bolesni_um

ponedjeljak, 09.05.2005.

2.wicked sensetive crew

Probudio sam se rano ujutro znajući da me čeka naporan dan. Nije bilo vremena za izležavanja u krevetu. Budućnost cijelog svijeta je u pitanju i moja je dužnost da ga obranim.
Odrijemao sam još pola sata pa sam se konačno dignuo.
Naši podaci govore kako sile Pakla imaju mnoge opasne zlikovce, kao što su Hitler, Darth Vader, Hannibal Lecter, Joker, Dracula, Freddy Krueger...i još mnoge druge, a da ni ne spominjem legije demona i čudovišta.
Kako bismo se uspješno obranili od njih, morao sam skupiti opaku super-ekipu. Stoga sam odmah uskočio u SaX-mobil i unio kurs prema...Gotham City-u.
Pronašao sam Batmana kako se igra skrivača sa šišmišima u svojoj prećini. On je žmirio.
"Bok, Batman."rekao sam.
"Aha!"uzviknuo je i otrčao do zida. "Pik-pak za SaX-a!"
"Ja ne igram."
"Sad je malo kasno za to!"
"Daj, uzbilji se, imamo puno posla," rekao sam mu.
"Što se zbiva?"upitao me.
"Pakao je objavio rat. Prijeti uništenje svijeta."rekao sam.
"Hm...je li ozbiljno?"
"Da, rekao bih da je..."
"Alfred!"viknuo je.
"Da, gospodine?"odvratio je Alfred tihim glasom.
"Pripremi odijelo! I skuhaj nam čaja! Kakav ono ti voliš?"upitao me je.
"Ja ne pijem čaj."
"Ma da? Odkad?"
"Od uvijek, osim kad sam bolestan."
"Hm..to bih trebao zabilježiti u bazu podataka..."primjetio je Batman.
"Gle, nemamo vremena za čaj! Moramo skupiti ekipu!"
"Alfred! Stavi čaj u termosicu za put! I pozovi onog malog, kako se zove..."
"Robin, gospodine,"odgovorio je Alfred.
"DA, njega! Krećemo ubrzo!"
"Ti obavijesti Supermana i Spidermana,"rekao sam, "i šalji dalje! Ja idem u Darkwood..."

Došao sam u Darkwood za 20 minuta. Pronašao sam Zagora kako, kao i obično, izigrava facu
vješajući se po lijanama, a Chico je, kao i uvijek, tamanio pečenu koku.
"Zagore! Silazi dolje!" ( ne zna se zašto je autor upotrijebio riječ dolje kad se ne može sići ni u jednom drugom smjeru)
"SaX! Šta ima?"
"Pakao je objavio rat!"rekao sam
"Tisuću mu skalpova, biće da je ozbiljno!"
"Ne može biti ozbiljnije. Mnogi će izginuti..."
"Chico!"vikno je, "Žao mi je ali ovaj put nećeš moći ići samnom."
"Nema veze,"rekao je, "Ostat ću ovdje i dovršit pečenku."
"Tisuću mu darkvudskih bubnjeva, ne možeš ići samnom! Preopasno je!"
"Ma u redu je, sviđa mi se ovdje."
"Joj, kako da odem bez tebe...kad već inzistiraš, možeš poći..."
"Slušaj sad,"rekao sam mu."Skupi što više ekipe."
"Može. Da uzmem Terminatora? Živi tu iza ugla."
"Iz jedinice ili dvojke?"
"Dvojke."
"Onda može. Ja gibam dalje"

Cijeli dan sam se đirao,skupljao ekipu. Prešao sam gotovo cijeli svijet. U deset smo imali dogovor u Odinovom središtu. Kad sam stigao, Thor je nekim novajlijama držao govor:
"Slušajte sada djevojčice! Oni tamo iz Pakla su opasni! Većina vas će vjerojatno umrijeti u
teškim mukama. Ti, tamo! Ti mršavi u bijeloj majci! Ti ćeš najvjerojatnije umrijeti u prvim
danima. A ti, tamo u trećem redu! Tebe ćemo staviti u prve redove, vjerojatno umrijet ćeš u prvoj minuti. Ali neka vas to ne obeshrabruje! Zajedno ćemo pobijediti!"
U Odinovoj ratnoj sobi već su se okupili svi junaci za dogovor o posebnim jedinicama. Bili su tu Robin Hood, Luke Skywalker,Rambo, Captain Kirk, Zorro, Indiana Jones, Jasmin Stavros, Sandi Cenov i mnogi, mnogi drugi.
"Sandi i Jasmin..."rekao je Odin, "vi ćete držati veoma važan položaj topovskog mesa u prvim redovima na bojišnici."
"To!"uzviknuli su.
Upravo smo se podjelili u ekipe kad smo čuli vijest.
"Pakao je napao Čistilište!"
- 22:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>