< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (23)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kad putujes mrakom
kroz nepoznate ulice
s ciljem bez kraja
zeljom bez vrha

znaj da uvijek
postoji netko
za tebe
tek u tvojoj masti nastaje
polako
ali kad te mrak
cvrsto drzi u svojim
nesigurnim krakovima
imaj nade
da postoji svijetlo.

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

eddie-posebna priča...
jim-emo puckica....crazy!
mračno mjesto
mjesto prekrasnih pjesama
moja najbolja vještica
dobra stara mony
daria s j ili bez njega

something about me!


dijete izgubljeno u ovom svijetu bez ikakvih putokaza....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Teddy Picker Lyrics


Tko ne zna ,a ne zna da ne zna ,opasan je! IZBJEGAVAJTE GA! Tko ne zna,a zna da ne zna , dijete je ! NAUCITE GA! Tko zna,a ne zna da zna ,spava! PROBUDITE GA!
Tko zna,a zna da zna ,mudar je! SLIJEDITE GA!

music is me

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


the verve-the drugs don't work

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again

I'm never going down, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
I'm never coming down, I'm never going down
No more, no more, no more, no more, no more

Image Hosted by ImageShack.us


KKeen
AAppealing
JJuicy
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



4. The Rover / Achilles Last Stand / The Song Remains The Same

[Originally recorded by Led Zeppelin]

It was an April morning
When they told us we should go
And as I turn to you you smiled at me
How could we say no?
With all the fun to have
To live the dreams we always had
Woah the songs to sing
When we at last return again yeah
Oh
Oh

Sending off a glancing kiss
To those who claim they know
To know the streets the seaman hears
The devil in his hole
Oh to sail away
To sandy lands and other days
Oh to touch the dream
Hides inside and never seen, yeah
Oh
Ooh

Into the sun the south the north
Lies the first of hope
Shackles of commitment fell
In pieces on the ground
Oh to ride the wind
To tread the air above the din
Oh to laugh aloud
Dancing as we fought the crowd yeah
Oh oooh

To seek the man whose pointing hand
The giant step unfolds
With guidance from the curving path
That churns up into stone
If one bell should ring
In celebration for a king
So fast the heart should beat
As proud the head with heavy feet, yeah
Ooooh

Oh

[III. The Song Remains The Same]

[Written by Jimmy Page/Robert Plant]
[From the album "Houses Of The Holy" - 1973]

Oh, yeah

Oh, yeah
Here we go
Wanted to know, oh oh
Sing out Hare, Hare, oh
Dance the Hoochie Koo
The city lights
Oh so bright
As we go sliding
Sliding, sliding, sliding
Through
Oooh
All right


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 27.01.2008.

efo ljudi, počela ja malo bolje slušati doorse i tak napokon izbila iz mene neka pozitivna energija i dobro raspoloženje.....i zato je nastala i moja prva happy pjesmica...evo vam ju sad, pročitajte ju i skomentirajte...ak očete...

I went with my brother
in the land with no name
I have written to my Bre
even I hate writting latters

My memories came over
and they screemd:

I've been able to cry
I've been able to die
but she didn't ask me....
tell me why?!

I took my flask
when I saw your tuft of hair
right now I was standing there
I'm given you a part of me
I though that you lied

he continued talking
altough nobody listened to him
It's no use crying
I couldn't help smiling
It is worth trying
after all....


ok, nejte sad gledat dal j esve gramatički točno...mislim, stvar je u smislu pjesmice....

- 19:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.01.2008.

evo vam sad...

nadam se da tu pjesmu nisam jos objavila...

pokušavajući prodrijeti u moje stihove
zalutao je u labirintu želja
snova, potreba za svijetom
ne znajući kao da se izvuče van
olagano je kidao pupoljke sreće
uvukao se poput tračka sunce
u svaku pukotinu mojih snova
ostavljajući za sobom zrnca sreće.
kako da osjećam sreću
ao na njoj stojiš
poput ovca na radosti
napeto osluškujući
upirući istinom u moj um
shvaćam da neću uspjeti...

opet neka glupa emo pjesma....ne znam kaj mi je...al popravljam se. imam već par stihova za neku happy song...nadajte se da ju budete uskoro čitali...ak opće čitate...idem...pozzz

- 21:15 - Komentari (24) - Isprintaj - #


subota, 19.01.2008.

Evo mene s normalnim postom...mislim normalno, proza ne poezija...danas sam se nakon dugo vremenavidla s darijom...bile smo u setnji negde od 5 pa do 9....hehe...to su vam naše pznate šetnje koje doslovno znaju trajati satima....naše slavno sastajalište je „raskrižje“....to zapravo ni nije raskrižje ali svejedno ga tak zovemo....e, a luda je ženska...naravno, u pozitivnom smislu.... i ja sam, al uz nju postanem još gora...a to mi je tak super! Baš mi je drago kaj smo se nakon duuugo vremena vidle....dok sam ju išla otpratiti doma, stajale smo na križanju (to je kao neka sredina od puteva moje zgrade i njezine kuće) i zmišljavale opet one neke bolesne poruke, koje na prvi pogled nemaju veze s vezom, al mi znamo zake ih pišemo... sad bum napisala stare poruke koje smo zmislile prije godinu dana...za 4 prijatelja...objašnjenja nem pisala jer bi bila uzalud...hehe

Ovo je za nšeg prijatelja sebastijana:

Ej, kak baba? Valjda hrani kokoši. Papci su ti lijepi, ali ne funkcioniraju dobro. Sve je to stvar depilacije...neću te zamarati ali podhitno oboji dlake! Moraš biti lijepi jako, da kljuka bude zadovoljna...ali ne zaboravi očistiti uši pa budeš dobro čul. Di si uzel tijelo? Budi zlato!

Ovo za igora:

Ne! Neću te dirati! Prevelika ti je vrijednost. Obrij si te male brčiće što ti okružuju lice...pokaži svoj ponos. Nikom ne smetaš...vire ti dlake iz nosa, ošišaj ih... pogledaj iza sebe! Magda je već tu! Nemoj se bojati. Zjenica ti je ok, ali treperi!

Ovo je za nikolu:

Šuplja pluća i crne kosti....bijela tvar popunjuje planine....slabe krhotine vise ti ko sige...pozz buraza...nadam se da se mala nije previše ljutila....skloni kvržice...sve je to u izboru...možeš na crno, čisto ili svijetlo...svejedno...brašno je koka...al drva se neće sama pospremiti...živio humus!

I na kraju za branka:

Ej, kak jim...čujem da je umro...sućut...al nemoj se uzbuđivati....bradavice su ti nabrekle...pločice se ne vide...reci mami da joj bob šalje pusu...dlakice ti strše iznutra...korijen ti propada...plavuša je zamamna...žućo još uvijek stoji...krakovi su ti šuplji al nema veze...Edgar te puno voli...

Hehe, eto...to bi bilo to...nadam se da ste uživali čitajući ove stvari....hehe....sick...a kaj buš....pozdravljam sve koji su mi ostavili komentare, i nadam se da budu nastavili...

- 22:24 - Komentari (41) - Isprintaj - #


petak, 18.01.2008.

Pokreni se
Zovem te
Zar ne čuješ njenu viku
Kroz trnovito srce
Prolazi u obliku patnje
Osjeća me
A ja izgubljena u njenoj ljepoti
Gubim se u bolesnoj ljubomori.
Želim da primjetiš
Da me nema u blizini
Svaki put kad te se sjetim
Sunce mi zasja
Al onda dođu oblaci s munjama.
I pitam se
Kako dugo možeš izdržati bez osmjeha
A da tvoje oči sjaju
Kao najsjajniji biseri...
Moje djetinjstvo
Naše djetinjstvo
Ta riznica uspomena
Polako se zatvara
I svatko od nas
Nesvjesno dodaje
Još jedan lokot bez ključeva.
I svi trebamo mjesto za početak
Osjećamo se kao razbijene čaše
Kad trebamo dati dio sebe
I nakratko ostati sami
Ali riječi koje nas prate
Nitko ne pjeva bolje od tebe...

evo vam sad malo emo slikica...nisam emač ni ništ takvoga, al su mi ove slike jednostavno predobre da bi ih izostavila....uživajte i pozzzdrav mom emaču martini i neemaču tamari! kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 14:49 - Komentari (32) - Isprintaj - #


utorak, 15.01.2008.

look at this pictures!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hehhee....to moja jednoipolgodisnja sestricna jede sladoled po prvi put sama...trebali ste ju videti kak je zgledala poslje....hahahahaha nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sandro....frend s kosarke...jedan od najboljih....babyface....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje i sasino oko....zakon zenska...obozavam ju!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet sasa i ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet sandro...to on u nekoj svojoj pozi...zakon tipac!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj mali slatki bubi...tek sam nedavno saznala da je zenka, al mu svejedno govorim miskec!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sisterica i cute bratic tin! zakon su...

- 20:37 - Komentari (26) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 14.01.2008.

prvo da počnem....NISAM EMO!....nemam stvarno ništ protiv tih ljudi ali ja nisam emo! molim ljepo.....sve je to ok....al pravim emačima bi to bila uvreda....mislim, da sad ja počnem propovjedati o tome kak sam ja emač, onak iznenada, iz vedra neba, a do sad praktički kao nisam ni znala ko su emači....glupo bi mi bilo da meni sad neko dojde, i počne govorit kak je on rocker a nema pojma o nijednom rock bendu ili nekaj slično....ja znam dost emo bendova, dapače....al ne radi se tu o tome...emo ili jesi ili nisi! to nemreš postati...onak, prek noći....ti sad odlučiš: "ja sam odsad emo"....to tak nejde....to mi je baš bezveze...puno ljudi je jako osjećajno, i među njima sam i ja (valjda), na neki način, al to ne mora značiti da si odmah emo....to je totalna kriva vizija, koju ljudi najčešće prihvaćaju kao najtočniju....a nije istina...emo ljudi su emo ljudi...takvi su od kad znaju za sebe i tu nema druge....oni koji to kao naknadno poslje postaju su lažni....(ispričavam se svima na svome mišljenju, ali eto...) mislite da je to fora, pa kao idem probati...neke to jako povrijedi...mislim emače....to ko da z njih radite budale....baš mi je to bezveze... ah, nije vrijedno opće raspravljati o tome....ugl, ja nisam emo i točka....pozdraf

- 15:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #


subota, 12.01.2008.

PROLAZEĆI KROZ GODINE
DAVNO PROŽIVLJENJE
PRISJEĆAM SE LJETA
KAD BILE SMO SAME
TI I JA,
DALEKO OD SVIH
UMOM I DUHOM
NAPUŠTENE OD SVIJETA
ZADOVOLJNE
U SVOJOJ LJEPOTI
NE MAREĆI ZA DRUGE
ŠTO PROLAZE POKRAJ NAS
UPIRUĆI POGLEDOM
U NAŠ SVIJET
NEUSPJEŠNO
ZADIRUĆI U NAŠE SNOVE
POEZIJU ŠTO SVIRA
SUNCE RADOSTI
ODJEDNOM SE SKRILO
ZA VELIKE OBLAKE TUGE
ŠTO SE VIŠE NE PREPOZNAJE
A NA SVOM TIJELU
OSJEĆAM POGLED TVOJ
ŠTO KRIOMICE POKUŠAVA
RAZBITI MOJU DEPRESIJU
U RITMU SA SREĆOM
ŽIVOTNA NIT NAS RAZDVAJA
NESVJESNO I POLAGANO
NE TRUDEĆI SE RAZAPETI
NAŠE KRIKOVE
ŠTO SE OTKIDAJU
OD MREŽE PRIJATELJSTVA.

- 17:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #


četvrtak, 10.01.2008.

Moje pjesme su baš emo. Sad dok ih pročitam, onak dođem do zaključka da su sve nekak glupo depresivne. A takva nisam ja. Bar ne uvijek. A nemam nijednu veselu pjesmu. I osjećam se ko prevarant. U društvu sam uvijek tak vesela i stvarno ne znam otkud takve pjesme.

Sad se baš neobično osjećam. Taj osjećaj se ne da definirati. Gledala sam Mi djeca s kolodvora zoo. Film je, ne znam, ono nekaj. Točno tak kak i moj osjećaj koji sad osjećam nakon kaj sam ga odgledala. Znaš, Murffie, za moju neobičnu opsesiju s tim svijetom narkomana. Al nebi se to baš moglo nazvati opsesijom.i ne da mi je privlačan, al osjećam nekakvu čudnu bliskost i povezanost s tim svijetom. I potrebu da budem što više informirana o njima....narkomanima...
I to sve u vezi njih mi je jako zanimljivo. Nekima se npr. To sve gadi. Meni ne. Ja bi ih danima mogla gledati. To mi je na neki čudan način fascinantno. Evo, jednostavno ne znam to objasniti. Pitam se zakaj uopće pokušavam...al znaš kaj? Ja bi se na neki način htjela naći u njihovoj situaciji. A sdruge strane, nebi niti htjela pomirisati drogu. Heh... koja slučajnost...da ju pomirišim, znači da bi ju snifala...hehe...sick.
U svakom slučaju, zanima me kroz kaj oni prolaze...o čemu razmišljaju....koji su im ciljevi....
Sa sigurnošću se može reći da svaki od tih narkomana razmišlja o tome kak pe na lječenje ili kak i di bu nabavil lovu za novi šut prije nego se nađe u turkeyu.
Ah....to je tak misteriozno...katastrofa...ajde...



- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #


petak, 04.01.2008.

Evo vam jedan dio kaj sam napisal u svom dnevniku 9. 12.2006. godine.

Just give me myself back! Don't stay!

Volim sebe, branka, luciju, sok od crvene naranče, šarene gaće, kurta, crtati, pisati pjesme, životinje, knjige, horore, komedije, ljubav, pravdu, osmjeh, pjesme, plavu kosu, miris kokosa, čistu vodu, disney, olovke techno 777 HB, travu, rukomet, grunge, brankovu kosu, školu, patike, krevet (svoj!), putovati, vlak, sms-poruke, duge šetnje, pjevati ko Axl Rose, zube, svjetlo, traperice, trenirke, plavu boju, crvenu boju kose, dugu kosu, Agathu Christie, labello, brankove zube, lijepiti stvari, bubnjeve, gitaru....

Ne volim ostatke hrane, piti za drugima, poriluk, dvoličnost, licemjernost, naivnost, Severinu, snijeg, Courtney, rozu boju, gristi nokte, ribe, napad, rat, vatromet, kemiju, Kneza, rukomet, plave oči (osim kurtovih), školu, cipele s visokim petama, štrampe, telefon, autobus, purana, ogovaranje, mrak, ljigave poruke u stilu volim te, šoseve, neprirodne plavuše, gel i vosak za kosu, reklame, narodnjake, plesati, pjevati pred drugima, biologiju, kolače, zagreb.

- 17:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #


četvrtak, 03.01.2008.

black flag flipper

Kurt Don Cobain
Kosa: kakva god
Oči: zatvorene
Visina: niži od Chrisa
Težina: na granici anoreksije

Bok. Ja sam ćudljiv, boemski član grupe. Plavokosi frontman. Osjećajni umjetnički tip. Volim: tjesteninu, kornjače, cure s čudnim očima, pisanje, čitanje, držanje jezika za zubima, ukrašavanje torte, jahanje, čišćenje oružja, imitacije Sally Struthers, pina colade i kad iznenada pokisnem, je...u dupe, akupunkturu, slikanje, prijatelje, mačke, koze, moher džempere, uzgajanje nakaznih detalja na licu, unakažavanje ožiljcima, sviranje s bendom, svoju ženu i obitelj i sve ljude s kojim naš bend surađuje.
Nosio bih obojanu majicu samo ako je napravljena od krvi Gerry Garcie i urina Phila Collinsa.

- 13:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.