Image Hosted by ImageShack.us



Moja "Zamišljena"

Kečo, hvala ti





AUTOPORTRET






Znam kako krhak je život,
nestaje pod prstima
razmrvljen
iako zamišljam da je beskonačan, beskrajan.

Dok misli zaražene tvojim bićem
tonu u ljepljivu krajnost
oblikujući ženu što prkosi valovima
sanjarim,
namještam kormilo i okrećem pramac
prema neznanim obalama,
pletem niti u visokom zamahu
šireći jedra.

U svili mog oka zapleteno vrijeme,
šuti.
U slutnji,
u čežnji
obrisi daljine,
nesagledivost velika kao pukotina
iako bliski smo željama.

U zrcalima vlažnih pločnika
ja nisam nestala;
putujem ka jugu.



by Dream Maker











IZ KOJEG SI TI SVIJETA


...iz kojeg si ti svijeta
iz kojeg cvijeta dolazis
zasto nisi kao i sve druge zene
koje prodju kao sjene
cija se ni imena ne pamte
ciji se dodiri usana zaborave
s prvim jutrom

iz koje si ti ljubavi
iz koje knjige
iz kojeg romana
kad mi tako bez ikakvog plana
bez namjere
srce lomis na dijelove
i noci mi pretvaras u dane

koja si ti zena
kad mi pola zivota u tebe stane
zbog koje zalim
sve ovo sto prebrzo ide
sto su jeseni blize
i sto mi se suze vide prvi puta

jedino si s neba mogla doci
jer druge putove poznam
i na njima sam s drugima bio sam

iz kojeg si svijeta
iz kojeg cvijeta nosis taj miris
da te volim
i nikad ne prebolim...

Ž.Krznarić



*** *** ***


NIKADA VIŠE


nikada vise ne otvaraj vrata
u predvecerja ranih ljubavi
kad nas odjednom prevare sve rijeci
i svi nas pogledi dotaknu
da se vise ne vrate

nikada vise svoje srce ne iznosi na dlanu
tek udji u neke tople sobe
gdje je vrijeme mladosti pogodno
gdje bi se mogli na tren pronaci
u zaboravljenom refrenu pjesme
gdje bi mogli pricati satima
i ne znati da li su nam godine prosle

nemoj vise ljubavi otvarati oci
u predzorje kad utihnu posljednji glasovi
kad se od osame naslonis uspomenom
na prozore pod kisom koja zna i hoce
a mi tek ljubavni i dobro raspolozeni
nismo ni znali da nam je srce u oku raslo
i preraslo sve okvire

ne izgovaraj vise rijeci
koje si u sumraku sobe ucila na pamet
da ih dugo nosis nanizane oko vrata
ne otvaraj vise vrata u rana predvecerja ljubavi

podivljat ce rijeke
zbog usana neljubljenih
necemo se snaci sto nam je bilo davno
jedno vrijeme
necemo vise znati
ni ljubiti kako smo znali
nece vise biti ni takvih poraza
ni takvih pjesama
pa cak ni smrti
ako otvoris vrata istom kretnjom
nekome tko ce doci


Ž.Krznarić


*** *** ***



Ti živiš
gdje zvijezde tkaju put
od srebra.
Nevinošću sja tvoje lice,
dok nedostižan kao sjena
nastavljaš svoj let.
Negdje sakriven tvoj je svijet.

Vječnom ljubavlju dodirni me
i ostani uz mene.

Još neznam dal' si zvijezda ili žena
al samo jedan tren da postojiš
ko' ružičasta morska pjena
na žalu stojim sam.
Galebov glas stope briše val.

Vječnom ljubavlju dodirni me
i ostani uz mene.

Ti si princeza
nekog drugog svijeta
tvoja riječ stvara čuda
budi iskrena uputi mi osmijeh
tek da znam
postojiš nisam sam
negdje izvan planeta.




D.Topić






ljubav pisana srcem

27.02.2007., utorak

KULA OD SVJETLOSTI

Image Hosted by ImageShack.us


Ja ne utapam Tvoj svijet
u moru mirisnih laži,
ne tražim da budeš ono
što ne možeš biti.
Otvaram vrata svoga srca
ulazeći u odaje Tvojih misli;
u vrtlozima tišine noći
na umornim rukama
donosim Ti nježnost na dar.
Miljama dug korak do sreće
prelazim ne osjećajući bol.
Na obzoru između sna i jave
kula je od snova,
utvrda svjetlosti
ka kojoj Ti si put.
Možeš li vjerovati u ono
što vrijeme Ti oduzima
iako nazivaš ga svojim?
U čudnom svijetu onih
za koje ljubav nije ništa
moje riječi su nečujne.





- 07:09 - whisper of your soul (14) - Isprintaj - #

25.02.2007., nedjelja

Ništa nije zauvijek



Ništa nije zauvijek,
i zauvijek je sve.
Zemljani tonovi namrštenog jesenskog dana;
prozračno i tiho jutro u magli zaborava;
požutjele stranice nepročitane knjige;
gardenije mirisne u majčinom vrtu;
ornamenti urezani na srcu bezbolinim rezom;
bordure oslikane vatrom tvojih usana;
zlatna vrata na ulazu u svijet snova;
boje zvuka koji ispunjava nevidljivu tišinu;
mrlja na haljini nastala u žurbi;
trag vlažnih dlanova na mome tijelu;
ništa nije zauvijek.
I zauvijek je sve.





- 07:07 - whisper of your soul (8) - Isprintaj - #

24.02.2007., subota

Isprepletene riječi





Rekao si,
ponekad sam mislio da ti nikada nisam onakav kakvog želiš.
Pričao sam o svojoj želji, no nisam vjerovao, nisam znao, možeš li željeti moju strast?
Kroz nekoliko riječi nespretno izgovorena, može li biti u svakoj tvojoj misli?
Tako dalek je odjek ovih pitanja.
Shvatio sam da te imam.


Odgovorih ti,
naučila sam prepoznati sreću.
Budi me u jutarnje sate zvukom Tvoga glasa.
Misleći na tebe grlim te nježno i udišem miris tvoje kose.
Nedostaješ mi.
Samo u tvom zagrljaju slobodna sam i svoja.
Probudi me strašću koju smo slučajno sreli, koja je pronašla nas.


- 07:14 - whisper of your soul (9) - Isprintaj - #

23.02.2007., petak

Dođi

Image Hosted by ImageShack.us


Dođi,
u paviljonu mirisnih sjećanja te čekam.
Nestrpljiva kao želja,
kao krv uzavrelih misli.
Dođi,
u mrvi vremena opet
Tvojom želim biti.
Dođi,
da ruke se strašću
ponovno upletu.

Dođi,
u predvorju usnulog života te čekam.
Strpljiva kao ljubav,
kao svjetlost postojana.
Dođi,
usnama dotaknut ću
umorne Ti oči.
Dođi,
čuti još želim nježnost
dok svojom me zoveš.






- 07:10 - whisper of your soul (9) - Isprintaj - #

22.02.2007., četvrtak

Priče

Image Hosted by ImageShack.us


O dalekim svjetovima i vremenu u kojemu nismo
postojali;
O rumenim zalascima Sunca i rascvjetalim jutrima
divljine;
O ritmu na koji plešu leptiri s krilima u tisuću
boja;
O mirisima beskrajnih dubina u kojima valovi
snivaju;
pričale su mi onu noć pred san tvoje oči.
Svaka iskrica kojom si me pogledao, jedna je priča.
Ja tonem u san uz tebe sigurna, uz tebe sretna.
I ne zaboravljam priče koje su mi ispričale tvoje oči.
Ne zaboravljam niti jednu riječ.




- 07:03 - whisper of your soul (13) - Isprintaj - #

21.02.2007., srijeda

Između nas





Na ovome svijetu nitko neće znati
da bila si moja robinja samoće,
niti će znati postoji li put
koji te vodi u svijet
Tvojih želja.

*** *** ***

Mislila sam da je svjetlost
daleko od tvoje tame,
pokriven crnim sjajem
čekajući tebe moj život kasni.
Koraci mi lutaju ka tebi.
Da li sam te našla?
Agonija i strast,
vizija i dodir.
Odjurile su moje misli
iz tame u svjetlost,
stvorile
su Tebe.



- 07:09 - whisper of your soul (7) - Isprintaj - #

20.02.2007., utorak

Znakovi




Što ti znaš o samoći,
ti koji si cijeli život sam?
Kako ti znati možeš
koliko mi nedostaje.
Što ti znaš o čežnji,
ti koji vapiš za nježnošću?
Kako ti razumjeti možeš
da ruke njegove sanjam.
Što ti o ljubavi znaš,
ti koji ljubiš cijeli vijek?
Kako ti vidjeti možeš
znakove urezane u mome srcu.






- 07:08 - whisper of your soul (18) - Isprintaj - #

19.02.2007., ponedjeljak

Štafete, palice; palice, štafete

Uh, Judith, grrrrr
Kad bi samo znala koliko ovo ne volim, ali ti si moja miljenica, prihvatila sam te kao malu sestricu i šta mi preostaje nego da ti udovoljim.


Otkuda moj nadimak?

Hm, lako.
Kada sam došla na blog imala sam drugačiji nadimak, sasvim običan, neki ga se i sjećaju: Roberta.
No ja sam sanjar.
Nepopravljivi.
Kako me je tada mnogo toga boljelo, ranjavalo ja sam odlučila živjeti u snovima.Tamo je sve bilo baš onako kako sam ja željela da bude.
Pišući pjesme sve više sam u njima crtala snove, oslikavala svoju ljubav čarobnim, nestvarnim kistom snova, tako da je Dream maker bio sasvim logičan odabir.
Činilo mi se da mi najbolje pristaje, da sam to ja.
I tako postadoh slikarica snova.

Image Hosted by ImageShack.us

Naziv bloga?

Jedno prekrasno ljeto pretvorilo se u jesen.Neprimjetno, da to nisam niti osjetila, vrijeme je teklo.Gdje god bih se osvrnula ispod nogu mi je šaputalo liće obojano u boje jeseni.
Činilo mi se da sve polako nestaje, i da je ta tuga koju sam vidjela prirodan slijed.
Jedan trenutak nespokoja, želja da s nekim podijelim svoje misli, jedan trenutak samoće doveo me je na blog.
Ljubav, velika i nesebična ispisivala je riječi koje su se rađale u mom srcu.
Ljubav pisana srcem.
Da, to je to, pomislila sam.
Boja jeseni i ljubav pisana srcem.


Eto, Judith, nadam se da si zadovoljna.
I ne želim nikome nametnuti obvezu da mora odraditi štafetu – palicu, ili me pak uljudno odbiti ;))) no evo, ako imate volje, dragi moji, neka preuzme tko želi.

R.




- 23:53 - whisper of your soul (2) - Isprintaj - #

The end




I govorih:
„Nitko mi otet
ne može tebe.“
I evo vučem se,
pa makar i odreda
prodali duše.
Pobjegoše svi,
i živi i mrtvi,
možda k vragu.
I bolje.
Ne želim vjerovati da to nije san.
Otvorim oči i želim da me nema.
Putevi ispunjeni ljudima.
Hodaju nasumice,
bez kolona.
Izmaglica je,
u kućici za ptice ponor.



Pokraj života obilježen je put koji pratim, jedna staza koja me vodi.
Razvijajući mostove vraća se natrag ne dotičući snove.
Poput kruga koji se kreće u nepoznatom smjeru.
Razdire moje sjećanje unatrag.
Zatvoren i smeten pogled očiju.
Govorom pokušavam sakriti, punim glasom zauzdavam neponovljiv krug što izmiče kontroli.
A lavovi tumaraju mojim srcem, bez imalo stida.
Krug je zatvoren.
The end!





- 07:05 - whisper of your soul (15) - Isprintaj - #

18.02.2007., nedjelja

Riječi




Ne uzimaj moje riječi tako olako,
ne slaži ih na gomilu bezvrijednih
kojoj ne znaš niti podrijetlo.
O da,
Tvoje su, znaš,
no ne susretnu li misao
puneći tvoje izvore
blijede i nestaju,
obične nalik drugima;
zaboraviš li, makar na tren,
sa koliko ljubavi ti ih darujem
izgubiti ćeš ih na stratištu
sitnih misli.



Vrijeme je karnevala, šarenih krinki na licu.
Prihvatila sam igru.
Slikarica Snova postala je Pjesnikinja Stvarnosti.
Danas sam, samo za vas, maskirala svoje snove u stvarnost.


- 07:22 - whisper of your soul (11) - Isprintaj - #

16.02.2007., petak

Tako obična



U Tebi su skriveni moji damari,
Svaki kucaj srca,
Svaki dah života.
Slušam Te kako govoriš o svemu,
Što slutiš, što želiš, što jesi.
Nepokolebljivo ustrajem dajući Ti
Ljubav.
Vjerovati želim da ljubav je dovoljna
Za sreću na Tvom licu.
Moja ljubav.
U Tebi su skrivene moje misli,
Svaki titraj duše,
Svaka slutnja bića.
Dotičem nježno poput sna Tvoje tijelo
Tišinom, željom, daljinom.
Živim darujući Ti svakim danom
Sebe.
Vjerovati želim da ja sam dovoljna
Za spokoj Tvome srcu.
Ja,
Tako obična.



- 07:37 - whisper of your soul (11) - Isprintaj - #

15.02.2007., četvrtak

Ne mjereći vrijeme




Nježnošću me pomilovalo jutro,
probudilo me Tvojim glasom.
Pomislih:
Gle,
kako dani ostaju iza nas,
odlaze noći nacrtanih snova,
a mi trajemo, ne mjereći vrijeme.
I ništa, baš ništa iščeznulo nije
od ljubavi
kojom poljubih te prvi put.

Oduvijek si znao tko sam Ja,
oduvijek sam znala tko si Ti.

Šapućem Ti tajnu:
ja živim dan za danom
grleći Te mislima;
ljubavlju brišem daljinu
čekajući strpljivo
mirisnim dahom okupano jutro
u Tvojim rukama.



- 10:18 - whisper of your soul (12) - Isprintaj - #

14.02.2007., srijeda

Dopuštam Ti



Igraš se kao razigrani dječak,
Mojim srcem.
Ljubiš me mislima
Koje želim otrgnuti mašti
I darovati sebi
Kao spokoj i nadu.
Miluješ me riječima
Koje su potpora stvarnosti.
Dotičeš me dodirima
Koji zatočeni u vremenu razdvojenosti
Pronalaze dokaze u istini.
Dopuštam Ti neiskazanu misao,
Jednostavno je znam.
Toliko puta prošla sam
Tajne odaje Tvoga uma
Brišući nepoznanice,
Pretvarajući ih u
Lako razumljive isječke Tebe.
Dopuštam Ti neizrečene riječi,
Uvijek sam ih čula,
I kada si šutio.
(Tako lako ih je čuti srcem.)
Dopuštam ti dodire bestjelesnoga,
Osjećam Te i kada nisi tu.
Toliko puta sam u snove otplovila
Sigurna u Tvojim rukama,
Ljubeći Tvoje oči
Daljinom pripadanja.


- 11:30 - whisper of your soul (9) - Isprintaj - #

13.02.2007., utorak

Nespokoji srca



Koliko puta govorila sam ljubav,
Jesam li ikada drugu riječ
Imala za Tebe osim ljubavi?
Koliko puta bio si svjetlo,
Jesam li Te ikada drugačije
Nazvala osim svjetlošću?
Koliko puta bio si mi snaga,
Zar sam ikada za Tebe rekla
Da drugo si osim moje snage?
Koliko puta bio si mi misao,
Jedino vjerovanje da znam
Sve pute do Tvoga srca?
Koliko puta sam ostajala tiha
Pokazujući Ti tišinom koliko Te trebam,
Da bez Tebe ne postojim?
Jesam li dala dovoljno
Dajući Ti cijelu sebe,
Jesam li mogla i više Ti dati,
Ne trudeći se razumjeti,
Neshvaćajući da ja nisam dovoljna?

***

Jutro me miluje kapljicama kiše koje tuku u okna mog prozora.
Osjetim ih.
Kap po kap slijevaju se niz moje lice, milujući ga.
Dotiče me svjetlucavi, prozirni zrak, spušta se na moju misao, oduzima mi je.
Hvatam djeliće Sunca koji stidljivo proviruju iza sivih oblaka.
Želim ih zaustaviti, zadržati, obojati njima pogled, učvrstiti korak kojim ću uhvatiti ritam Tvoga srca.
Svatko od nas ponekad probudi se sam.
Sam sa svojim slutnjama, sam sa sobom.
Koračajući kroz ničim izazvane nemire.

- 08:27 - whisper of your soul (9) - Isprintaj - #

12.02.2007., ponedjeljak

Sve ono što jesam



U mjericu vremena
Slažem svoje misli,
Sve ono što ikada dotakla sam sobom.
Jesam li mogla, jesam li znala
Biti drugačija?
Srcem naslikane snove
Potpisujem svojim imenom,
Ne skrivajući lice iza maske ravnodušnosti.
Jesam li trebala, jesam li željela
Biti manje svoja?
Mirna koračam kroz jesen,
Prosipam riječi kao latice po putu,
Zahvalna za darove Tvoga prisustva.
Jesam li vjerovala, jesam li slutila
Da ćeš me pronaći



- 07:03 - whisper of your soul (7) - Isprintaj - #

11.02.2007., nedjelja

Skrivena u Tvojim mislima



Kao tihi šapat vječnosti
Čini mi se vrijeme koje
Crtam snovima.
Umirujem ustreptalo srce
Nasmiješenim licem
Pronađene sreće.
Skrivena u Tvojim mislima
Dišem dahom ljubavi,
Riječima Te milujem
Koračajući kroz tamu.
.

- 08:48 - whisper of your soul (4) - Isprintaj - #

10.02.2007., subota

Trenutak daljine



Znam da tu si, uz mene.
I da trudiš se da osjetim Te, znam.
Znam da moje mjesto je uz Tebe,
Da teška i suvišna pitanja
Postavljam Ti.
Znam, mili moj,
Sve.
Ponekad samo osjetim se sama,
Tako daleka i tako svoja.
Napuštena u svijetu gdje boli,
Prepuštena postojanju gdje
Tišina i tuga caruju.
Časak nespokoja,
Trenutak daljine?
Trebam Te,
Više od zraka koji dišem.
U čudne, nepoznate mreže
Zaplela se moja misao.
Ono što slutila sam tek
Da postoji.
Dotaknula me Ljubav,
Pa čeznem za onim
Što u Tebi imam,
Sanjam o onome što
Uz Tebe jesam.
Časak nespokoja,
Trenutak daljine?
Svejedno je,
Trebam Te.

- 01:40 - whisper of your soul (12) - Isprintaj - #

09.02.2007., petak

Jedino svjetlo



Ponekad u osmijeh umotam sjetu.
Skrijem je želeći zaboraviti
Duge, prazne noći,
Preduge, neispunjene dane
U kojima sam sama.
Ponekad u zvonki smijeh utopim suzu,
Skrijem je ne htijući misliti
O bestjelesnosti moga prisustva,
Satima slabosti
U kojima Te trebam.
Da,rekla sam Ti istinu.
Cijeli svijet bih dala
Za samo jedan Tvoj zagrljaj,
Za samo jedan, nježan
Dodir Tvojih dlanova.
Misliš li da mi je važno
Što tada bismo lebdjeli negdje u Svemiru,
Daleko od ljudi,
Daleko od bola brodili kroz snove,
Tiho šapućući
Pričali sa Zvijezdama,
Sami Ti i ja?

Jesam li ti ikada rekla da Ti si
Jedino svjetlo kroz moju tamu?

- 00:04 - whisper of your soul (12) - Isprintaj - #

08.02.2007., četvrtak

Na raskrižju nespokoja



Moje srce se lomi,
Korak tvoj pratim
Misao ti dodirujem,
Sada, dok pokušavaš
Napisati pjesmu za mene.

Moje srce se lomi,
Dok molim zemlju
U kojoj sutra nema,
I trgujem s anđelom ili vragom
Na raskrižju zaustavljena.

Moje srce se lomi,
Nemoćno puca,
Ćuteći tvoje nemire,
Zaplićući se o moje strahove
U ovoj noći nespokoja.

- 12:19 - whisper of your soul (4) - Isprintaj - #

05.02.2007., ponedjeljak

Želim živjeti ljubav



Širom otvorenih očiju
Želim udisati život.
Ne dopustiti više niti jednoj
Sitnoj,
Naoko nevažnoj riječi
Da mi promakne,
Da zaboravim.

Sigurna da to zaslužujem
Želim biti svoja.
Ne ostaviti niti jednu
Slabašnu,
Naoko nevažnu misao
Neizrečenu,
Nedovršenu.

Bez straha da izgubiti ću srce
Želim živjeti ljubav.
Jer što će mi vrijediti
Postojanje,
Ako ga ne ispunim
Saznanjem
Da nekome pripadam

Koliko još vremena imam ispred sebe,
Tko to zna.

Ne želim na kraju puta
Stajati sama
Žaleći za onim što
Nisam uzela
A bilo je u mojim rukama.


- 08:11 - whisper of your soul (7) - Isprintaj - #

04.02.2007., nedjelja

Drugačija



Jednoga jutra probudih se
Drugačija.

Modrina kroz koju
Sam doticala te mišlju
Urezala je znak.
Dodirima tišine govorih ti
Da te trebam,
Kao nikada prije,
Kao nikada više
Osim tebe nikoga.
Nježan poljubac pred san,
Usne zabridjele
Neizrečenom ljubavlju.
Tvoje je srce počivalo na
Mojim snovima
Brodeći kroz noć.
Dodirnuh te zrakom mjesečine,
Ljubavlju je upletoh u
Tvoju kosu,
Da te miluje
I čuva ti misao spokojnu
Do svitanja.

Nakon noći u tvojim rukama
Probudih se
Drugačija.


- 10:00 - whisper of your soul (10) - Isprintaj - #

03.02.2007., subota

Nevidljiva kao misao

Image Hosted by ImageShack.us

Odijevam se u svilu boje tvojih usana,
Ponavljajući riječi
Koje mi govoriš.
Pamtim ih
Znajući da su jedinstvene,
Da jedino ti me poznaješ.
Korak po korak
Prolazim hodnicima prošlosti.
Gdje sam ostavila
Začuđeni pogled djevojčice,
Na kojem dijelu trnovite staze
Ostala je misao
Da vrijedi truda
Prepoznati ono što jesam?
Nedodirljiva kao sjena
Krećem se po prostorima
Svakodnevnoga.
Nevidljiva kao misao
Dopuštam da mimoiđu me
Slučajni prolaznici,
Ljudi koji me žele nazvati svojom
Ne znajući da jedino tebi pripadam.


- 11:02 - whisper of your soul (8) - Isprintaj - #

02.02.2007., petak

Crvena boja sutona

Image Hosted by ImageShack.us


Kada noć padne preko tebe,
I na paleti ostavljenoj
Kraj moga uzglavlja
Pomiješaju se
Crvena boja sutona i
Purpurni dodir tame,
Kada zamirišu mirisima
Sačuvanim u vječnosti
More i pješčani sprud,
Korakom lakim
Kao tisuće pahulja
Ušetaš u moje snove.
Ruka ti nježno klizne
Niz moja leđa,
Prstima mjeriš duljinu
Moje želje za tvojim dodirom.
Usnama punim i mekim
Prisvajaš moje tijelo,
Poljupcem ispituješ nemjerljivost
Moje čežnje za tvojom blizinom.
Jednostavnošću pripadanja
Uranjaš u moj um.
Mislima
Tražiš odgovor,
Prepoznaješ ga u istini
Koju davno sam ti dala
Utkanu u zeleni pogled
Kojim te milujem
Putujući kroz snove.



- 00:11 - whisper of your soul (14) - Isprintaj - #

01.02.2007., četvrtak

Reci mi

Image Hosted by ImageShack.us

Noćas su moje oči tuga,
Noćas moje srce nije snaga.
Neobjašnjivo riječima
Zastale su moje misli
Na granici naših svjetova.
Moja je snaga u tebi
Kojeg volim.
Moja je tuga istina srca.
Moje su suze riječi
Koje prešućujem
Da te ne povrijedim
Nesmotreno i bespotrebno.
Sklapam oči i putujem.
Opet ti dolazim
Tiha i sama,
Nenajavljena,
Poput nenadanog gosta.
Zatvorenih očiju
Pronalazim tvoj um.
Zavlačim se spretnošću
Onog koji poznaje put,
Tražim mir u tvojim mislima.
Hoćeš li mi ljubavlju
Suze pretvoriti u bisere?
Hoćeš li me uz sebe
Privinuti
Kako ono što u srcu
Svojim zoveš grliš?
Hoćeš li noćas kada te trebam
Biti moja snaga?
Hoćeš li noćas u snove
Utonuti
Držeći moju ruku?

- 00:02 - whisper of your soul (9) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2014 (1)
Studeni 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (16)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (21)
Prosinac 2006 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





dream_maker@net.hr


H.I.S.C. Team



Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Copyright © 2006-2009
Edit by Dream Maker.
All rights reserved.





free hit counter





online