, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Postao sam tata - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

09.06.2008., ponedjeljak

Postao sam tata

Dragi moji, moja supertrudnica je prije sat vremena rodila zdravu curicu tešku 3200 grama i dugačku 49 cm!

Zasad samo toliko, previše sam uzbuđen.


RODILA SE KARLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!




UPDATE No1.

Daklem, moja supruga,moja Supertrudnica više nije trudnica nego samo super!

Jučer je rodila zdravu curicu tešku 3200 grama i dugačku 49 cm, rodila je malu bucku,crnku izraženih obraščića. Takvi su joj i roditelji bili kao bebe.Bucmasti.

Bio sam popodne u posjeti ženi i djetetu i radovao se kao malo dijete.

Preslatko biće me gledalo kroz neoprano staklo,beljilo se i mahao rukicama. Neopisiv osječaj (oni koji imaju djecu znaju o čemu pričam).

Evo i prva slike malene Karle (bem ti drhtave ruke i slikanje kroz staklo bez blica)



A evo i jedne slike napaćenog oca sa sinoćnje fešte u Karlino ime koja se otegla do dugo u noć. Ljudi,nije meni lako.



To je zasad to. Ako skužim kako prebaciti snimku sa kamere na komp,uskoro i prvi filmić

Pozdrav svima i još jednom se zahvaljujem na čestitkama.





UPDATE No2.

Evo i kratkog video uratka by Bobika uz stručne komentare bake Lidije i bake Đurđe te sestrične Ines, reakcije na prvo predstavljanje u javnosti.




UPDATE No3.

Nedavno spomenuti krevetić u postu pod nazivom Supertrudnica je spreman za dolazak Karle. Prva ga je isprobala Gabrijela, Kecova prva kćerkica.



Daklem, krevetić star 30 godina u kojem smo spavali moja seka,pa ja, pa naše sestrične je obnovljen vrijednim rukama moje malenkosti.




UPDATE No4.

Evo slika moje curice za onih par ljudi koji me pitaju kako izgleda i na koga liči. ja neznam,procjenite sami.



- 09:49 - Mudro mišljenje puka (32) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova