“Mi”rekao sam.
“Ah, bojao sam se da ćeš to reći.”reče Chico. “Ma koliko njihovo novo prijateljstvo bilo dirljivo, morat ćemo ih ubiti. Slažete se?”
“Da,”odgovorio sam. “Samo nemam pojma kako. Batman?”
“Nikakve ideje. Wolverine?”
“Blage veze nemam. Chico?”
“Jok.”
“Da je bar Superman ovdje,” rekao sam.


“Rekoh, da je bar Superman ovdje!”


“Kvragu, Superman, dovuci svoje debelo dupe ovamo odmah!”
Za par sekundi je doletio Superman.

“Hola dečki, šta ima?”upitao je veselo.
“U smrtnoj smo opasnosti. Pa gdje si dosad?!”pitah ga
“Borio sam se s nekom ekipom…”
“Ne zanima nas!”vikne Batman “odi ih sredi!”
“Koga imate?”
“Alien i Predator, oba dvojica vanzemaljci ko ti”rekao je Chico. “Bili bismo ti zahvalni kada bi ih se riješio.
“Nemaš frke.”
Rekavši to, Superman se zaleti na Predatora, ali on je već bio spreman te ispalio hitac iz onog topa što ima na ramenu. Pogodak je Supermana odbacio par metara u nazad ali mu nije naštetio. Gotovo istodobno je Alien potrčao prema nama. Odabrao je Chica za svoju metu jer je imao najviše mesa.
Chico bi učinio isto.
Alien je skočio na bespomoćnog Chica ali Wolverine je bio spreman te svojim šiljcima proboo Aliena u zraku. Izvadio sam svoj Excalibur i prerezao mu glavu jednim udarcem.
Superman se ponovo zaletio na Predatora ali ovaj je već bio uključio uređaj za nevidljivost.
“Đe li je nestao?” upita Superman.
Na to je Batman izvadio šišmiš-radar iz remena.
“Superman, hvataj!”reče i baci mu radar.
Superman je na radaru otkrio gdje se nalazio nevidljivi Predator te ga u pravom trenutku pogodio sa zrakom iz očiju. Predator je vidljiv pao na pod.
Nije se više micao.
“Jeej! Uspjeli smo!”povikao je Chico.
“Činilo mi se malo prelako…”razmišljao je Batman naglas.
“Zar niste gledali filmove?”upitao sam ih. “Nema samo jedan Predator i jedan Alien. Ima ih tisuće. Pogledajte ih malo bolje. Ovi su klinci kao ja. Tko zna koliko ih još ima…”
“Enivej,” reče Superman, “bilo mi je lijepo s vama dečki ali moram žuriti dalje.”
Rekavši to, Superman otrči brzinom svijetlosti.
A mi nastavismo dalje.
- 00:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>