, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Ponosan sam što sam Hrvat - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

13.06.2008., petak

Ponosan sam što sam Hrvat


Svi smo svjedočili još jednoj velikoj utakmici i velikoj pobjedi Hrvatske nad "okupatorskom" Njemačkom pa o samoj utakmici neću previše pisati.

Bili smo bolji, igrali smo srčano,borbeno,pametno i zasluženo smo pobijedili.

Njemačka? E da ih Hitler vidi..... Sigurno se sad okreće u grobu. Pa čovječe,glavni strijelac im je Poljak, u napadu još jedan Poljak i polušpanjolac, pa onda onaj Odonokor.......

Malo se ja zajebavam, što reći o poraženima-čekajte malo,sad smo mi na redu. Vi ste se već naosvajali svega i svačega a mi tek krećemo.

Hrvatska-Njemačka 2:1 (Srna,Olić/Podolski)


Čačinački Alkosi su se opet okupili u svojoj buksi i na svom novom televizoru organizirali gledanje utakmica za sve zainteresirane.

Napunili su se frižideri pivčugom i vinčinom i spremno je dočekan početak utakmice. U poluvremenu smo morali ponoviti radnju odlaska u trgovinu po još 2 gajbe piva i punjenja frižidera.



Za vrijeme utakmice,osim što se pilo, znalo se i zapjevat te često izači van na kišu isprazniti mjehur i malo se rashladiti jer su nas alkohol,sparina i Hrvatska reprezentacija dobro zagrijali.

U buksi ludnica nakon naših golova,neki zaovoljno trljaju ruke jer se smješi dobitak na kladionici a neki s ponosom pokazuju broj na dresu,broj junaka utakmice i jedinog čovjeka kojeg ću ovdje posebno spomenuti a to je IVICA OLIĆ!!



Koliko taj čovijek ima snage,koliko taj čovijek ima volje i želje, nikad nestaje i ide onom velikom glavom prema naprijed!!! Legenda,igrač utakmice!!!!!

A nakon utakmice-lom!!!!!

Svi van,svi na cestu. Nesmeta ni promet ni kiša!!!! Hrvatska slavi,Čačinci slave!!!!!!!

A Zoki brže bolje odlazi kod dede Steve po traktor i kreće karusel po selu,priključilo nam se i par automobila. Totalna ludnica, svi mokri do kože a nikom nesmeta!!!!!!!!









Ma ljudi moji, ovo je prejebeno!!!!!!!!!!!!!

Etto, tako smo proslavili veliku pobjedu i htjeli bi se zahvaliti našim reprezentativcima na pruženoj sreći i veselju i htjeli bi posebno pozdraviti sve Hrvatske navijače koji se nalaze u Austriji i koji su još jednom dokazali da smo najbolji navijači na svijetu.


I za kraj bih zamolio sve koji su jučer po Čačincima slikali slavlje da mi pošalju koju sliku jer ja imam samo par pošto su majmunu krepale baterije. Hvala.


P.S.U toku dana stavljam i slike sa utakmice Austrija-Hrvatska. Obečajem!

LIJEPO LI JE HRVAT BITI,MAJKO HVALA TI!!!!!!!!


- 10:31 - Mudro mišljenje puka (16) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova