, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Čačinački Alkosi

Čačinački Alkosi

20.04.2009., ponedjeljak

Alkosi vs veterani

U sklopu proslave Dana Općine Čačinci koji se proteklog vikenda obilježavao u našem malom mistu, i Čačinački Alkosi su dali svoj mali obol.

Otkriven je spomenik svim žrtvama rata, postavljen je kamen temeljac za novu sportsku dvoranu i Alkosi su igrali košarku protiv vetrana.

To su 3 najvažnija događaja ove proslave.

Dobro,ajd, ova naša utakmica možda i nije tako važna ali je našem srcu draga.

A i nadamo se da će radovi na dvorani krenuti što prije i da će ista što prije niknuti na nekadašnjem školskom igralištu koje je nažalost otišlo u povijest.

No, okrenimo se mi nama.

Skupili smo se u dvorani u 13 sati i počeli se zagrijavati.Još nisu svi ni stigli kada su našeg Zokija iliti ratara i bekriju zvali s posla da mora ići raditi. Prije njegovog odlaska smo se uslikali u krnjem sastavu kako bi i on imao uspomenu na ovaj velebni događaj.



Šteta. odmah smo se dali u potragu za njegovom zamjenom i pronašli je u liku Luke Jerbića (druga polovica konobara Alkosa) koji je ujedno i bio naš najbolji igrač. Mali Mile praši sve u 16.

Dok smo se mi zagrijavali,stručni stožer je obavljao isto to ali malo drugačije i kovao taktiku kako nadmudriti Maku i ekipu...



...a debeli Lujza je muku mučio sa dresom koji je na njemu izgledao kao korzet jeftine francuske kurve iz 15 stoljeća



I u 13.30 sve je bilo spremno za spektakl...



...Gaga je puštao pjesme s razglasa kako bi se što slabije čuli krici nemoći naših atleta dok su djevojke, prekrasne djevojke, profesionalno obavljale dužnost za zapisničkim stolom.



Utakmice je bila dobra, puna tempa i loših poteza,izgubljenih lopti i padanja od nemoći.Ja sam se osjećao kao da me pregazio vod narajcanih crnaca sa sajlama od minimalno 25 cm (neznam baš kakav je to osjećaj ali sudeći po onom što mi je Tuna pričao to bi trebalo biti takvo nešto)



Poraženi smo. poraženi smo jer nas je sudac pokrao i jer je naš trenerizgubio kompas. Zamislite,ima jednu takvu vedetu poput mene i koristi me svega 2 minute po četvrtini u prosjeku s time što mi peder u zadnjoj četvrtini nije dao ni minutu! Šupak. Nemešu,ja sam te postavio za trenera, ja ću te i smjeniti i uopće mi nije važno to što Zoki navodno stoji iza tebe.headbangheadbangheadbangludludlud

Ovo je sudac koji nas je pokrao...



...a ja sam optužen od strane našeg stručnog stožera da sam prodao utakmicu jer navodno nemože Anđelić toliko ukrasti koliko ja mogu prodati.

Od naših igrača izdvojio bih Malog Milu Jerbića i njegovih 28 poena, zatim malog Jambru i Lujzu koji je neočekivano uneo preokret ušavši umjesto Ileša koji se naljutio na Anđelića i demonstrativno otišao pod tuševe 8 minuta prije kraja utakmice i tako nas , pizda wink, izdao!!!

Prije podataka iz službenog zapisnika dajem ženskom dijelu da dobro napase oči pogledom na naša seksi tijelas naglaskom na seksi Tunu.



Ovo je službeni zapisnik



Veterani KK "Mladost" Čačinci - KN "Čačinački Alkosi" 86:72 (25:19 24:25 18:11 15:21)


KN "Čačinački Alkosi": Jurlina 6, Silađi 11, Erceg 6, Knežević, Ileš 7, Smokrović, Jerbić 28, Plejić 2, Jambrešić 9, Behin 1, Turklalj 2

Poslije utakmice smo se zadržali ispred dvorane i tamanili sponzorsko pivo (sponori, Bog vas blagoslovio)...




...a nakon toga navijali za košarkaše Mladosti u poljednjoj utakmici u ovom prvenstvu i zajednički proslavili još jedan naslov prvaka uz još jednu i više nego uvjerljivu pobjedu. I opet su unatoč velikoj razlici u našu korist naša domaća djeca igrala jako malo burninmad ali su odlično iskoristili ponuđene mrvice i mali Luka Jerbić i mali Jurica Erceg.

Velike čestitke košarkašima na osvojenom naslovu prvaka i nadamo se da će se obistiniti najave kako idemo u rang više i kako će dvorana biti gotova u roku godine dana.

Jedan dio ekipe nije bio s nama nego je pomagao Ilešu oko organizacije svoje momačke večeri. Sređivala se buksa i kuhao se čobanac.



A nakon košarke, bio je organiziran domjenak za sudionike revijalne utakmice alkosa i veterana i za košarkaše Mladosti prvake B1 lige Istok i njihove goste iz KK "Gradište". Janjetina je bila odlična i naravno da sam jeo kao da mi je zadnje. Svi su se već najeli ali ja se nisam predavao. I onda mi je bilo malo neugodno jer su svi gledali u mene pa sam i ja odustao.njaminjaminjami



I kao vrhunac večeri slijedila je Ilešova momačka u našoj buksi. Uz ogromne količine pijače, odličan čobanac, muziku i nezaobilznu vatricu druženje je trajalo do jutra...partypartypartyparty



...a onda je Škljoco zapalio Hajrin bicikl!


- 18:55 - Mudro mišljenje puka (42) - Štampaj i urami - #

16.04.2009., četvrtak

Proslava

Ovako stvari stoje,

Dana 18.04.2009. (subota) u 13 sati i 30 minuta u Školskoj sportskoj dvorani u Čačincima u sklopu proslave Dana Općine Čačinci snage na košarkaškom terenu će odmjeriti izabrana vrsta Kluba Navijača Mladosti "Čačinački Alkosi" i veterani KK "Mladost" Čačinci.

Utakmica je revijalnog karaktera, kao što rekoh, u sklopu proslave Dana Općine Čačinci.

Pozivamo sve da dođu u što većem broju i da uz hladni PAN bodre svoje junake i pomognu im da skinu skalp vetranima KK "Mladost" koje bi trebao predvoditi legendarni MAKA TRICA!

Ponavljam, početak utakmice je u 13 sati i 30 minuta.

A nakon naše utakmice, svi ostajemo u dvorani bodriti seniorski sastav KK "Mladost" Čačinci protiv KK "Gradište" koje nam je nanijelo 1 od 2 poraza u ovoj sezoni. To je zadnja službena utakmica (ustvari predzadnja jer imamo jednu zaostalu) i ujedno promocija prvaka B1 lige Istok. Opet!!!

Krajnje je vrijeme za prelazak u viši rang ili će se stvarno izgubiti smisao. A pošto će sutra (petak 17.04.2009.) biti postavljen kamen temeljac za novu dugo čekanu sportsku dvoranu ndamo se da će se i taj prelazak u rang više i ostvariti. A i suza će kanuti. Čekamo tu dvoranu kao ozebli sunce, kao Bosna mir, kao gladan srat.....

Za čačinačke Alkose nastupiti će:

Alan Turkalj TUNA
Josip Silađi JOŽA
Božidar Smokrović BOŽO
Siniša Ileš ILE
Matija Erceg LUJZA
Zoran Preradović RATAR I BEKRIJA
Krunoslav Jurlina KRUNO
Pavo Pleić DOCO
David Jambrešić KIMI
Juraj Behin JURA
Mario Knežević BOBiKA

Trener:Davor Ileš DADO
Pomoćni trener:Mario Jerbić CIGO
Medic:Zoran Peterfaj GOC

Još su neizvjesni nastupi nekolicine momaka pa ih neću ni spominjat.

UJEDNO APELUJEM NA SVE KOJI JOŠ UVIJEK NISU UPLATILI ČLANARINU ZA 2009 GODINU DA TO UČINE ŠTO PRIJE JER NAM TREBA PARA ZA SVE PLANOVE KOJE IMAMO VEZANO UZ ČAČINAČKI KIRVAJ A GDJE ĆE ČLANOVI IMATI NEKE POGODNOSTI.

Članarina je 50 kn za mlatimudane, za osnovnoškolce je 30 kao i za cure srednjo i osnovnoškolke.

DOĐITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 11:58 - Mudro mišljenje puka (11) - Štampaj i urami - #

08.04.2009., srijeda

Literarni radovi

Dosta je bilo zajebancije i neozbiljnosti, prvi april je odavno prošao i vrijeme je da krenemo dalje.

Ili da se možda malo vratimo u prošlost. Daleku prošlost. Recimo, u ožujak iliti mart davne nam 1990.

O čemu je riječ?

Nedavno žena pravila reda po sobi i u jednoj nikad otvaranoj ladici otkako smo se uselili u sobu kod njenih roditelja, pronađe ona zaboravljeni i prašnjavi List učenika IV-a razreda OŠ Čačinci. Vlasništvo njenog brata,mog šogora, našeg Keca.



A u njemu svašta za pročitat. Tema- ZA MAMU iliti 8.Mart.

Vjerujte mi, pišao sam od smijeha čitajući te radove mojih vršnjaka a izdvojio sam dva najzanimljivija. Nama najzanimljivija jer su to radovi našeg Keca i našeg Ileša.

Pa pročitajmo.

Siniša Ileš

8 mart je praznik svih majki. Toga dana djeca poklanjaju majkama bukete cvijeća. Tamo gdje je rat žene umjesto cvijeća dobivaju metak u grudi.Zato bih volio da nema rata i da sve žene svijeta slave praznik u miru i krugu svoje obitelji. Povodom Osmog marta zahvalit ću mami za sve što je učinila za mene i poželjeti joj puno zdravlja i sreće.


Pošto mi Siniša nije vjerovao da to postoji,evo i slike originala.



Stanko Behin

Osmi mart slave sve žene svijeta. Toga dana ću svojoj majci dati kiticu cvijeća i obećati joj da ću biti dobar. To će je najviše obadovati. Za 8. mart želim svim ženama da budu sretne. Želim da budu radosne. Žene u ratu su pomagale prtizanima, skupljale lijekove i borile se. Želim im sretan Majčin dan. Meni je moja majka najbolja i najdraža zato što mi najviše pomaže.




Imaju dečki smisla,zar ne?

uglavnom se kroz te radove proteže spominjanje rata i partizana što ću pripisati punjenju naših mladih mozgova nama nezanimljivim temama i detaljima iz junačke borbe naših naroda i narodnosti.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kad smo već kod Keca,zamoljen sam objaviti i ova 3 videa. Pijanog Tereka, Kikija u maškarama kao Ratka pripadnika teritorijalne obrane i koleđicu.

Terek



Kiki



Koleđica



Pozdrav svima do neke nove zgode i priče kako su u Drnju pri našem vodstvu od 0:3 domaći igrači istukli sva tri suca.
- 09:49 - Mudro mišljenje puka (14) - Štampaj i urami - #

01.04.2009., srijeda

Odlazim

Poštovani, nakon nešto više od 4 godine pisanja bloga o Alkosima, našim zgodama i nezgodama, nakon što sam preuzeo ulogu predsjednika udruge prije 3 mjeseca, danas javno objavljujem da sa istog tog mjesta odlazim.

DAJEM OSTAVKU NA SVE FUNKCIJE U ALKOSIMA
I USKORO GASIM I OVAJ BLOG.


Ustvari,neću ga ugasiti nego ću prestat pisat a on će ostati kao vječna uspomena na jednu ludu mladost.

Razlozi moje ostavke su:

-sve češći sukobi unutar udruge
-pre star sam za ta sranja
-neuspjelo mirenje sa duhovima i kvalitetna suradnja
-pljuvanje pojedinih čačinčana po meni i Alkosima (pa čak i prijetnje)
-sve manje vremena zbog privatnih obaveza
-sve češći razgovori sa policijom i objašnjavanja istima kako ja nisam kriv


Etto, to je ukratko to.

Ostavka je neopoziva i uskoro ću sazvati izvarendnu skupštinu da se izabere novi čelni čovijek udruge.

Teška srca i suznih očiju objavljujem vam ovu vijest i moram priznat da će mi sve to skupa jako jako faliti.

Hvala svima koji su skupa samnom stvarali povijest sela i tako svima nama omogučili ludu mladost koje ćemo se dugo sjećati.

Hvala i Bog vas blagoslovio.





Image Hosted by ImageShack.us
Prvi April! Hnji,hnji,hnji!






....
- 11:52 - Mudro mišljenje puka (41) - Štampaj i urami - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova