, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Godišnjica braka - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

17.09.2007., ponedjeljak

Godišnjica braka

Još jedan osobni post. Bit ću kratak i samo ću reći kako je jučer 16.09. meni i mojoj gospođi bila prva godišnjica braka.

Obilježili smo je skromno,lagana večerica,ali smo je ipak obilježili.kiss

Poklonio sam supruzi nove naušnice što ju je posebno obradovalo i iznenadilo jer sam joj rekao da joj više neikad u životu neću kupiti naušnice pošto je one što sam joj prije kupio negdje "spremila" i nema ih kao da ih nikada nije bilo. Reako sam da neću,ali ipak sam kupio nove. Papučar!
Kupila je i ona meni 2 CD-a klapske muzike,kappa majicu sa kapuljačom i par sitnica. Odlično!

I tako,prva je godina protekla,još stotinjak je pred nama pjeva . Bilo je tu i malo trzavica i nesporazuma i svađica i šutnje i ......ali se i dalje jednako jako volimo kao i prije braka.

A da sam znao da će mi u braku biti lijepo ovako kako je i prije bi se ženio. Odkad sam u braku promijenilo se u biti jako malo stvari a dobio sam mnogo. Ovih dana krećemo i sa gradnjom kuće (tko ima lopatu i malo volje za rad neka slobodno dođe-neće smetati).Jedva čekam da nam se proširi obitelj malim Bobikom ili malom Bobikicom i onda ću imati SVE!

Svi vi koji niste čitali post o svatovima i svi vi koji jeste a htjeli bi se podsjetiti, svakako ga pročitajte "kliknuvši ovdje" jer ima puno puno puno slika a i tekst je kažu dobar.

Puno pozdrava svima! Uskoro:Kako smo došli do prve pobjede.


- 15:52 - Mudro mišljenje puka (4) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova